Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Inb4 CSGO med PC og konsollspillere på samme server, konsollspillerne kommer til å bli gruseid så lenge de ikke legger inn killstreaks som CoD serien ble ødelagt med. Killstreaks rewarder camping og krever 0 skill.

Jeg har alltid hatt lyst til å teste det faktisk. Meg på konsoll mot en på PC. Jeg vil tro det hadde blitt jevnt ;)

Selve aimen er jo en ting, og der har du selvsagt mer kontroll på PC, men det funker faktisk å sikte med tomelene, og vurderinger du gjør på mapet, orientering, timing, hvor god du er taktisk osv er mye viktigere hvis du skal spille godt, og da er det opp til personen som spiller.

Nei, for selv om du har full map-control (Nå snakker vi CS størrelse) og klarer å overaske en fra PC bakfra vil han uansett ha mer enn nok tid til å snu seg å få headshot på deg.

Går ann å stille inn på sensivitet på konsoll å.

Ikke sjangse å få så god kontroll på aimet uten aim-assist. Selv om du kan reagere raskt, vil du fremdeles bli skameid fordi mens du på konsoll klarer kanskje 50% hitrate klarer han på PC 80-100%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inb4 CSGO med PC og konsollspillere på samme server, konsollspillerne kommer til å bli gruseid så lenge de ikke legger inn killstreaks som CoD serien ble ødelagt med. Killstreaks rewarder camping og krever 0 skill.

Jeg har alltid hatt lyst til å teste det faktisk. Meg på konsoll mot en på PC. Jeg vil tro det hadde blitt jevnt ;)

Selve aimen er jo en ting, og der har du selvsagt mer kontroll på PC, men det funker faktisk å sikte med tomelene, og vurderinger du gjør på mapet, orientering, timing, hvor god du er taktisk osv er mye viktigere hvis du skal spille godt, og da er det opp til personen som spiller.

Nei, for selv om du har full map-control (Nå snakker vi CS størrelse) og klarer å overaske en fra PC bakfra vil han uansett ha mer enn nok tid til å snu seg å få headshot på deg.

Går ann å stille inn på sensivitet på konsoll å.

Ikke sjangse å få så god kontroll på aimet uten aim-assist. Selv om du kan reagere raskt, vil du fremdeles bli skameid fordi mens du på konsoll klarer kanskje 50% hitrate klarer han på PC 80-100%.

Hold tråden fri for "PC vs Konsoll"-drama. Blir bare ekstra jobb for moderatorene her på forumet.

Enig at vi setter en strek over PC vs Konsoll praten?

Ontopic: Hva spiller dere? Normal eller Hardcore? Etter å ha blitt anbefalt HC av en kamerat, har jeg ikke sett tilbake. HC er mer gøy synes jeg, og heldigvis fri for denne idiotiske 3D-spottingen.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

SATAN DA! Er det virkelig viktigere og få ET våpen en og gjøre objective! Folk burde blitt banned visst de ikke gjorde objective! Blir så jævlig iritert når jeg blir drept 1000 ganger i vårres spawn siden teamet mitt ga faen i og ta flagg!!! :realmad:

Lenke til kommentar

Holder på å lage et mørkt skin til battlelog.

Nærmer meg slutten på det.

*Work in progress*

MYCKET pent, +1

Men jeg visste ikke at det gikk an å skifte skin? Hvordan gjør man det?

Tipper ikke det går, han/hun gjør det vel kun i photoshop for fun ?

Litt design practice?

Lenke til kommentar

SATAN DA! Er det virkelig viktigere og få ET våpen en og gjøre objective! Folk burde blitt banned visst de ikke gjorde objective! Blir så jævlig iritert når jeg blir drept 1000 ganger i vårres spawn siden teamet mitt ga faen i og ta flagg!!! :realmad:

Du spiller med randoms gjør du ikke? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Du spiller med randoms gjør du ikke? :)

Randoms? Jeg spiller nå på de serveran som er plass på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...