Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Uff, missliker scar-h sterkt... Driver å unlocker alt på alle våpena, har klart noe over 20 våpen hittil, og nå har tiden komme for scar-h, mangler rundt 100 kills til, for et møkka våpen... Slow rate of fire og badass recoil, er nesten ubrukelig close range imo... Skjønner ikke hvorfor dere drev å skrøt så mye av den før :p

Blitt nerfet i en patch eller noe?

Nerfet så til de grader ;-)

Favoritt våpenet mitt før, nå bruker jeg det ikke lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å bytte fra konsoll til pc nå midt i januar når studielånet kommer og lurer på hvordan er det norske miljøet i BF3 på pc? Jeg er av typen som digger å sitte på skype samtidlig som jeg spiller og ha det morsomt.

 

Spiller selv nesten aldri alene og alltid med skype, så går fint ann å finne noen å spille med på pc. Tror tilogmed det er en egen tråd her på forumet for noe lignende. Ta gjerne å send en PM hvis du ønsker å skype og spille Bf3 thumbup.gif Spiller forresten Rush 16-24 players på BF3 standard kartene, eller Conquest maks 32 spillere på B2K kartene (spesielt Strike at karkand).

 

 

Stats

PS: Takler ikke folk som misbruker USAS, M320 eller RPG.. whistle.gif

 

Lenke til kommentar

Blis selv kicket på to forskjellige brukere av Punkbuster!

 

 

 

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Annonym' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Corrupt Module List

 

 

På min venns bruker og min egen bruker.

Endret av Awezome
Lenke til kommentar

Blis selv kicket på to forskjellige brukere av Punkbuster!

 

 

 

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Annonym' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Corrupt Module List

 

 

På min venns bruker og min egen bruker.

Oppdatere PB da? jeez :p

 

Uff, missliker scar-h sterkt... Driver å unlocker alt på alle våpena, har klart noe over 20 våpen hittil, og nå har tiden komme for scar-h, mangler rundt 100 kills til, for et møkka våpen... Slow rate of fire og badass recoil, er nesten ubrukelig close range imo... Skjønner ikke hvorfor dere drev å skrøt så mye av den før :p

Blitt nerfet i en patch eller noe?

Nerfet så til de grader ;-)

Favoritt våpenet mitt før, nå bruker jeg det ikke lenger.

 

P90 FTW! Ødelegger folk.

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

Der klikket PB, Jeg blir kicket med en feilmelding...

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'bigggan' (for 0 minutes) ... RESTRICTION:

 

 

faen skjer med bf helvete

 

 

Blir jo kicka av PB annenhvert minutt. Har oppdatert PB manuelt men det har ikke hjulpet i det hele tatt. Blir så lei av alle de mindre problemene som til stadighet oppstår...ALLTID noe som skal være ræv. Enten det er BF3 eller min egen pc.

 

 

Blis selv kicket på to forskjellige brukere av Punkbuster!

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Annonym' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Corrupt Module List

På min venns bruker og min egen bruker.

 

@Evenandreas: Dude, det er ikke bare meg...

 

 

EDIT: NÅ funker det igjen på begge brukerene :)

Endret av Awezome
Lenke til kommentar

I går spilte jeg på Kharg Island tror jeg det var, på rush, men der var det noen som insta lockon på meg, tok et halvt sekund etter første lyd til missilen var etter meg. Hvilket våpen var det, eller hvordan gjorde de det?

- Tror det var ikke javelin siden jeg ble truffet en gang, og jeg levde.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

I går spilte jeg på Kharg Island tror jeg det var, på rush, men der var det noen som insta lockon på meg, tok et halvt sekund etter første lyd til missilen var etter meg. Hvilket våpen var det, eller hvordan gjorde de det?

Sikkert en med SOFLAM som hadde marka deg + Javelin kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Så jævlig irriterende det er å være eneste person i en squad, mens det står "7 people not in squads". Prøver å fortelle idiotene at det er en stor fordel å joine, men man får faen ikke et svar en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...