Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal si det var lett og skyte ned helikoptere om man er 2 stk (Engineer med Javalin og Recon med Soflam). Ser ikke ut som de kan bruke flare heller når man er locket med Soflam :new_woot:

Synd at ingen jeg spiller med bruker å være Recon :ermm:

Har brukt Javelin endel når jeg har spillt med fremmede, men enda ikke opplevd en eneste gang at noen bruker Soflam. På brett med mye fly og heli bruker jeg Ingla og AT mine, da kan man ta ut både Fly og tanks. Visst jeg jeg ser en tanks stå å ta et flagg er det bare å springe bort å plante en mine foran og bak tanksen :)

Lenke til kommentar

Men hvordan funker Soflam? Er det det bare å plassere den ut sånn at den står å "ser" utover mappet? Har prøvd den en gang, og da betjente jeg den og det var totalt umulig med den sensen den hadde. SØker den mål alene?

Hva skjer hvis jeg dør? Forsvinner den da eller?

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Finnes visst cheatere på Ps3 å. http://bf3stats.com/stats_ps3/layzan

Vi møttes headon med tanks, jeg har reactive armor på min tanks, på hannes kom det bare opp Zoom. Jeg skøt først å traff dead on hver gang, men det var jeg som sprengtes til faens :dontgetit: Han brukte bare standard kanonen mot meg å det var ingen andre som skøyt på meg heller.

Mulig han hadde en engi som rep. han mens dere fyrte av på hverandre.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har problemet med choppy/laggy aim på ps3? Er faktisk helt grusomt å aime, sammenlignet med ca alle andre FPS jeg har spilt på konsoll.

Det er konsoll, selvfølgelig er det forferdelig og aime.

Det er fordi du ikke eier joystickaim. Forøvrig var det veldig unødvendig post, PCboi.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har problemet med choppy/laggy aim på ps3? Er faktisk helt grusomt å aime, sammenlignet med ca alle andre FPS jeg har spilt på konsoll.

Det er konsoll, selvfølgelig er det forferdelig og aime.

Det er fordi du ikke eier joystickaim. Forøvrig var det veldig unødvendig post, PCboi.

Elsker konsoll jeg, bilspill, fuck yeah!

Men den ekke laga for FPS ass. Nei fysj.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som ikke kommer seg inn på assignments på battlelog? Loader i evigheter...

Bare fordi du suger i FPS på konsoll, betyr det ikke at alle andre gjør. Hold deg til egen business, ikke legg deg oppi hva andre måtte foretrekke. Jeziz, kid.

Er en grunn til at de laget en ny bf3 thread for konsoll :p

Endret av JayMK93
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...