Melkekartong Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Her går det mest i metro og karkand.. Så veldig praktisk. Tja, veit ikke om jeg skal si det er bugabuse, siden MAV'en dukker opp i statistikken under "weapons". Denne går utenom kill assists/spotting. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Greit nok. Bugabuse eller ikke, så er den imba i hvertfall på Metro. Du kan jo ligge deg i spawn, hvor du bokstavelig talt ikke kan bli drept av fiender på noen som helst måte, og kjøre MAV derfra, alt du trenger er en supply-kasse. De fleste beveger seg litt lengre frem for å ha kortere fly distance til fiendene, men risikerer likevel ekstremt lite. Hvis man er tålmodig nok kan man få 10 000 - 0 i stats med den metoden, og alt man trenger er litt MAV-trening. Når det er sagt, så skjønner jeg ikke hvorfor de fleste ikke bare skyter ned fiendtlig MAV når den nærmer seg, det gjør i hvertfall jeg, og er som regel ikke særlig vanskelig å treffe. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ble tilfeldigvis disconnected fra EA noen sekunder etter jeg tok denne.. Pussig! Hvilken servere er det de spiller på? https://stalkdice.ep.io/ Bærer seg over at jeg ikke synes poengsystemet er godt nok for soflam.Men bruker ikke selv Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Et spm ang soflam, når dere styrer den, er det sykt lav "sens" på den hos dere og? Mener ikke det var sånn før... Men nå tar det EVIGHETER å snu den litt... Ja den er treg. Pleier å skru opp DPI på knappen jeg har ved skrollen når jeg sitter i tanks og når jeg bruker Soflam eller andre ting som er drit trege. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Ja, har samme muligheter på min logitech gx9, men jeg var ganske sikker på at den ikke var så treg før, så lurte på om det ikke var en bug på laptopen... Men da er det kanskje patchet opp eller noe. Endret 3. januar 2012 av dTd Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er det flere som har problemer med battlelog buggs? Kan ikke engang opprette party uten å refreshe nettleseren. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Et spm ang soflam, når dere styrer den, er det sykt lav "sens" på den hos dere og? Mener ikke det var sånn før... Men nå tar det EVIGHETER å snu den litt... Ja den er treg. Pleier å skru opp DPI på knappen jeg har ved skrollen når jeg sitter i tanks og når jeg bruker Soflam eller andre ting som er drit trege. wow, må få en slik mus jeg... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Greit nok. Bugabuse eller ikke, så er den imba i hvertfall på Metro. Du kan jo ligge deg i spawn, hvor du bokstavelig talt ikke kan bli drept av fiender på noen som helst måte, og kjøre MAV derfra, alt du trenger er en supply-kasse. De fleste beveger seg litt lengre frem for å ha kortere fly distance til fiendene, men risikerer likevel ekstremt lite. Hvis man er tålmodig nok kan man få 10 000 - 0 i stats med den metoden, og alt man trenger er litt MAV-trening. Når det er sagt, så skjønner jeg ikke hvorfor de fleste ikke bare skyter ned fiendtlig MAV når den nærmer seg, det gjør i hvertfall jeg, og er som regel ikke særlig vanskelig å treffe. Vet ikke heeeelt hvordan man skal mekke 10 000 - 0, men elsket MAV'en før folk ble så oppmerksom på den, har som beste 140-1 fra en Metro 1000 tick server, og ca. 3000 kills med MAV. Lenge siden jeg har brukt den nå, men er liksom ikke gøy lenger, for jeg oppdaget USAS, men nå er heller ikke det så gøy lenger, fordi jeg oppdaget M16A3 m/supressor... Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Så den igår på tv. Artig å se på han karen her. Ganske morsom denne også. Endret 3. januar 2012 av Cruentus Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er det flere som har problemer med battlelog buggs? Kan ikke engang opprette party uten å refreshe nettleseren. Jupp..Har problemer med party,samt at noen av mine våpenbrødre på vennelisten ikke kommer opp når de spiller(join). Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det har skjedd meg i det siste og. AJAXen deres har sluttet å fungere i vennelisten og jeg må manuelt refreshe. Noen ganger må jeg faktisk logge ut/inn for å se at kompisen min spiller. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 6 kills på transpoter helicopter med javlin, fuck yeah Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vet ikke heeeelt hvordan man skal mekke 10 000 - 0, men elsket MAV'en før folk ble så oppmerksom på den, har som beste 140-1 fra en Metro 1000 tick server, og ca. 3000 kills med MAV. Lenge siden jeg har brukt den nå, men er liksom ikke gøy lenger, for jeg oppdaget USAS, men nå er heller ikke det så gøy lenger, fordi jeg oppdaget M16A3 m/supressor... Du summerer her opp mye av det som er galt med Battlefield, MAV og USAS? Hva er ditt ingame nick? Bare slik at jeg kan leave serveren hvis våre veier uheldigvis skulle krysses. Blir trist 8 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Enig. Ble litt hekta på M320 en periode. Sweet med så mange dobbel og trippel kills på metro osv, men når jeg bruker den nå føler jeg meg bare råtten som bruker et sånt sleipt våpen. Greit nok å bruke innimellom hvis folk camper vettet av deg en plass, og det er helt umulig å komme innpå.. Ellers er våpenet litt feigt å løpe rundt med hele tiden. 3 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det verste jeg ser Service Star 40++ som løper rundt med 320 på store baner... kvalmt 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Enig. Ble litt hekta på M320 en periode. Sweet med så mange dobbel og trippel kills på metro osv, men når jeg bruker den nå føler jeg meg bare råtten som bruker et sånt sleipt våpen. Greit nok å bruke innimellom hvis folk camper vettet av deg en plass, og det er helt umulig å komme innpå.. Ellers er våpenet litt feigt å løpe rundt med hele tiden. Ser heller ikke helt gleden i å sitte på en ammo kasse i bunnen av rulletrappene på metro og spamme M320 en hel 1000 ticket runde. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det verste jeg ser Service Star 40++ som løper rundt med 320 på store baner... kvalmt Det verste jeg ser er folk som har 25+ service stars med M320 2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hadde en flott Metro runde igår med Usas + frags >. 121 / 19 KD. Alle de 3 på topp på andre laget var mine nemesis, og fy faen så pissed de var. Fikk 75 ribbons den runden x) Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Et spm ang soflam, når dere styrer den, er det sykt lav "sens" på den hos dere og? Mener ikke det var sånn før... Men nå tar det EVIGHETER å snu den litt... Ja den er treg. Pleier å skru opp DPI på knappen jeg har ved skrollen når jeg sitter i tanks og når jeg bruker Soflam eller andre ting som er drit trege. http://ecx.images-amazon.com/images/I/41O17f0BfDL._SL500_AA300_.jpg wow, må få en slik mus jeg... Synd de er tatt ut av produksjon. :'( Hadde en G5 før selv, og den var konge! Sleit den faktisk ut. :/ Skal du ha noe som ligner er det vel G500. Forsåvidt god den og. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Et spm ang soflam, når dere styrer den, er det sykt lav "sens" på den hos dere og? Mener ikke det var sånn før... Men nå tar det EVIGHETER å snu den litt... Ja den er treg. Pleier å skru opp DPI på knappen jeg har ved skrollen når jeg sitter i tanks og når jeg bruker Soflam eller andre ting som er drit trege. http://ecx.images-amazon.com/images/I/41O17f0BfDL._SL500_AA300_.jpg wow, må få en slik mus jeg... Synd de er tatt ut av produksjon. :'( Hadde en G5 før selv, og den var konge! Sleit den faktisk ut. :/ Skal du ha noe som ligner er det vel G500. Forsåvidt god den og. Ok Tenker paa ny PC naa da, faar se om jeg har raad. Er det mulig aa faa en PC under 10k som kan kjore bf3 paa high? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå