Konkulf Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Holder på å lage et mørkt skin til battlelog. Nærmer meg slutten på det. *Work in progress* MYCKET pent, +1 Men jeg visste ikke at det gikk an å skifte skin? Hvordan gjør man det? Tipper ikke det går, han/hun gjør det vel kun i photoshop for fun ? Litt design practice? Er mulig, må fikse litt på diverse koder i source koden hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 SATAN DA! Er det virkelig viktigere og få ET våpen en og gjøre objective! Folk burde blitt banned visst de ikke gjorde objective! Blir så jævlig iritert når jeg blir drept 1000 ganger i vårres spawn siden teamet mitt ga faen i og ta flagg!!! Du spiller med randoms gjør du ikke? Randoms? Jeg spiller nå på de serveran som er plass på? Randoms altså, finn deg en squad eller et team du kan spille med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg bruker og spille med kompiser til vanlig, men kan jo ikke spille med de hele tia. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Aldri nemesis tyske server-admins Endret 31. desember 2011 av Daxen 2 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Idiotisk at de bare banner uten bevis.. Irriterer meg noe så jævlig over hvor under power raketter er mot tanks, når tanksen har 1 til å reparere så blir det umulig. Håper de fikser balansen i spillet snart, for det her er noe piss. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Blir faktisk litt matt av å spille på servere med kjøretøy av den grunnen over. Har grodd Strike at karkand og infantry only de siste dagene. Burde vært flere infantry only servere gitt Endret 1. januar 2012 av Mala Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Idiotisk at de bare banner uten bevis.. Irriterer meg noe så jævlig over hvor under power raketter er mot tanks, når tanksen har 1 til å reparere så blir det umulig. Håper de fikser balansen i spillet snart, for det her er noe piss. Enig i at rockets burde ta litt mer på tanks, men jeg syns også at man burde måtte være 2 stk. for å ta ut en tank. En gang tok jeg ut 2 tanks rett etter hverandre, helt aleine. På Gulf of Oman, Conquest Large. Lå inni de husa nede på stranda. To tanks sto på det andre flagget, med baksiden mot meg. Jeg spiller ganske mye Engineer, og på denne dagen følte jeg meg ekstra selvsikker på siktinga med RPG'n. Fyrte av to rockets etter hverandre, Disabla tanksen, fyrte av to til, Disabla den andre tanksen. Alle skudda traff midt i åpninga for luft ellerno bak på tanksen. Siste skuddet sprang den siste tanksen samtidig som den første tanksen sprang etter skadene fra de to første rakettene. 2x dobbelkill på 20 sekunder Jeg syns spawninga på BF:3 er ganske dårlig. Mer enn ganske dårlig på Squad DM og TDM. Jeg syns karta skulle vært større, med hovedbasene lengre ifra hverandre med fly avgang og Anti Air turrets på auto, som skyter ned fly som prøver å skyte ned fly og helikoptre på hangarden eller på bakken i basen. Da ville spillet blitt mer balansert og kult å spille. Flere steder å spawne inn mot the Battlefield, klikke på kartet for å spawne. Håper også at det kommer en map creator editor tool fra DICE. Custom maps hadde vært fett på BF:3 på PC! Men pengene ligger nok i DLC for tiden, så det skjer vel neppe Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Idiotisk at de bare banner uten bevis.. Irriterer meg noe så jævlig over hvor under power raketter er mot tanks, når tanksen har 1 til å reparere så blir det umulig. Håper de fikser balansen i spillet snart, for det her er noe piss. Det SKAL være umulig å ta ut tanks når en reparerer. Det sier seg selv. 2 mot 1. Synes det er akkurat passe skade, men man må jo tenke på hvor man skal skyte på tanksen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Det er derfor jeg blir litt frustrert når ingen i squaden spawner på meg når jeg fyrer for harde livet på en tanks. Med to/flere som smeller i vei skyts er det betydelig verre å reppe en tanks. Er det bare en så kan man jo bare hoppe ut selv og reppe tanksen fordi man rekker det fint hvis den som skyter står foran tanksen. Endret 1. januar 2012 av oOF Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Holder på å lage et mørkt skin til battlelog. Nærmer meg slutten på det. *Work in progress* MYCKET pent, +1 Men jeg visste ikke at det gikk an å skifte skin? Hvordan gjør man det? Tipper ikke det går, han/hun gjør det vel kun i photoshop for fun ? Litt design practice? Fult mulig ja! Benytter meg av en extension som heter Stylish. Fungerer til samtlige nettlesere. Så må jeg hente frem .css filene til battlelog. Det er disse filene som spesifiserer hele designet til siden. Så må jeg plukke ut de bitene jeg ønsker å forandre. Legge til disse i et script i Stylish. Da vil stylish sørge for at de bitene jeg har plukket ut blir satt som standard i battlelog. