bad__ip Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vet ikke heeeelt hvordan man skal mekke 10 000 - 0, men elsket MAV'en før folk ble så oppmerksom på den, har som beste 140-1 fra en Metro 1000 tick server, og ca. 3000 kills med MAV. Lenge siden jeg har brukt den nå, men er liksom ikke gøy lenger, for jeg oppdaget USAS, men nå er heller ikke det så gøy lenger, fordi jeg oppdaget M16A3 m/supressor... Du summerer her opp mye av det som er galt med Battlefield, MAV og USAS? Hva er ditt ingame nick? Bare slik at jeg kan leave serveren hvis våre veier uheldigvis skulle krysses. Blir trist I'm sooooory.. Don't be sad, har ikke brukt MAV på lenge, USAS og er også sjeldent i bruk, vis i bruk så er det med fleschette ammo. Er mye mer glad i å spille Assault med smoke for å prøve å komme meg bak motstanderlaget og slakte de, deretter løpe etter objective. Dessverre er det litt vanskelig å spille objective på Metro Conq. (der jeg tilbringer mest tid). 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Objective på Metro Conq. -> Spawn som RU = Win. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Å være US recon på metro er jo the shit! Bruk spec-ops cammoen så folk ikke ser forskjell (det funker! ) og plasserer en beacon ved Kafé flagget. For å gjemme beaconen så bruker du MAV elevator eller parkourer rundt på husene. Etter det er det bare å skyte folk i bakhodet (eller knive for lulz)! Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Jeg lagde en kjapp liten guide for å søke opp Battlelog-profiler i Chrome http://redd.it/o2o31 Endret 4. januar 2012 av HiHat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/KRIIIISTEN/weapons/347680109/pc/ Noen som liker M16! Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 hvorfor har fly og heli evig med skudd? det er det dummeste! og hvorfor er det ikke auto-repair når man flyr over carrier/flystripe?? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 hvorfor har fly og heli evig med skudd? det er det dummeste! og hvorfor er det ikke auto-repair når man flyr over carrier/flystripe?? Dette er ikke BF2. Fly og heli reparerer seg automatisk over tid. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 hvorfor har fly og heli evig med skudd? det er det dummeste! og hvorfor er det ikke auto-repair når man flyr over carrier/flystripe?? Hehe, teit med evig skudd, men repairs midflight er ok ? 5 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 27 / 2 med tanks! Btw, byttet navn på Origin. Legg meg til: ItsAmeEven åssen bytter du navn? Hvor mye fps har du ? http://www.origin.com/change-id Ligger på 50 - 120 FPS. Kommer helt ann på hvor jeg er i spillet. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvor ser jeg hvor mange service starts jeg har på kjøretøy? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vehicles eller Awards? Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 "You were disconnected from EA Online"...får vel den feilmeldinga ca. 90% av gangene jeg prøver å fyre opp. Synd at et så bra spill skal bli antastet av bugs som en følge av AIDS fra Origin/EA og all deres frykt for piratkopiering. Så latterlige er de som tar avgjørelsene der, at de faktisk hadde gjort verden en tjeneste ved å henge seg i ekstra stramme løkker alle mann. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Dette er sikkert et meget dumt spørsmål, men hvordan får jeg på sånn underslung grenade launcher på M16A3'en? Har på sånne rails under, men finner ikke grenade launcheren noen steder? Og nei, skal ikke noob-tube, skal bare unlocke neste våpenet som assault Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Du må velge M320 der du vanligvis har Medic-pack. 1 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Du må velge M320 der du vanligvis har Medic-pack. Ok, takk skal du ha Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Er ikke det janteloven det da? som er jevngod med grunnloven i Norge :!: Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vehicles eller Awards? Ehh, Kjøretøy, Vehicles Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Skjer med at det er så mange glitches på metro da.. Folk står over taket / inne i veggen på B og sprenger folk med C4. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg lagde en kjapp liten guide for å søke opp Battlelog-profiler i Chrome http://redd.it/o2o31 Faktisk ikke dumt, takk så mye Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvordan funker coop poeng systemet? (Leaderboard)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå