Ol'H Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Trenger mer skill i vanlig. Mer skill? Trenger vel strengt tatt ikke det når det dukker opp en stor pil som sier "Skyt her!". Hadde det vært hardcore ville det vært enkelt ja, autofire, så peker du i den generelle retningen fienden er ja. G36c, 400m, null problem. Hardcore er en snipefest, full av grinunger som vil oneshotte på alle skudd siden de ikke klarer å presse et headshot selv med 12x zoom. (generaliserende og på spissen, I know). Forøvrig syns jeg man tålte for mye i BC2 normal, i BF3 er det helt perfekt. 6 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Trenger mer skill i vanlig. Mer skill? Trenger vel strengt tatt ikke det når det dukker opp en stor pil som sier "Skyt her!". Hadde det vært hardcore ville det vært enkelt ja, autofire, så peker du i den generelle retningen fienden er ja. G36c, 400m, null problem. Hardcore er en snipefest, full av grinunger som vil oneshotte på alle skudd siden de ikke klarer å presse et headshot selv med 12x zoom. (generaliserende og på spissen, I know). Forøvrig syns jeg man tålte for mye i BC2 normal, i BF3 er det helt perfekt. Er ganske enig med deg, men på BC2 hadde jeg en ganske god KDR mens på BF3 ikke så god, i starten lå jeg under 1. I BC2 greide og også å spille både HC og normal mens på BF3 er jo HC komplett umulig pga snipere og kjøretøy. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Auto-spotter MAV folk når du har den stående parkert? o_O Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Den funker som en motion sensor. Den spotter ikke akkurat men viser dem på minimappen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Den funker som en motion sensor. Den spotter ikke akkurat men viser dem på minimappen. Genialt! Nå må jeg ranke opp Recon! Hva er den beste maskingeværet på recon classen? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 UMP-45, AS-VAL eller PP-19 er mine favoritter av PDWs hvertfall. Eller så kan du jo alltid bruke en shotgun. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 UMP-45, AS-VAL eller PP-19 er mine favoritter av PDWs hvertfall. Eller så kan du jo alltid bruke en shotgun. Aww takk, tror det blir ump siden den har flest kuler i magasinert, vil egentlig ha 30+ Liker USAS-12 på metro uten frag 12g på 32 games med rush, der fungerer den awesome. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 How to be a noob in BF3: Kjøp en konsoll. -1 Ikke skrik nå, alle vet og det er en fact at konsoll krever mindre skill en PC. 5 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Men at du har en konsoll trenger allikevel ikke bety at du er n00b. Ikke alle som kan ta seg råd/gidder å ta seg råd til en dyr gamer-pc. Selv synes jeg det er lettere å spille på PC, da man blir mer nøyaktig med mus (føler jeg). 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Er PDW-R no tess? Og hvor mange kuler for du i PP-2000 med extended mags? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Liker PDW-R. Synes den var god med Red Dot og Suppressor (og jeg er generelt ingen fan av suppressor). Den har dog få kuler i magasinet. Tror det er samme med PDW-R som med PP-2000. Med extended mag får du 28 eller 32 kuler (husker ikke helt). Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 pp 2000 har over 40 rounds med extended mag. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 pp 2000 har over 40 rounds med extended mag. Takker, da tror jeg at jeg skal unlocke på den, ser ut til at jeg har brukt den før så sikkert en grunn til det Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Og der funka bf3 Men problem tok og lasta ned den languege pack men funker ikke for den nyeste oppdateringen :/ har russisk versjon Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Trenger mer skill i vanlig. Mer skill? Trenger vel strengt tatt ikke det når det dukker opp en stor pil som sier "Skyt her!". Hadde det vært hardcore ville det vært enkelt ja, autofire, så peker du i den generelle retningen fienden er ja. G36c, 400m, null problem. Hardcore er en snipefest, full av grinunger som vil oneshotte på alle skudd siden de ikke klarer å presse et headshot selv med 12x zoom. (generaliserende og på spissen, I know). Forøvrig syns jeg man tålte for mye i BC2 normal, i BF3 er det helt perfekt. Ingen tvil om at jeg er mindretallet her inne iallefall ^^ Og vil nå si det er lettere å skyte en som har en pil over seg enn en kar du må spotte selv, selv om du trenger 5/6 kuler istendenfor 3/4. Iallefall på 10000 meter. Er flere snipers ja. Eller rettere sagt så bruker sniperene bolt action isteden for semi riflene. Og må jo innenfor 60 meter for å få one shot, one kill. 75 meter med M98. Men hadde egentlig gått fint med normal, hadde det ikke vært for den forferdlige spottingen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 How to be a noob in BF3: Kjøp en konsoll. -1 Ikke skrik nå, alle vet og det er en fact at konsoll krever mindre skill en PC. Og hvorfor krever det mindre skill egentlig? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Sikkert autoaim han tenker på. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 For min del er konsoll helt umulig å spille FPS på. Føler meg på en måte litt 'fanget', og å drepe folk er nesten ikke morsomt. Sikter 1cm bort fra hodet også plutselig er det midt i brystet til kisen. 3 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg sliter med å spille FPS på konsoll, aller mest pga. manglende erfaring. Har alltid sverget til mus og tastatur. Når det er sagt, er det ikke umulig. Jeg så Black Ops og Halo Reach på MLG Providence hvor topplag spilte mot hverandre. De hadde virkelig aim som man nærmest kunne sammenlignes med relativt gode spillere med mus og tastatur. Ekstremt imponerende med tanke på at de brukte kontrollere og ikke mus og tastatur! Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg sliter med å spille FPS på konsoll, aller mest pga. manglende erfaring. Har alltid sverget til mus og tastatur. Når det er sagt, er det ikke umulig. Jeg så Black Ops og Halo Reach på MLG Providence hvor topplag spilte mot hverandre. De hadde virkelig aim som man nærmest kunne sammenlignes med relativt gode spillere med mus og tastatur. Ekstremt imponerende med tanke på at de brukte kontrollere og ikke mus og tastatur! Jeg så det samme (Black Ops) og satt å smålo for meg selv over hvor dårlig nivået var i forhold til fps-spill på PC 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå