Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et Battlefield-øyeblikk i stad, og det foregikk slik: Jeg kjørte en jeep på Wake Island, og la merke til at en support på motstanderlaget plasserte C4 på en av våre tanks på veien ovenfor meg. Jeg bestemte meg for å svinge og kjøre over han, men den store farten min gjorde at jeepen fløy over både han og tanksen. Mens jeg var i luften rett over tanksen sprengte han eksplosivene, og bilen min ble slynget flere meter unna i en eksplosjon som kunne hørt hjemme i en mission impossible-film; det var rått! :new_woot:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inb4 CSGO med PC og konsollspillere på samme server, konsollspillerne kommer til å bli gruseid så lenge de ikke legger inn killstreaks som CoD serien ble ødelagt med. Killstreaks rewarder camping og krever 0 skill.

Jeg har alltid hatt lyst til å teste det faktisk. Meg på konsoll mot en på PC. Jeg vil tro det hadde blitt jevnt ;)

Dette har blitt prøvd før. Gjett én gang hvem som alltid vinner..

Er en grunn til at Xbox Live som kommer til Windows 8 blir seperat fra Xbox 720 :) FPS er for PC, konsoll GTFO.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fy flate meg, etter siste oppdatering har eg opplevde noe jævlig med bugs sik at man ikke kan bruke musen i menyene...jævlig lett å få byttet klasse da gitt.

Har opplevd den samme greia der selv - veldig irriterende. Om musa slår seg helt vrang i menyen, funker det (faktisk) for min del å spamme esc, samtidig som jeg klikker med musa rundt på skjermen.

Teit midlertidig "løsning", men det funker.

Lenke til kommentar

Inb4 CSGO med PC og konsollspillere på samme server, konsollspillerne kommer til å bli gruseid så lenge de ikke legger inn killstreaks som CoD serien ble ødelagt med. Killstreaks rewarder camping og krever 0 skill.

Jeg har alltid hatt lyst til å teste det faktisk. Meg på konsoll mot en på PC. Jeg vil tro det hadde blitt jevnt ;)

Selve aimen er jo en ting, og der har du selvsagt mer kontroll på PC, men det funker faktisk å sikte med tomelene, og vurderinger du gjør på mapet, orientering, timing, hvor god du er taktisk osv er mye viktigere hvis du skal spille godt, og da er det opp til personen som spiller.

Nei, for selv om du har full map-control (Nå snakker vi CS størrelse) og klarer å overaske en fra PC bakfra vil han uansett ha mer enn nok tid til å snu seg å få headshot på deg.

Lenke til kommentar

Dette har blitt prøvd før. Gjett én gang hvem som alltid vinner..

Er en grunn til at Xbox Live som kommer til Windows 8 blir seperat fra Xbox 720 :) FPS er for PC, konsoll GTFO.

Ta å les første posten er du snill.

Lenke til kommentar

Selve aimen er jo en ting, og der har du selvsagt mer kontroll på PC, men det funker faktisk å sikte med tomelene, og vurderinger du gjør på mapet, orientering, timing, hvor god du er taktisk osv er mye viktigere hvis du skal spille godt, og da er det opp til personen som spiller.

Nei, for selv om du har full map-control (Nå snakker vi CS størrelse) og klarer å overaske en fra PC bakfra vil han uansett ha mer enn nok tid til å snu seg å få headshot på deg.

Går ann å stille inn på sensivitet på konsoll å.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...