LarZen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 I går opplevde jeg noe av det dummeste jeg har opplevd på BF3. Var på en server som var K/D regulert!! Latterlige greier. Jeg fløy jet og hadde etterhvert 8-0 før jeg plutselig fikk en melding om at K/D-en min var for høy og at jeg ville bli drept for å jevne den ut. Det er noe av det DUMMESTE jeg har sett. Huff...det er ting som det her som får BF3 til å miste så mye av glansen sin. Dem skulle aldri ha gjort slik at folk kan hoste sine egne servere, det er mer irritasjon og ødeleggende for BF3 samfunnet en det gjør godt. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Åhh herregud spillte med et team der alle faktisk gikk etter objektiv! Var så mye artigere, og vi vannt rimelig fort! Skulle ønske hvær runde var som det 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 ikke sikkert alle gidder å trykke på linken din lokeland, så jeg poster videoen på nytt. ikke metro på en stund altså.. Den glitchen minner meg litt om glitchen som var på De_dust(Counter Strike) for mange herrens år siden. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) ikke sikkert alle gidder å trykke på linken din lokeland, så jeg poster videoen på nytt. http://wyoutube.com/watch?v=W9nA7VMAdXM ikke metro på en stund altså.. Den glitchen minner meg litt om glitchen som var på De_dust(Counter Strike) for mange herrens år siden. En av tusen glitch på cs det der da Endret 11. januar 2012 av Snakebite^ Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 En av tusen glitch på cs det der da En av tusen? Jeg tenker på de største glitchene jeg da, på lik linje bunnyjumping var. Det er snakk om før 1,6 og alt det styret, har ikke spilt CS på 5-6 år så det er sikkert masse andre små glitcher. Men at hele ct laget ble stående over brettet var en stor plage en gang i tiden, og det var vel en av grunnene at v1,4 eller 1,5 kom så raskt. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fixa de noen gang skywalkingen da? Uansett så var nok ikke bunny noen glitch. Var standarden i spill på den tiden. Prøvde sant nok å fjerne de senere. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 De fiksa det den gangen, om det har kommet tilbake aner jeg ikke. Bunnyjumping var en glitch vil jeg si, husker det gjorde kampene før i tidene veldig ubalansert da det var noen som var sykt gode på det, mens andre kunne det og noen kunnet det ikke i det hele tatt. Det å bruke noen få sek fra å komme seg fra en spawn til en annen vil jeg kalle en glitch. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) I går opplevde jeg noe av det dummeste jeg har opplevd på BF3. Var på en server som var K/D regulert!! Latterlige greier. Jeg fløy jet og hadde etterhvert 8-0 før jeg plutselig fikk en melding om at K/D-en min var for høy og at jeg ville bli drept for å jevne den ut. Det er noe av det DUMMESTE jeg har sett. Når punkbuster ikke fungerer og det kryr av cheatere, og admin ikke kan være online 100% av tida så er dette en løsning som fungerer, selv om den er irriterende. Man nesten garanterer en cheaterfri server så da er det en avveining spillerne får gjøre. Hvis ikke du liker det så er det jo bare å skifte server. Det ville vel strengt tatt vært mer fornuftig å hatt en streak counter. Over XX kills på rad og du døde. Det er jo lett å få en streak på 8, dø en gang og så få en på 8 igjen. Da har du plutselig 16 i k/d. Hadde den gått utelukkende på streak ville det ikke vært noe stort problem for de fleste, og du ville likevel oppnådd det samme. Var som da jeg spilte på en server i går. Ble plutselig kicket da serveren skiftet til Bazaar, der var det nemlig ikke lov å bruke RPG/SMAW mot vehicles... Kompisen min ble kicket minutter senere for taclight, selv om han brukte laser. Gikk inn igjen på serveren og smekka 42 stykker i bakken med USAS+frag uten en eneste klage fra admin, nemesisa de til og med. Go figure. Endret 11. januar 2012 av Feh 1 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Servere med sære regler styrer jeg unna. Cheatere har jeg heldigvis ikke opplevd (mange av), mulig det kan ha vært noen, men ikke som jeg husker (i BF3). Møtte på noen i BC2, men i det store og hele så har jeg vært heldig. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Etter 1 uke med "fri" fra BF3 pga masse jobbing er det på tide å spillet litt igjen. Savner større squads, er jeg alene om det eller? Hadde håpet på at det kom en oppgradering av akkurat det i en patch en eller annen gang snart Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Servere uten regler, men med aktive admins som fjerne cheatere er de beste. Er lite servere som har egne regler som funker. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Etter 1 uke med "fri" fra BF3 pga masse jobbing er det på tide å spillet litt igjen. Savner større squads, er jeg alene om det eller? Hadde håpet på at det kom en oppgradering av akkurat det i en patch en eller annen gang snart Problemet med større squads er jo at det vil bli evig spawn, capping og rush vil bli et helvete for det angripende lag. Hadde man gjort om spawnsystemet hadde det kanskje vært mulig med litt større squads. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Servere uten regler, men med aktive admins som fjerne cheatere er de beste. Er lite servere som har egne regler som funker. Så du mener at spawnrape f.eks er ok? bare cheaters blir fjernet? Vi som kjører egne servere er dessverre ganske låst til hva som er mulig å sette av innstillinger direkte på serveren. Dette gjør at vi må bruke scripts og plugins, som gjerne slår ut feil eller tar litt for mange i samme slengen. Serverne jeg er med å kjører er ganske åpne, så lenge folk ikke utnytter exploits/glitcher, cheater eller spawnraper, får de leke som de vil. Dvs, vi har autokick/ban på usømmelig språkbruk, men det kommer advarsel før de blir hivd ut. Edit: la til quote Endret 11. januar 2012 av lain Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er så irriterende når admins er dårlige tapere. Var i luftkamp med en annen jet, og så flyr han over spawn deres for å komme unna meg, men jeg klarer å ta han før han hopper ut. Er par sekunder etter blir jeg kicket for spawnrape. Skal jo ikke være sånn at man bare kan fly over spawn så er man trygg, det blir jo for dumt. 5 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Problemet med større squads er jo at det vil bli evig spawn, capping og rush vil bli et helvete for det angripende lag. Hadde man gjort om spawnsystemet hadde det kanskje vært mulig med litt større squads. Det har jo fungert fint før i BF, hvertfall i mine øyne. Men ja enig i spawnsystemet. 6 mannsquads og bare squad leadern man kan spawn på. Jeg føler "hele" tiden at man alltid er i en 3 mannsquad online fordi det er alltid en som leaver spillet. Det er jo alltid noe man må regne med online mot randoms, men hvis man har økt antall squad members så har vi slippet å hatt mange squads med kun 3 stk. Jeg ender ofte opp med at squaden går fra 4 til 3, til 2, oppp til 3 igjen osv. I tillegg begrenset antall max sqauds pr lag, det er mulig det finnes nå og uten at jeg har sjekket så mye rundt den saken. Er det bare du og 3 kompiser som spiller er det jo noe helt annet for da er jo antallet akkurat passe... Endret 11. januar 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Så du mener at spawnrape f.eks er ok? bare cheaters blir fjernet? Skal jeg svare kort ja eller nei, så blir svaret ja. Ellers så er spawn rape betinget ok, som når fienden angriper ut i fra basen, alle flagg er tatt o.l. Tror ikke jeg har opplevd spawn rape i BF3, hoved basen(e) er gjerne for langt unna til at jeg gidder å bevege meg i nærheten, og om fienden bruker hue litt så er det nok hardware til å klare å få noen til de bakre flaggene, men det krever nok litt samarbeid, og det er jo luksus på public Det har jo fungert fint før i BF, hvertfall i mine øyne. Men ja enig i spawnsystemet. 6 mannsquads og bare squad leadern man kan spawn på. Det har ikke vært 6 manns squads før hvor du kunne spawne på alle i squaden, i BF2(142) er det kun spawn på SL eller beacon, først i BC2 (på pc i alle fall) kunne man spawne på alle, men kun 4 i squaden. Men siden spawn på SL er en option, så kunne de kanskje utvidet det med: * spawn på hele squaden, maks squad størrelse 4 * spawn kun på SL, maks squad størrelse 6 så kan server admin/eier velge Endret 11. januar 2012 av Crowly Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Servere uten regler, men med aktive admins som fjerne cheatere er de beste. Er lite servere som har egne regler som funker. Så du mener at spawnrape f.eks er ok? bare cheaters blir fjernet? snipsnip Ja, det mener jeg. Jeg orker iallefall ikke å la et annet lag å få cappe nærmeste flagg, eller slippe ned til mcom når de ikke greier det selv. Om de kan for det selv får de ha det så godt. Orker ikke å begrense meg fordi noen andre er ræv dårlig. Men er det noen jævler som tar helikopter og hovrer over uncap når det er fin balanse mellom lagene så er det ikke OK. 3 Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Servere uten regler, men med aktive admins som fjerne cheatere er de beste. Er lite servere som har egne regler som funker. Så du mener at spawnrape f.eks er ok? bare cheaters blir fjernet? snipsnip Ja, det mener jeg. Jeg orker iallefall ikke å la et annet lag å få cappe nærmeste flagg, eller slippe ned til mcom når de ikke greier det selv. Om de kan for det selv får de ha det så godt. Orker ikke å begrense meg fordi noen andre er ræv dårlig. Men er det noen jævler som tar helikopter og hovrer over uncap når det er fin balanse mellom lagene så er det ikke OK. Så det er helt ok at jeg står å venter på at du spawner i uncap basen og skyter deg hver gang? så kos da, hvilken server spiller du på sa du? Jeg ser INGEN grunn til at folk skal angripe uncap, så fremt folk ikke camper i basen og skyter med sniper/tank/AA ut på resten av kartet. Og det er stor forskjell på å spawnrape folk og la de få flag/mcom. På våre servere prøver vi å holde spawnrape nede på det minimale. Kommer du deg ut av selve base området før du dør, greit, blir du drept i basen 1sec etter du spawner, eller før du faktisk rekker å gjøre noe, ikke greit. Er alt for mange maps det er alt for enkelt å spawnrape det andre laget i grus om man først får pushet de tilbake. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Temaet ditt er evig digg, Hille!! Takker så mye!! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 I går opplevde jeg noe av det dummeste jeg har opplevd på BF3. Var på en server som var K/D regulert!! Latterlige greier. Jeg fløy jet og hadde etterhvert 8-0 før jeg plutselig fikk en melding om at K/D-en min var for høy og at jeg ville bli drept for å jevne den ut. Det er noe av det DUMMESTE jeg har sett. jeg opplevde det samme, hadde 19-0. fikk flere beskjeder som innebar at jeg måtte endre på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå