jackp0t Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hva er det beste våpenet til Assault mtp. Rekyl og skade? G3A3 gjør mest skade pr skudd, men rekyl og lav skuddtakt får du på kjøpet. AEK-971, KH2002 og L85A2 er best mtp rekyl. De andre er grovt sett ganske jevne, bare AN-94 som nærmer seg G3A3. Må nesten velge utifra hva slags rolle du vil spille. Lenke til kommentar
frds Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Som assault pleier jeg å bruke g3a3, funker fjell =) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 M16A3 :love: :love: :love: Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 M16A3 Silenced med foregrip. :wub: Ellers går det i M4A1 silenced med foregrip når jeg spiller engineer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det som jeg synes ødeleger spillet er disse små ikonene som dukker opp over folk. Har sluttet å spille. JEg synes det er så teit at folk som ikke har oppdaget deg fotjener å vite posisjonen din. Hardcore har ikke disse ikonene du snakker om, så det kan jo være noe for deg. Får man ikke det ikonet visst man spotter en gang? Har ikke spillt så mye på Hardcore, er så sykt mye snipere på Hardcore serverne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 For en trist fyr... http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/KAlN1/weapons/317873136/pc/ 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Trist at folk ikke kan fighte skikkelig, men må plage alle andre med M320. Verst er det på Metro.. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Trist at folk ikke kan fighte skikkelig, men må plage alle andre med M320. Verst er det på Metro.. Du har en utrolig god grunn for å spille meat-grinder mapet? 2 Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Over 46000 kills med M320? Herregud, det blir i overkant mye. Tror jeg har akkurat 20, eller hvor mange man trenger for å unlocke det assault våpenet. Brukte den til det, og har ikke brukt den siden. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/da5140b6-3e92-42c7-9e11-5087ed79e50e/BFVETS-Multigamer-no/ Trenger litt folk på serveren vår, kom kom! CQ 32 maps størrelse, er rundt 10 stk atm. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Faen dette her var jo jævla gøyt. Drukner jo i servere med punkbæsj AV.. akkurat nå er det 2 servere med 8 og 10 folk på hver, shit, sinnsykt vanskelig dette.. Punkbuster, WHYYYYYY!!! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Så huk av for punkbuster når du søker da >_> Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Preiker du om da? Jeg MÅ spille på servere med punkdritet av, for at PCen ikke skal fryse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Er det ikke positivt med mange servere der PB er AV da? Eller misforstod jeg helt? For din del altså. EDIT; Ironi ja....må legge meg tror jeg >< Endret 9. januar 2012 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det som jeg synes ødeleger spillet er disse små ikonene som dukker opp over folk. Har sluttet å spille. JEg synes det er så teit at folk som ikke har oppdaget deg fotjener å vite posisjonen din. Hardcore har ikke disse ikonene du snakker om, så det kan jo være noe for deg. Får man ikke det ikonet visst man spotter en gang? Har ikke spillt så mye på Hardcore, er så sykt mye snipere på Hardcore serverne. Når man spotter i hardcore kommer det ikke opp ikon, dine egne vil høre å radioen "Sniper in your area" etc. Hardcore er litt ålreit det altså, jeg kan ikke si å ha blitt overlesset med snipere der. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Preiker du om da? Jeg MÅ spille på servere med punkdritet av, for at PCen ikke skal fryse. PC'en tåler vel ikke hack'en din da 1 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 For en trist fyr... http://battlelog.bat...s/317873136/pc/ Og sannelig er ikke USAS på andreplass også, noen folk er bare ikke morsomme å spille med. Brukte selv M320 grenade for å klare alle assignment våpene og merket at den var veldig effektiv når man beskytter bomber og flagg, litt for effektiv kanskje. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Lurer på en ting, hører G36c hjemme i Assault eller Engineer? Vil helst bruke den med Medic bag Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Er det ikke positivt med mange servere der PB er AV da? Eller misforstod jeg helt? For din del altså. EDIT; Ironi ja....må legge meg tror jeg >< Nei, ikke når det kun finnes 2 servere med tilsammen 15 spillere. Ellers er det positivt for meg PC'en tåler vel ikke hack'en din da Nei, får vel skru av aimbot, speedhack, wallhack, ESP, minimap radar, scope stabilization OG no spread da off.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå