evenandreas Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg og en kompis bruker og springe rundt ilag med Usas+frags på metro 64player. Veldig morsomt syns nå jeg Skyter på samme sted hvor det står klynger med folk. ^^ Ja ser det. 663 kills med US(ASS). 3 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 IMO er ikke USAS med frag noe spesielt bra våpen, 870MCS med buck er ett fint counter våpen som (i de rette hendene) nesten alltid vinner. Frag tar egentlig veldig lite liv, så hvis man er litt flyttbar og spiller smart er de sjeldent ett problem. Er irriterende dog, men M320 er mye, mye mer effektivt enn frag rounds. + G18 har høyere DPS enn USAS med Frags (evt. har de dårlig aim.. alltid) Får lett 50+ kills og under 10 deaths med Usas'n, så vil ikke si den er mindre effektiv en M320. Den er jo treg å lade og har lite ammo. Fikk engang 70/1 med Usasen. ^^ Får nesten alltid mer en et kill hver gang jeg skyter på noen. Rekorden er vell 6 kills med et usas mag. Skjønner ikke hvordan du kan synes det er morsomt. Man skal lete lenge etter noe kjedeligere og mer hjernedødt enn explosive spam på Metro 64. Ikke blir man noe bedre heller, tvert imot. 3 Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Fordi noen ganger er det godt med litt hjernedød slakting kanskje? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Var litt snakk om statistikk bak her; Jeg savner å se hvilke våpen jeg blir drept mest av også, og heatmaps med filtere - litt sånn som i HALO. 1 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Tels SQDM på WLR på samme måte som andre game? Ja. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Skjønner ikke hvordan du kan synes det er morsomt. Man skal lete lenge etter noe kjedeligere og mer hjernedødt enn explosive spam på Metro 64. Ikke blir man noe bedre heller, tvert imot. Fordi det er litt gøy å spillet litt "useriøst" av og til. Og når folk står og spammer RPG og M320 så er det litt gøy å drepe alle de noobsa som står og gjemmer seg. . Favoritt våpenet mitt er M16A3 og jeg får like my / mere kills med det også. Spiller kun på metro når jeg skal ha det gøy og andre maps visst jeg skal spillet "seriøst". Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Oppstod noen morsomme situasjoner her forleden. Bilen "fløy" lengre og lengre opp etterhvert som jeg stod å så på den. En som hadde parkert helikopteret sitt i den ene lyktestolpen. :!: Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg så også noe som fløy oppover ved antennen her en dag. Var ikke det kopteret til snipere, hadde en annen form men det var ikke veldig stort. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 skal si det var lett og skyte ned helikoptere om man er 2 stk (Engineer med Javalin og Recon med Soflam). Ser ikke ut som de kan bruke flare heller når man er locket med Soflam Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Stemmer på en prikk. Har du først fått lock så smeller det. Vi knerta 10 helikopter på no time med Soflam, litt strategisk plassering og en squad med javelins Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Var litt snakk om statistikk bak her; Jeg savner å se hvilke våpen jeg blir drept mest av Det er det jo under stats ? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har et problem! våpenet forsviner hele tiden så kan ikke se det! åssen kan man fikse dette? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Var litt snakk om statistikk bak her; Jeg savner å se hvilke våpen jeg blir drept mest av Det er det jo under stats ? Nei? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har et problem! våpenet forsviner hele tiden så kan ikke se det! åssen kan man fikse dette? Dette har skjedd meg en gang, og det var i går. Da forsvant absolutt alt. Det løste seg fort - jeg knivet en fyr og så var alt i orden igjen. Det kan jo du og prøve Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Nei? Nei Han trodde nok du spurte om hvilket våpen har drept flest med Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg får beskjeden "you need to buy BF3 to register" når jeg prøver å registrere meg på battlelog. Kan noen hjelpe meg? Jeg har spillet til xbox 360 hvis det hjelper... Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Origin nede igjen? Klarer ikke å logge på. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) EA er så flinke. Endret 12. januar 2012 av trollhatt Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Origin shit.. back to Skyrim 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå