Kenneth Solfjeld Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Trist at folk ikke kan fighte skikkelig, men må plage alle andre med M320. Verst er det på Metro.. Du har en utrolig god grunn for å spille meat-grinder mapet? Ja selvfølgelig! Morro! 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 For en trist fyr... http://battlelog.bat...s/317873136/pc/ Og sannelig er ikke USAS på andreplass også, noen folk er bare ikke morsomme å spille med. Brukte selv M320 grenade for å klare alle assignment våpene og merket at den var veldig effektiv når man beskytter bomber og flagg, litt for effektiv kanskje. Hvorfor griner folk over at folk bruker de våpena som alle kan bruke? Ingen som griner over at folk bruker railgun eller rocket i Quake 3 selv om de gir mere skade enn maskingun... Shut up and play pleier jeg å si. Jeg bare spiller, og koser meg med det. Skjønner ikkje at folk orker å bli irriterte engang. 4 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Grininga om M320 kommer jo selvfølgelig etter bitchinga om Noobtube i MW2.. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvorfor griner folk over at folk bruker de våpena som alle kan bruke? Ingen som griner over at folk bruker railgun eller rocket i Quake 3 selv om de gir mere skade enn maskingun... Shut up and play pleier jeg å si. Jeg bare spiller, og koser meg med det. Skjønner ikkje at folk orker å bli irriterte engang. Nå er det vel ikke våpnene i seg selv som er teite/whatever - det er heller de personene som utelukkende spiller med 320 og/eller fragged-USAS12 _kun_ på metro og i tillegg finner glede i det. For all del, om man ikke evner annet, eller av en eller annen grunn får et kick ut av å sitte på toppen av rulletrappa som en drone, og skuffe møkk ned på platformen natta lang - be my guest. Utrolig engasjerende. Selv foretrekker jeg det når man må aktivere mer enn én hjernecelle for å utrette noe. 6 Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 For en trist fyr... http://battlelog.bat...s/317873136/pc/ Og sannelig er ikke USAS på andreplass også, noen folk er bare ikke morsomme å spille med. Brukte selv M320 grenade for å klare alle assignment våpene og merket at den var veldig effektiv når man beskytter bomber og flagg, litt for effektiv kanskje. Hvorfor griner folk over at folk bruker de våpena som alle kan bruke? Ingen som griner over at folk bruker railgun eller rocket i Quake 3 selv om de gir mere skade enn maskingun... Shut up and play pleier jeg å si. Jeg bare spiller, og koser meg med det. Skjønner ikkje at folk orker å bli irriterte engang. Kan være litt irriterende i tunnelene i Damavand Peak men sånn er det bare.. Er våpenet der for å brukes blir det ofte brukt :!: Men er "litt" irritert over at det er så mye cheating i bf3 og manglende admins på servere Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Grininga om M320 kommer jo selvfølgelig etter bitchinga om Noobtube i MW2.. Noobtube har jo alltid vært whine-tema i absolutt alle spill den har vært med i. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 skal si at tyskland har mye å gjøre. det er jo ekstremt mange servere fra tyskland. henger sikkert i sammen med arbeidsledigheten. de har på mer enn 8% Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Folketall: 81,799,600 For eksempel er det 20 millioner mer enn hele Storbritannia og 15 millioner mer enn Frankrike. 2 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 6.5mill arbeidsledige er jo bare "litt" mer enn hele norges befolkning Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Skjønner meg ikke på folk som kaprer helikopter for så å hoppe ut eller smøre den inn i en fjellside etter 30 sekunder. Faen hvor de ødelegger for laget... Tror jaggu jeg skal slutte å spille med randoms, helst før jeg får slag pga høyt blodtrykk. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Skjønner meg ikke på folk som kaprer helikopter for så å hoppe ut eller smøre den inn i en fjellside etter 30 sekunder. Faen hvor de ødelegger for laget... Tror jaggu jeg skal slutte å spille med randoms, helst før jeg får slag pga høyt blodtrykk. Problemet er vel at DICE har droppet "Bail out" meldingen. Jeg har ingenting imot at folk bruker fly/hele til å komme seg fort frem til flag, men det er tragisk at det er ingen måte å formiddle folk som sitter på at du har tenkt å hoppe ut. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Bail ja. Don't bail sier mange. Hadde en flott opplevelse for en stund siden. Rush på caspian. Jeg og en annen er i transportheliet og jeg flyr. Lander ved den ene, hopper ut og planter. 2 sekund etter blir jeg skutt av han som satt på i helikopteret. "Don't bail idiot!" Noe i den duren sa han. Ender jo med at han blir drept rett etterpå og de får deffet den. Burde nesten få stelt i stand en egen premie til han der. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Angående diskusjonen om folk som utnytter OP våpen til å få masse kills: 4 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Nå er det vel ikke våpnene i seg selv som er teite/whatever - det er heller de personene som utelukkende spiller med 320 og/eller fragged-USAS12 ... Eller man kan spørre seg om kart designet er godt nok, siden det alt for ofte ender opp i en kjøttkvern. Men det er tydelig at mange liker kjøttkverner, se på starten i Karkand (BF2), Grand Bazar flagg B, Camp Gibraltar (2142), Cerbere Landing (2142), Metro for å nevne noen. Alt for ofte har jeg sett at mange liker å stange i front linjen i stedet for å prøve å gå etter flagg o.l. Men det er vel der man får flest/raskest poeng, så da kan man spørre om ikke det burde være større belønning/poeng for å ta flagg o.l. Om bruk av våpen så er det så enkelt at en stor del av spillet handler om å drepe fienden, bl.a. for å komme seg frem til ett flagg, og da bruker man de våpnene som gjør den jobben effektivt. Jeg spillet mest assault, og velger gjerne m320 over first aid da det gir meg flere muligheter som å ta ut biler, enklere ta ut fiender som gjemmer seg bak vegger, steiner o.l., hvor vanlige kuler har vanskelig for å komme til. Er også effektivt hvis flere fiender er samlet. Litt av det samme gjelder engineer og rpg, hoved våpenet er ikke så bra på avstand, men rpg bøter på denne svakheten til kittet. I det store og hele så koker det ned til rett våpen til jobben, slik at fienden dør. Endret 10. januar 2012 av Crowly 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Skjønner meg ikke på folk som kaprer helikopter for så å hoppe ut eller smøre den inn i en fjellside etter 30 sekunder. Faen hvor de ødelegger for laget... Tror jaggu jeg skal slutte å spille med randoms, helst før jeg får slag pga høyt blodtrykk. Problemet er vel at DICE har droppet "Bail out" meldingen. Jeg har ingenting imot at folk bruker fly/hele til å komme seg fort frem til flag, men det er tragisk at det er ingen måte å formiddle folk som sitter på at du har tenkt å hoppe ut. Transport helikopteret er greit nok å bruke til sånt, men å bruke Havoc eller Viper til jobben synes jeg er unødvendig. En god pilot i helikopteret er mere verdt enn at en kanskje klarer å ta et flagg noen sekunder før de andre. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Men det er vel der man får flest/raskest poeng, så da kan man spørre om ikke det burde være større belønning/poeng for å ta flagg o.l. Man kunne jo økt verdien på å ta et flagg til > 1000p men da ville du endt opp med at folk drev å kjørte i ring mellom flagg på havltomme servere bare for å dra inn masse poeng. Folk ville slutte å forsvare flagg fordi det er mer lønnsomt å ta det tilbake senere etc. Jeg kunne derimot se for meg en bonus som økte med hvor lenge siden flagget var cap'a sist. Litt på samme måten som du får litt bonus for å drepe en med høy killstreak. Til slutt burde verdien av å cappe A blir stor nok til at noen gidder å rushe bakerste trapp på Metro. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Er det noe galt når man KUN skyter headshots? Jeg er ikke noen god spiller og er nettopp begynt å spille bf3, men syns det er pussig at jeg som nevnt kun skyter headshots... Er det supermye større hitbox i bf3 enn andre spill kanskje? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Tips til å drepe folk med repair torch? sprang rundt som en gal på Kharg (Team deathmatch), men fikk ikke et eneste kill Lenke til kommentar
VanH Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Prøv å spill brett med AMTRAC: Det er en transport som ikke kan bli hijacka av fienden og vil alltid være friendly. Snik opp til en base og start å ødelegge den og håp at ingen spawner på den. Burde gå på conquest maps der ingen bryr seg om AMTRAC, som for eksempel Wake Island der snipere ofte kjører den på en liten øy ved hangarskipet. Ops feil assignment: For dreping av infantri med repair torch spill en rush game og snik deg opp bak snipere siden rush map er ikke så store på hver fase. Og du vil alltid fort skjønne hvor snipere gjemmer seg på rush maps. Endret 10. januar 2012 av VanH Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Er det noe galt når man KUN skyter headshots? Jeg er ikke noen god spiller og er nettopp begynt å spille bf3, men syns det er pussig at jeg som nevnt kun skyter headshots... Er det supermye større hitbox i bf3 enn andre spill kanskje? Om hitboxen er større enn andre spill? Nja.. Noen ganger når man ser og skal skyte en fiende er det kun hodet som stikker opp bak f. eks. en mur, og det blir ikke headshot likevel. Andre ganger får man tre headshots på rad på kort hold med fullauto. Hvordan hitboxen egentlig fungerer kan jeg ikke svare på, men: Rekyl gjør slik at skudd nummer to vil komme litt høyere enn det første, og tredje skudd enda høyere. Om du sikter slik jeg gjør når fienden plutselig dukker opp fire meter unna - midt på brystkassa - vil de to første skuddene treffe brystregionen, mens tredje og muligens siste skudd treffe fienden midt i panna. Headshot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå