Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kniva en colonel 27 og ga han\hun en søt saftig tea-bag for killcam. Ble litt sint gitt. Slengte etter meg resten av runden noob bla bla osv. Why so serious?

Jeg liker at du ser verdien i en god tea-bag. Tea-bagging er en essensiell del av det komplette fragget.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kniva en colonel 27 og ga han\hun en søt saftig tea-bag for killcam. Ble litt sint gitt. Slengte etter meg resten av runden noob bla bla osv. Why so serious?

folk som har Colonel 20 eller mer spiller jo nesten bare Metro med 64 spillere. Noe som minner meg om CoD, som ikke er bra. Trist å se at Battlefield gameplay er ødelagt i det mappet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

folk som har Colonel 20 eller mer spiller jo nesten bare Metro med 64 spillere. Noe som minner meg om CoD, som ikke er bra. Trist å se at Battlefield gameplay er ødelagt i det mappet.

Går jo faktisk ann å spille effektivt på andre maps, forskjellige modes. Greit nok at du skylder på Metro, men det er mange andre måter også.

Lenke til kommentar

Uff, missliker scar-h sterkt... Driver å unlocker alt på alle våpena, har klart noe over 20 våpen hittil, og nå har tiden komme for scar-h, mangler rundt 100 kills til, for et møkka våpen... Slow rate of fire og badass recoil, er nesten ubrukelig close range imo... Skjønner ikke hvorfor dere drev å skrøt så mye av den før :p

Blitt nerfet i en patch eller noe?

Nerfet så til de grader ;-)

Favoritt våpenet mitt før, nå bruker jeg det ikke lenger.

P90 FTW! Ødelegger folk.

p90 hjelper meg lite når jeg driver å unlocker alle attachments på alle våpena og atm driver med scar-h :p

Lenke til kommentar

Kan nesten bare spille metro når jeg er et sted med bare laptopen og ikke stasjonære, de andre kartene lagger mye mere da de har for mye landskap osv å prosessere. Men metro er heller ikke laggfritt på laveste grafikk, så må spille f.eks medic eller support for å få utrettet noe, da all aim blir ødelagt av lagg. Support med grenade specialization er nesten juks der :p BF3 skal helst nytes på en laggfri PC, men noen ganger blir savnet for stort ^^

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Må bare få rage litt: Hvorfor klarer ikke folk å drive litt teamwork? Har nå innsett at jeg MÅ finne meg noen å spille fast med, selv om jeg ikke spiller veldig seriøst.

Fordi folk tenker kun på stats. Er mye gøyere å spille med folk man kjenner, for de er som regel flinke å dele ut ammo/med kits samt at man sammarbeider om å ta et mål.

Lenke til kommentar

Metro er genialt for litt hjernedød spilling etter lange dager på jobben! :)

This. Jeg spiller Metro 64 for å noobe rundt, har jeg tenkt å satse skikkelig så blir det en annenn server, og neppe med 64 spillere eller hardcore. Personlig så gikk SPMen min opp med ca 20 poeng etter jeg spillte en del Metro, så jeg får ikke så sykt mye mere poeng. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Må bare få rage litt: Hvorfor klarer ikke folk å drive litt teamwork? Har nå innsett at jeg MÅ finne meg noen å spille fast med, selv om jeg ikke spiller veldig seriøst.

Spill CoD.

Helt seriøst, og spille BF3 uten venner på noe annet enn Metro Conq. er døfødt.

Lenke til kommentar

Spill CoD.

Helt seriøst, og spille BF3 uten venner på noe annet enn Metro Conq. er døfødt.

Eh.. nei? Finner ofte gode oppegående spillere der ute som ikke kun tenker på poeng. Handler om å kunne bruke chat og spille på de rette serverne. thumbup.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...