Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Trenger mer skill i vanlig.

Mer skill? Trenger vel strengt tatt ikke det når det dukker opp en stor pil som sier "Skyt her!".

Hadde det vært hardcore ville det vært enkelt ja, autofire, så peker du i den generelle retningen fienden er ja. G36c, 400m, null problem.

Hardcore er en snipefest, full av grinunger som vil oneshotte på alle skudd siden de ikke klarer å presse et headshot selv med 12x zoom. (generaliserende og på spissen, I know). Forøvrig syns jeg man tålte for mye i BC2 normal, i BF3 er det helt perfekt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mer skill? Trenger vel strengt tatt ikke det når det dukker opp en stor pil som sier "Skyt her!".

Hadde det vært hardcore ville det vært enkelt ja, autofire, så peker du i den generelle retningen fienden er ja. G36c, 400m, null problem.

Hardcore er en snipefest, full av grinunger som vil oneshotte på alle skudd siden de ikke klarer å presse et headshot selv med 12x zoom. (generaliserende og på spissen, I know). Forøvrig syns jeg man tålte for mye i BC2 normal, i BF3 er det helt perfekt.

Er ganske enig med deg, men på BC2 hadde jeg en ganske god KDR mens på BF3 ikke så god, i starten lå jeg under 1. I BC2 greide og også å spille både HC og normal mens på BF3 er jo HC komplett umulig pga snipere og kjøretøy.

Lenke til kommentar

UMP-45, AS-VAL eller PP-19 er mine favoritter av PDWs hvertfall. Eller så kan du jo alltid bruke en shotgun.

Aww takk, tror det blir ump siden den har flest kuler i magasinert, vil egentlig ha 30+ :p

Liker USAS-12 på metro uten frag 12g på 32 games med rush, der fungerer den awesome.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at jeg er mindretallet her inne iallefall ^^

Og vil nå si det er lettere å skyte en som har en pil over seg enn en kar du må spotte selv, selv om du trenger 5/6 kuler istendenfor 3/4. Iallefall på 10000 meter.

Er flere snipers ja. Eller rettere sagt så bruker sniperene bolt action isteden for semi riflene. Og må jo innenfor 60 meter for å få one shot, one kill. 75 meter med M98. Men hadde egentlig gått fint med normal, hadde det ikke vært for den forferdlige spottingen.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å spille FPS på konsoll, aller mest pga. manglende erfaring. Har alltid sverget til mus og tastatur. Når det er sagt, er det ikke umulig. Jeg så Black Ops og Halo Reach på MLG Providence hvor topplag spilte mot hverandre. De hadde virkelig aim som man nærmest kunne sammenlignes med relativt gode spillere med mus og tastatur. Ekstremt imponerende med tanke på at de brukte kontrollere og ikke mus og tastatur!

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å spille FPS på konsoll, aller mest pga. manglende erfaring. Har alltid sverget til mus og tastatur. Når det er sagt, er det ikke umulig. Jeg så Black Ops og Halo Reach på MLG Providence hvor topplag spilte mot hverandre. De hadde virkelig aim som man nærmest kunne sammenlignes med relativt gode spillere med mus og tastatur. Ekstremt imponerende med tanke på at de brukte kontrollere og ikke mus og tastatur!

Jeg så det samme (Black Ops) og satt å smålo for meg selv over hvor dårlig nivået var i forhold til fps-spill på PC :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...