Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IMO er ikke USAS med frag noe spesielt bra våpen, 870MCS med buck er ett fint counter våpen som (i de rette hendene) nesten alltid vinner. Frag tar egentlig veldig lite liv, så hvis man er litt flyttbar og spiller smart er de sjeldent ett problem. Er irriterende dog, men M320 er mye, mye mer effektivt enn frag rounds.

+ G18 har høyere DPS enn USAS med Frags (evt. har de dårlig aim.. alltid)

Får lett 50+ kills og under 10 deaths med Usas'n, så vil ikke si den er mindre effektiv en M320. Den er jo treg å lade og har lite ammo.

Fikk engang 70/1 med Usasen. ^^ Får nesten alltid mer en et kill hver gang jeg skyter på noen. Rekorden er vell 6 kills med et usas mag.

Skjønner ikke hvordan du kan synes det er morsomt. Man skal lete lenge etter noe kjedeligere og mer hjernedødt enn explosive spam på Metro 64. Ikke blir man noe bedre heller, tvert imot.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan du kan synes det er morsomt. Man skal lete lenge etter noe kjedeligere og mer hjernedødt enn explosive spam på Metro 64. Ikke blir man noe bedre heller, tvert imot.

Fordi det er litt gøy å spillet litt "useriøst" av og til. Og når folk står og spammer RPG og M320 så er det litt gøy å drepe alle de noobsa som står og gjemmer seg. :). Favoritt våpenet mitt er M16A3 og jeg får like my / mere kills med det også.

Spiller kun på metro når jeg skal ha det gøy og andre maps visst jeg skal spillet "seriøst".

Lenke til kommentar

Har et problem! våpenet forsviner hele tiden så kan ikke se det! åssen kan man fikse dette?

Dette har skjedd meg en gang, og det var i går. Da forsvant absolutt alt. Det løste seg fort - jeg knivet en fyr og så var alt i orden igjen. Det kan jo du og prøve :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...