Lami Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Litt irreterende må jeg si.. Er i en squad, og kan ikke joine noen i squaden, alle er bare grå og kan ikke trykkes på. Og de trakker rundt på kartet innenfor grensene og det hele.. Hvorfor er det slik? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Kanskje de er nærme det andre lagets spawn? Gjelder det heletiden, eller kunn nå på en runde? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Som regel er det slik på hardcore (muligens vanlig også, men jeg vet ikke) hvor du kun kan spawne på squad leader. Om han er død, så får du ikke spawnet på noen siden han er død, og må derfor vente til han spawner på noen andre i squaden. Squad leader kan spawne på alle i squaden. Endret 4. januar 2012 av Brian Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 I rush så er det ikke mulig å spawne på folk for nerme attackers spawn tror jeg... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Selv om flere i squaden er langt ifra spawnen til fienden, går det ikke ann å spawne alltid. Dette gjelder spesielt Metro på hardcore. Det er noen ganger jeg har sett at andre i squaden har spawnet på meg og andre i squaden, så om det kun er lederen som Brian sier, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Om det kun er squad leader spawn så står dette på serveren. Bare trykk på navnet på serveren og sjekk hvilke betingelser serveren kjører. Se etter om "only squad leader spawn" er merket on/off. Da får du iallefall bekreftet/avkreftet om det var tilfellet. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har sett at det er slik ofte på SQDM brett.. selv om jeg syns det er mot selve poenget med SQDM. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har opplevd det som en bugg. Tror det funka med å gå ut og inn av squad'n. Det fikset spawn-problemet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 "You were disconnected from EA Online"...får vel den feilmeldinga ca. 90% av gangene jeg prøver å fyre opp. Synd at et så bra spill skal bli antastet av bugs som en følge av AIDS fra Origin/EA og all deres frykt for piratkopiering. Så latterlige er de som tar avgjørelsene der, at de faktisk hadde gjort verden en tjeneste ved å henge seg i ekstra stramme løkker alle mann. Har samme problem, men ikke funnet noen løsning. Prøvd alt jeg har kommet over på nett, samt tips fra EA support. Jeg begynner å bli ganske så sikker på at DICE har fucket det til på sin side, eller i klientpatchen som kom med B2K for tidligere og under beta hadde jeg aldri dette problemet, men etter B2K blir jeg disconnected hver eneste gang etter mellom 10 og 20 minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Dagens feilmelding: Game disconnected, something went wrong. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Dagens feilmelding: Game disconnected, something went wrong. Dagens? Hverdagsproblem.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har aldri fått den før. Før har jeg fått litt mer spesifiserte feilmeldinger i alle fall, f.eks. connection timed out, lost connection to EA Online, osv. "Et eller annet gikk galt" liksom... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Første gangen jeg fikk den var ett ganske stort "No Shit Sherlock" øyeblikk. :!: Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har aldri fått den før. Før har jeg fått litt mer spesifiserte feilmeldinger i alle fall, f.eks. connection timed out, lost connection to EA Online, osv. "Et eller annet gikk galt" liksom... Sannsynligvis fordi ikke engang produsentene vet hva som skjedde. Har fått den noen ganger selv. Som Karmany sa; man får en liten "Nei sier du det?" tanke.. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 "Error syncing cloud storage data" Hva pokkern er det? Origin MØKK Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Lurer på hva de på EA røykte når de lagde origin... Endret 5. januar 2012 av JayMK93 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg tror de som skriker om det, er de som opplever problemene. Både Origin og Battlelog virker smertefritt for meg, og det har det gjort helt siden beta. 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Funker ihvertfall bedre enn steam! Var uten nett i 5 dager på grunn av dagmar, og ikke f om det ville starte. "Steam can't start in offline mode, you are not connected to the Internet" Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tenk å selge etterlengtete Battlefield 3 med en program som Origin som ikke engang er ferdig utviklet. Skammlig. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Uff, missliker scar-h sterkt... Driver å unlocker alt på alle våpena, har klart noe over 20 våpen hittil, og nå har tiden komme for scar-h, mangler rundt 100 kills til, for et møkka våpen... Slow rate of fire og badass recoil, er nesten ubrukelig close range imo... Skjønner ikke hvorfor dere drev å skrøt så mye av den før Blitt nerfet i en patch eller noe? Endret 5. januar 2012 av dTd 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå