Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter noen å spille med, helst noen som ikke bruker liksom-ord som "noob" og "lol" eller blander inn Z'er og tall i annenhver setning, som ikke slenger dritt til andre, som spiller av og til fordi det er gøy, samtidig som man går for å vinne. Med andre ord, samarbeid uten at det tipper over til det overseriøse.

Er lei av å havne i squader der recon legger seg på en fjelltopp for å bomme på fienden, der ingen gidder å revive, folk kjører bort uten å stoppe og man generelt driter i om laget vinner eller ikke.

Hadde vært gøy å kunne bruke mikrofon også. Si fra om du føler deg i "målgruppen" =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo vurdere å joine en klan.

For eksempel LSA. De tar inn folk nå. Er en klan som fokuserer på å spille sammen og ha det gøy, samt seriøst nok til at folk ikke løper rundt uten mål og mening. Er møte fast en gang i uken. Men er ellers ofte noen på man kan gruppere med. LSA har både Mumble og Battlefield server.

(mic er påkrevd)

http://lsaklan.enjin.com/recruitment

Lenke til kommentar

Du kan være med å spille med meg om du vil :) Kan joine platoonen vår også med diverse diskusjon folk her inne.

Jeg heter ingame : LithitiumS

Platoon: (wut?) Baconburgers

Kun jeg som opplever forferdelig mange dc's de siste timene?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391300895610/

http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240976824213/

Tihi :tease:

Lenke til kommentar

Jeg er med der, men jeg har ikke fått til å spille med noen der. Det er sikkert jeg som gjør noe feil. Hvordan starter man et game sammen med noen fra platoonen og bruke mikrofon? Kan man bare egle seg på mens andre spiller?

Edit: Jeg merker nå at jeg ikke helt vet hva en platoon er =)

Du kan være med å spille med meg om du vil :) Kan joine platoonen vår også med diverse diskusjon folk her inne.

Jeg heter ingame : LithitiumS

Platoon: (wut?) Baconburgers

Kun jeg som opplever forferdelig mange dc's de siste timene?

Endret av Megalaks
Lenke til kommentar

All right! Det høres jo akkurat ut som det jeg etterlyser! Jeg er jo allerede i en Platoon, så da gjenstår det bare å finne ut hvordan jeg spiller med noen av dem :)

En klan er typ som ett fotballag mens en platoon er en gjeng venner/bekjente som spiller fotball når/om de føler for.

Lenke til kommentar

Platoon biten i battlelog er veldig underutnyttet for øyeblikket føler jeg. Det burde jo være mulig å bruke den som en utvidelse av friendslista.

f.eks.

* Det burde være mulig å se hvor mange som er online og hvilke servere de spiller på.

* Platoonleder ( + andre utvalgte ) burde kunne markere servere som platoonens favoritt-servere (eller de kunne stemmes på av alle medlemmene)

* News feeden må innneholde mer enn bare hvem som joinet/forlot platoonen.

Håper de kan gjøre noe nyttig med Platoon systemet utover året. Også litt skuffa at DICE ikke allerede nå har sagt noe om videre utvikling av spillet evt. flere map-packs.

i BC2 kom det jo map-pakcs rett som det var, men det var jo ikke nødvendigvis nye maps, det var nye modes på gamle maps, og nå har vi jo fått alle modes på alle kart ifra dag 1.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg testet alle router settings mulig, og til slutt koblet jeg meg direkte til modemet med kabel og jeg får fortsatt "your connection to the server timed out" etter ca. 15-20 min HVER gang.

Har også skrudd av upnp og ssdp discovery i services.msc, men dette hjelper heller ingen ting. Av andre programmer som kjører mens jeg spiller er det kun firefox, skype og microsoft security essentials, alle som har fungert brillefint med bf3 opp til karkand.

Noen som vet hva det kan komme av / tips til hva jeg kan prøve for å løse problemet? Er mildt sagt sinnsykt irriterende for hvis serveren har noe mer enn 300 tickets er jeg dømt til å bli kastet ut før runden er over.

Lenke til kommentar

Nå har jeg testet alle router settings mulig, og til slutt koblet jeg meg direkte til modemet med kabel og jeg får fortsatt "your connection to the server timed out" etter ca. 15-20 min HVER gang.

Har også skrudd av upnp og ssdp discovery i services.msc, men dette hjelper heller ingen ting. Av andre programmer som kjører mens jeg spiller er det kun firefox, skype og microsoft security essentials, alle som har fungert brillefint med bf3 opp til karkand.

Noen som vet hva det kan komme av / tips til hva jeg kan prøve for å løse problemet? Er mildt sagt sinnsykt irriterende for hvis serveren har noe mer enn 300 tickets er jeg dømt til å bli kastet ut før runden er over.

+1

Har akkurat samme problemet, koblet direkte til modem. Har jevn downstream limitet til 200kb/s på torrent som går uavbrutt og alt annet av online spill/browing/musikk etc kan streames uten problem. Irriterende problem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...