Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble kallt hacker for første gang en stund siden, følte meg pro :cool: Spessielt med bare 247 i SPM

Hehe, ble også kalt hacker istad :!:

01January_Sunday_ad5ie5.png

 

Muligens en tysker som rager

01January_Sunday_fi8igl.png

Ja, kan være grunnen til at jeg hører fra noen cod fanboys at bf3 har for mange hackere, selv har jeg sett noen og har sett langt flere i mw2. Folk drar frem konklusjoner med lite grunnlag :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvordan tar dere skjermbilder i spillet? PrtScr-knappen fungerer ikke men skulle tro det var en egen tast ettersom mappen "C:\Users\brukernavn\Documents\Battlefield 3\Screenshots" finnes.

Lenke til kommentar

2 Snipere med effektiv soflambruk og 2 engi med javelin lager et sant helvete for kjøretøy. Har hatt noen fine runder hvor vi nesten klarte å holde fienden uten heli eller stridsvogn hele gamet.

 

Eneste problemet er at man har så jævla få javelins! :p

 

Ja det er et lite problem. Skal jo være mulig å oppdrive ammo da, om man først skal samarbeide. Det å ha noen som flyr rundt å hele tiden holder kjøretøyene til fienden i sjakk er gull verdt.

Lenke til kommentar

Jeg får søren meg ikke til å logge inn på Battlelog. Jævla møkkaopplegg altså.

 

Over til slagmarken: Noen andre enn meg som synes Back to Karkand er dårlig? I tillegg kommer de 24/7 når jeg har en flott Conquest-session med venner. Operation Metro, Nohsahr Canal etc. er mye mer sjelden enn maps fra DLC'en er. Irriterer meg at Conquest Assault/Conquest spammer DLC mapsa mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Apropos Battlelog, hvordan skal jeg få den til å huske Push-to-talk key?

Har samme problem med appearance ingame, starter alltid med Default camo.

Lenke til kommentar

l96 er da hvit nå også?

 

L96 ser grønn ut i mine øya, in game ihvertfall. Lik SV98 etter min mening.

 

Hadde vært kult med forskjellige skins til snipere. Ikke som på Call Duty med røde tigerstriper og gull osv, men forskjellige camoer og unlockables hadde vært fett! Fått "ghillie" suit til sniper charactern, og "ghillie" camo på sniper. Det hadde vært rått! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...