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Idiotisk at de bare banner uten bevis.. Irriterer meg noe så jævlig over hvor under power raketter er mot tanks, når tanksen har 1 til å reparere så blir det umulig. Håper de fikser balansen i spillet snart, for det her er noe piss. Det SKAL være umulig å ta ut tanks når en reparerer. Det sier seg selv. 2 mot 1. Synes det er akkurat passe skade, men man må jo tenke på hvor man skal skyte på tanksen. Hvis man treffer riktig kan man ta ut en tank alene med en som repper. Man gjør 60 damage når man treffer tanken i rett vinkel bakfra. Balansen tank/engi er akkuratt sånn den bør være. Om noe så er tank under powered. 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Holder på å lage et mørkt skin til battlelog. Nærmer meg slutten på det. *Work in progress* MYCKET pent, +1 Men jeg visste ikke at det gikk an å skifte skin? Hvordan gjør man det? Tipper ikke det går, han/hun gjør det vel kun i photoshop for fun ? Litt design practice? Fult mulig ja! Benytter meg av en extension som heter Stylish. Fungerer til samtlige nettlesere. Så må jeg hente frem .css filene til battlelog. Det er disse filene som spesifiserer hele designet til siden. Så må jeg plukke ut de bitene jeg ønsker å forandre. Legge til disse i et script i Stylish. Da vil stylish sørge for at de bitene jeg har plukket ut blir satt som standard i battlelog. Hmm, kult, det viste jeg ikke at gikk, viste man kunne redigere stuff, med for eks firebug lignende stuff. Men at man beholder det ved hjelp av eget script, ganske kult Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Hmm, kult, det viste jeg ikke at gikk, viste man kunne redigere stuff, med for eks firebug lignende stuff. Men at man beholder det ved hjelp av eget script, ganske kult Jepp. Stylish er en fin plugin om du vil endre utseende på diverse websider. Veldig kjekk om du vil fjerne ting fra websider også. Har selv fjernet høyredelen på vg.no og nesten alt som er i bunnen Om man er flink i Javascript, kan man bruke GreasMonkey, så lage sine egne scripts som kjører på siden. Finnes lignende ting til Opera\Chrome også. Hille: Du får dele med oss når du er ferdig! Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Synes egentlig ikke rakettene gjør for lite skade på tanks, problemet er heller at et par stk engineer+bemannet tanks = immortalis brutalux tankstrosius om de gjør jobben sin riktig. Kunne godt vært en liten delay fra det smeller til tanksen lar seg reparere elns. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har alltid vært ett irritasjons moment for meg at andre dreper tanken min mye raskere enn jeg dreper andres tank som engi I engi vs tank så handler det om å treffe rett, og det gjelder å plassere dem bak (javlin tror jeg gjør lik skade uansett hvor den treffer, om dette ikke er endret siden jeg så en oversikt). I dag så tok jeg ut en tank på to treff, ett på siden litt bak og en bak fra. Så kommer det an på hvilke tank unlock kjøreren har. Men BF er jo ment å være ett lag spill, så en squad med to engineers (+ en assault og support kanskje) bør gjøre kort prosess (muligens ... ), så var det det med å få i gang en god squad på public Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Var ikke klar over at man kunne trykke "H" slik at man kan velge om chatten skal synes eller ikke Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Aldri nemesis tyske server-admins *bilde* Tyske admins ja... spilte på en tysk metro only conquest server med no RPG/m320 Som amerikanerne presset vi russerne ganske kraftig tilbake og så plutselig kom det flyvende et par m320 og diverse raketter av ymse slag uten at vedkommende som brukte det ble punished og kasta ut (fant ut at han var admin da han kicka en fyr som kalte han noe stygt no) og når jeg prøvde meg på en liten m320 så var det autoboot på sekundet. Hæærlicht med rettferdige admins eh? Endret 1. januar 2012 av Phido78 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg ble kallt hacker for første gang en stund siden, følte meg pro Spessielt med bare 247 i SPM Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 2 Snipere med effektiv soflambruk og 2 engi med javelin lager et sant helvete for kjøretøy. Har hatt noen fine runder hvor vi nesten klarte å holde fienden uten heli eller stridsvogn hele gamet. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 2 Snipere med effektiv soflambruk og 2 engi med javelin lager et sant helvete for kjøretøy. Har hatt noen fine runder hvor vi nesten klarte å holde fienden uten heli eller stridsvogn hele gamet. Eneste problemet er at man har så jævla få javelins! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå