MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Mange forskjellige cheat metoder. Bland nnet wall hack, da ser man igjennom vegger. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Finnes mange typer cheats, men vet ikke hvor mange av de som er utbredt i BF3. Aimbot er et "program" som sikter for deg og (vanligvis) skyter headshots. Wallhack hvor man kan se gjennom vegger og terrain, dvs at man alltid vet hvor fiendene er. Disse to er de vanligste i online gaming generelt, og spesielt aimbot er veldig lett å oppdage (så lenge spilleren ikke toggler den av og på). I tillegg finnes det litt mer utspekulerte cheats som f.eks. no recoil, speedhack, noe greier som forandrer på hitboxen sånn at andre ikke klarer å treffe, look ahead, maphack, texture hack (forestill deg at alle textures i BF3 er helt hvite, med unntak av fiendene som lyser rødt) osv. Flesteparten av sistnevnte cheats er ikke alltid like utbredt, men aimbot og wallhack er utbredt (til en viss grad) i stort sett alle online fps. Når det gjelder folk som har type 800 000 poeng på Battlelog med 30 minutter spilt, så er det ingen tvil om at dette er folk som på en eller annen måte har klart å manipulere Battlelog til å gi dem poeng. Selv med ingame cheats er det umulig å oppnå helt usaklige mengder score per minute. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Brukeren "Punkbuster-SUXX" dukket opp på en server jeg spilte idag og jeg har møtt på samme hack tidligere. Da bare dør du med en gang du spawne og det er bare med våpnet han tilfeldighvis sitter med i hånda, på killcam ser det ikke ut som han skyter eller noe. Det du gjør er å ikke spawne, da targeter han som regel en ny spiller, helt til den også går lei. Det er liksom ikke forsøk på å skjule jukset heller, jeg kan "skjønne" en som hopper rundt med wallhack og ruler ved at han hele tiden vet hvor fienden er, men motivet til å bare sitte der å se killsene renne inn greier jeg ikke å fatte. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 men motivet til å bare sitte der å se killsene renne inn greier jeg ikke å fatte. Ødlegge for andre..enkelt og greit Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 værste er jo at cheaterne får fortsette å cheate. Hvorfor blir de ikke perm bannet med en gang når det er åpenlyst at de jukser?? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 men motivet til å bare sitte der å se killsene renne inn greier jeg ikke å fatte. Ødlegge for andre..enkelt og greit Jeg prøvde cheats i cs for mange herrens år siden, mest fordi jeg var nysgjerrig på hvordan de fungerte. Det var moro i ca.5min. All moroa blir borte med en gang, mestringsfølelsen og at man oppnår noe, alt som er moro med spill blir borte. Ærligheten min sørget også for at jeg umiddelbart følte meg råtten. Derfor varte min jukse karriere kun 5 min. Disse notoriske juksemakerne i online spill må tydeligvis være uærlige mennesker med en tvilsom moral. Og tillegg være noen jævla egoister som gir faen i at de ødelegger for andre. 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 men motivet til å bare sitte der å se killsene renne inn greier jeg ikke å fatte. Ødlegge for andre..enkelt og greit Jeg prøvde cheats i cs for mange herrens år siden, mest fordi jeg var nysgjerrig på hvordan de fungerte. Det var moro i ca.5min. All moroa blir borte med en gang, mestringsfølelsen og at man oppnår noe, alt som er moro med spill blir borte. Ærligheten min sørget også for at jeg umiddelbart følte meg råtten. Derfor varte min jukse karriere kun 5 min. Disse notoriske juksemakerne i online spill må tydeligvis være uærlige mennesker med en tvilsom moral. Og tillegg være noen jævla egoister som gir faen i at de ødelegger for andre. HAHA! Fin konklusjon. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvordan kan det ha seg at jeg har -3 i skill i følge battlelog? Greit jeg ikke er verdens beste i BF3 men jeg ligger nå på + siden når det gjelder K/D og W/L ratio Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Skill regnes ut etter hvilken skill den du dreper, eller blir drept av, har. Så hvis du bare dreper nubs og blir drept av dyktige folk, kan jeg se hvordan det går an. Mulig bug. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Folk som starter en runde med 15-0, folk som er usynlige(200-0 i score. Du bare dør plutselig) Disse folka er i høye levler. 45+ Faen ta deg, er sånne som deg som gjør at jeg må tolerere å bli kalt "cheater" hele tiden.. Jeg starter ofte runder med 15-0 og mer, hadde senest igår 35-1 på en server (22 eller 24 kills før jeg døde, spilte alene uten noen jeg kjente). Det er absolutt ingen umulighet at noen er bedre enn dere og/eller har en veldig heldig start. Har forresten spilt bortimot 90 timer uten å møte noen som jeg er sikker på cheater.. tror dere er litt vel raske til å dømme. Det er sinnssykt irriterende å bli beskyldt for å jukse hele tiden, når jeg spiller med folk jeg kjenner er vi gjerne 3 medics i squaden som kommuniserer over skype. Tror få er klar over at man ikke får death hvis man blir reviva... Så neste gang.. personen er kanskje bare heldig eller veldig rutinert Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Jeg har sett hvertfall over 20 cheatere i spillet. Er ikke så vannskelig. De med aimbot spiller som regel support og onehitter alle. Har opplevd at de spiller mest på metro med 64 players. På andre maps vet jeg ikke om jeg har sett cheatere. Hvordan er det irriterende å bli kalt cheater? Jeg syns det er gøy jeg. Føler meg "Pro" :3 Ble en gang kalt cheater med jet. Tror mange undervurderer spottingen. Endret 7. januar 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg har spilt bortimot 120 timer og har møtt maks 3 stk jeg er SIKKER på at er cheatere. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Opplevde min første cheater i går på metro 64, plutselig var alle på laget døde, og det sto **** killed **** Endret 7. januar 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Jeg har spilt bortimot 120 timer og har møtt maks 3 stk jeg er SIKKER på at er cheatere. Jeg har møtt en 100% sikkert. Spilt 63 timer. Edit: Spill 63 timer i cod og sjekk hvor mange cheatere du møter, Bf3 virker svært bra på dette punktet. Endret 7. januar 2012 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg har spilt bortimot 120 timer og har møtt maks 3 stk jeg er SIKKER på at er cheatere. Jeg har møtt en 100% sikkert. Spilt 63 timer. Edit: Spill 63 timer i cod og sjekk hvor mange cheatere du møter, Bf3 virker svært bra på dette punktet. Haha, takler nok ikke 63 timer cod nei Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Mange hackere på servere i natt. Hadde en på Multigamers Metro 24/7 server, som drepte samtlige når de spawnet. Jeg gikk deretter inn på en tysk server, også dette en Metro server og etter en stund skjedde akkurat det samme, men en annen fyr. Han ble automatisk bannet fra serveren ganske så umiddelbart. Bekymringsverdig at ikke fyren på multigamerserveren ble bannet, så det ser ut til å være fritt frem der for juks og bedrag.. Endret 7. januar 2012 av KSunhill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ah, hadde en finfin runde med tank på Caspian nettopp. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/15124910/1/250417256/ Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er sykt lei av buggen er man faar random explosions naar man sitter i jet/heli... Begyner aa riste noe spedalsk uten at noe har truffet meg, er spesielt irriterende naar jeg prover aa skyte ned ting... -.- Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ja kan vel si at, **** KILLED ****, har jeg møtt på også. Det værste er at folk fortsetter å spawne og mater cheateren med kills og poeng. Admins var fraværende i flere timer mens dette pågikk. Player: Kirschenesser Sånn i tilfelle flere møter på han Altså, longest headshot: 1 616 m og K/D 22,5 :S skurrskurr Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Var inne nå på Multigamer Metro 24/7, og det virker som den serveren er totalt uten styring.. En cheater ved navn Lamasticowa ligger på et tak og dreper alt og all over og under bakken. Ingenting skjer. Disse folkene får herje vilt uten konsekvenser. Må man ha en admin på serveren, eller er det ikke mulig å få autobannet juksemakere? Det er i alle fall trist for oss andre at spillet skal bli ødelagt på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå