JayMK93 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 WHY EA, WHY??? Hvorfor maatte dere lage et saa daarlig program som origin?! Makan til soppel skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Nei? Nei Han trodde nok du spurte om hvilket våpen har drept flest med Åja, stemmer det. Leste feil Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Da får jeg spille skyrim igjen etter et par uker med pause fra det Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) U no read topic? Diskusjon om Battlefield 3 Endret 12. januar 2012 av Lami Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har et problem! våpenet forsviner hele tiden så kan ikke se det! åssen kan man fikse dette? er det en bug? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Har et problem! våpenet forsviner hele tiden så kan ikke se det! åssen kan man fikse dette? er det en bug? Mest sannsynlig. Jeg har ikke problemer med at våpnet forsvinner. Endret 12. januar 2012 av Merko. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 skal si det var lett og skyte ned helikoptere om man er 2 stk (Engineer med Javalin og Recon med Soflam). Ser ikke ut som de kan bruke flare heller når man er locket med Soflam Synd at ingen jeg spiller med bruker å være Recon Har brukt Javelin endel når jeg har spillt med fremmede, men enda ikke opplevd en eneste gang at noen bruker Soflam. På brett med mye fly og heli bruker jeg Ingla og AT mine, da kan man ta ut både Fly og tanks. Visst jeg jeg ser en tanks stå å ta et flagg er det bare å springe bort å plante en mine foran og bak tanksen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Skremmende få ganger jeg har opplevd at Recon bruker SOFLAM. Eller, det har heldigvis tatt seg opp litt nå i det siste. Kanskje det ikke er alle som "orker å bruke det" siden de ikke får så mye poeng for det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 EA kunne ha gjort så Recon fikk litt mere poeng for å bruke den, Skjønnner godt at de velger den bort. Hadde ikke heller villet bruke den når jeg spiller med randoms, men visst jeg spiller med klanen min blir det en annen sak. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Men hvordan funker Soflam? Er det det bare å plassere den ut sånn at den står å "ser" utover mappet? Har prøvd den en gang, og da betjente jeg den og det var totalt umulig med den sensen den hadde. SØker den mål alene? Hva skjer hvis jeg dør? Forsvinner den da eller? Endret 13. januar 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Soflam kan du plassere oppå et tak f,eks så laser guider den uavhengig om du styrer den eller ikke. Tror den forsvinner visst du dør ja. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Finnes visst cheatere på Ps3 å. http://bf3stats.com/stats_ps3/layzan Vi møttes headon med tanks, jeg har reactive armor på min tanks, på hannes kom det bare opp Zoom. Jeg skøt først å traff dead on hver gang, men det var jeg som sprengtes til faens Han brukte bare standard kanonen mot meg å det var ingen andre som skøyt på meg heller. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Finnes visst cheatere på Ps3 å. http://bf3stats.com/stats_ps3/layzan Vi møttes headon med tanks, jeg har reactive armor på min tanks, på hannes kom det bare opp Zoom. Jeg skøt først å traff dead on hver gang, men det var jeg som sprengtes til faens Han brukte bare standard kanonen mot meg å det var ingen andre som skøyt på meg heller. Mulig han hadde en engi som rep. han mens dere fyrte av på hverandre. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er det bare jeg som har problemet med choppy/laggy aim på ps3? Er faktisk helt grusomt å aime, sammenlignet med ca alle andre FPS jeg har spilt på konsoll. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er det bare jeg som har problemet med choppy/laggy aim på ps3? Er faktisk helt grusomt å aime, sammenlignet med ca alle andre FPS jeg har spilt på konsoll. Det er konsoll, selvfølgelig er det forferdelig og aime. 3 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er det bare jeg som har problemet med choppy/laggy aim på ps3? Er faktisk helt grusomt å aime, sammenlignet med ca alle andre FPS jeg har spilt på konsoll. Det er konsoll, selvfølgelig er det forferdelig og aime. Det er fordi du ikke eier joystickaim. Forøvrig var det veldig unødvendig post, PCboi. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er det bare jeg som har problemet med choppy/laggy aim på ps3? Er faktisk helt grusomt å aime, sammenlignet med ca alle andre FPS jeg har spilt på konsoll. Det er konsoll, selvfølgelig er det forferdelig og aime. Det er fordi du ikke eier joystickaim. Forøvrig var det veldig unødvendig post, PCboi. Elsker konsoll jeg, bilspill, fuck yeah! Men den ekke laga for FPS ass. Nei fysj. 1 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Bare fordi du suger i FPS på konsoll, betyr det ikke at alle andre gjør. Hold deg til egen business, ikke legg deg oppi hva andre måtte foretrekke. Jeziz, kid. 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Noen andre som ikke kommer seg inn på assignments på battlelog? Loader i evigheter... Bare fordi du suger i FPS på konsoll, betyr det ikke at alle andre gjør. Hold deg til egen business, ikke legg deg oppi hva andre måtte foretrekke. Jeziz, kid. Er en grunn til at de laget en ny bf3 thread for konsoll Endret 13. januar 2012 av JayMK93 3 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Så grunnen til at jeg ikke får registrert meg på Battlelog er at Origin er nede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå