Eirikop Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Soflamere er enormt greit å ha når jeg spiller engineer:D Da er jo javelin helt kanon.. uten er den meh... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Jeg ble kallt hacker for første gang en stund siden, følte meg pro Spessielt med bare 247 i SPM Hehe, ble også kalt hacker istad :!: Muligens en tysker som rager Endret 1. januar 2012 av Merko. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg ble kallt hacker for første gang en stund siden, følte meg pro Spessielt med bare 247 i SPM Hehe, ble også kalt hacker istad :!: Muligens en tysker som rager Ja, kan være grunnen til at jeg hører fra noen cod fanboys at bf3 har for mange hackere, selv har jeg sett noen og har sett langt flere i mw2. Folk drar frem konklusjoner med lite grunnlag :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hvordan tar dere skjermbilder i spillet? PrtScr-knappen fungerer ikke men skulle tro det var en egen tast ettersom mappen "C:\Users\brukernavn\Documents\Battlefield 3\Screenshots" finnes. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er vel noen som bruker Fraps til det. Bruker ikke PC, så vet ikke helt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Hvordan tar dere skjermbilder i spillet? PrtScr-knappen fungerer ikke men skulle tro det var en egen tast ettersom mappen "C:\Users\brukernavn\Documents\Battlefield 3\Screenshots" finnes. Jeg bruker Fraps. Der kan man ta screenshot eller ta opp film i nesten alle spill. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 2 Snipere med effektiv soflambruk og 2 engi med javelin lager et sant helvete for kjøretøy. Har hatt noen fine runder hvor vi nesten klarte å holde fienden uten heli eller stridsvogn hele gamet. Eneste problemet er at man har så jævla få javelins! Ja det er et lite problem. Skal jo være mulig å oppdrive ammo da, om man først skal samarbeide. Det å ha noen som flyr rundt å hele tiden holder kjøretøyene til fienden i sjakk er gull verdt. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Lurer litt på hvorfor Dice gikk med svart/grønt design på L96 istedenfor det fete designet fra BF2. Nå ser jo SV98, L96 og M40A5 helt like ut... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hvordan kan battlelog være så jævlig bugget enda? Den lystrer jo aldrig kritereiene mine lenger? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Si det.. Søker på 2k tick servere og dukker av og til opp mange, noen ganger kun 1stk.. Finnes det servere med flere tick? fks 3k? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg får søren meg ikke til å logge inn på Battlelog. Jævla møkkaopplegg altså. Over til slagmarken: Noen andre enn meg som synes Back to Karkand er dårlig? I tillegg kommer de 24/7 når jeg har en flott Conquest-session med venner. Operation Metro, Nohsahr Canal etc. er mye mer sjelden enn maps fra DLC'en er. Irriterer meg at Conquest Assault/Conquest spammer DLC mapsa mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Maps etter hvor bra de er for Conquest. Bra maps: Karkand, Wake, Caspian, Firestorm. OK maps: Kharg, Canals, Damavand, Sharqi, Gulf, Metro (Så lenge det ikke er 64-slot, da går den under skjit) Skjit maps: Tehran, Grand Bazaar Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Da nærmer jeg meg virkelig slutten på themet! Har lansert det på userstyles for de som ønsker å teste ut: http://userstyles.org/styles/58776/bf3-battlelog-dark-theme-work-in-progress Har opprettet et forum inne på linken. Ønsker feedback, bugs osv listet der. Prøve å få samlet alt som ikke fungerer i den listen. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Nice Hille - den var fin. Ok at jeg låner den med meg ut fra dette forumet ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Selvsagt! Og takker Har postet på reddit også. Prøve å få med mest mulig til bug testing. Endret 2. januar 2012 av Hille Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kult.. da ligger den på battle.no også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Apropos Battlelog, hvordan skal jeg få den til å huske Push-to-talk key? Har samme problem med appearance ingame, starter alltid med Default camo. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ja, hva skjer med at vi alltid starter med Default camo Push-to-talk knappen fungerer dog fint for meg. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Lurer litt på hvorfor Dice gikk med svart/grønt design på L96 istedenfor det fete designet fra BF2. Nå ser jo SV98, L96 og M40A5 helt like ut... l96 er da hvit nå også? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 l96 er da hvit nå også? L96 ser grønn ut i mine øya, in game ihvertfall. Lik SV98 etter min mening. Hadde vært kult med forskjellige skins til snipere. Ikke som på Call Duty med røde tigerstriper og gull osv, men forskjellige camoer og unlockables hadde vært fett! Fått "ghillie" suit til sniper charactern, og "ghillie" camo på sniper. Det hadde vært rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå