Veritas_ Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Kan være en bug, men det er iallefall en cheat og. Som regel så er det instakill på et skudd når cheaters tar meg. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg får "Game disconnected: your connection to the server timed out" utrooolig mange ganger, selv om internettlinjen min er 100% stabil.. andre som har samme problem/evt løsning til hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Er det mulig. Spillte på en metro server med 3 stk som hadde aimbot. >_< Er det så forbanna vannskelig og lage et system som gjør at cheatere blir bannet? I CS blir jo folk som cheater bannet med en gang. Mens i BF3 spiller de i maaange timer før de i heletatt blir bannet. Har rapportert alle 3. Da har ikke du spilt mye cs i det siste! 1 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Er det flere enn meg som fortsatt bare spiller B2K maps? Synes de er så mye morsommere enn de originale BF3 mappene, selvfølgelig mye pga nostalgi. Det er bare synd at det ikke er no særlig gode norske servere som spiller alle B2K maps + har høyere enn vanlig antall tickets. Et spørsmål til: Er det mulig å filtrere servere på minimum/maximum antall tickets? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Blitt helt hekta på metro rush. Har en fast server som bare kjører det mapet. No rpg/m320/mortar. Så spiller ikke så my B2K nei. Tror ikke det. Men du kan jo søke etter 1 ticket, eller 2000 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Blitt helt hekta på metro rush. Har en fast server som bare kjører det mapet. No rpg/m320/mortar. Så spiller ikke så my B2K nei. Tror ikke det. Men du kan jo søke etter 1 ticket, eller 2000 12g frag, SMAW? Endret 28. desember 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Yeah! Endelig over 700 i SPM Someone higher? I guess not! 722 her 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 hvordan får dere så høy SPM? Ligger rett under 300 jeg Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) hvordan får dere så høy SPM? Ligger rett under 300 jeg Man må være god selvsagt Neida det er ikke nødvendigvis bare det som teller, spørs veldig hvilke baner man spiller. Jeg spiller veldig mye metro, det er intenst, og når man da samler opp mellom 20-30.000 poeng i snitt hver eneste runde, er det ikke rart man får høy SPM. Endret 28. desember 2011 av MrLG Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Yeah! Endelig over 700 i SPM Someone higher? I guess not! 722 her 735 her next! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg liker fly og helikopter og slik jeg Jeg har prøvd litt Metro knife only fikk sick mange points da men jeg var ikke så god i lengden og fikk ikke så god KDR og metro med usas-12 var jo bare sick, syns det ble litt for mye slik CoD gameplay. Men da rundene ligger jeg bare på 450 ish.. 700 er jo sick. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Yeah! Endelig over 700 i SPM Someone higher? I guess not! 722 her 735 her next! Slapp av, jeg tar deg snart, SPM min går kun en retning Jeg liker fly og helikopter og slik jeg Jeg har prøvd litt Metro knife only fikk sick mange points da men jeg var ikke så god i lengden og fikk ikke så god KDR og metro med usas-12 var jo bare sick, syns det ble litt for mye slik CoD gameplay. Men da rundene ligger jeg bare på 450 ish.. 700 er jo sick. Med over 700 kan man ikke loke rundt i heli nei Det er nesten en forbannelse, folk som vil opprettholde en slik stats må nok bare glemme alt annet enn de mest intense banene Endret 28. desember 2011 av MrLG Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) hvordan får dere så høy SPM? Ligger rett under 300 jeg Operation metro rush eller grand bazaar rush. Generelt veldig aggressiv spilling. Endret 28. desember 2011 av pxK Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) hvordan får dere så høy SPM? Ligger rett under 300 jeg Operation metro rush eller grand bazaar rush. Generelt veldig aggressiv spilling. Hvilke våpen og hvordan gameplay? (attack, defence?), Class? Eller spiller dere på PC eller hva? Endret 28. desember 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 -snip- 722 her 735 her next! Slapp av, jeg tar deg snart, SPM min går kun en retning Du spiller på metro, nuff said. IMO så er metro det kjedeligste mappet, så vidt mulig å spille i rush men conquest er helt katastrofe. Men om det bare er poeng man vil ha så er det veien å gå. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 -snip- 722 her 735 her next! Slapp av, jeg tar deg snart, SPM min går kun en retning Du spiller på metro, nuff said. IMO så er metro det kjedeligste mappet, så vidt mulig å spille i rush men conquest er helt katastrofe. Men om det bare er poeng man vil ha så er det veien å gå. Jeg har tilbrakt maaange timer på andre brett også, men mest metro ja. Jeg spiller mye conquest(large), mange synes sikkert metroen er kjedelig, men når man blir god er det vanvittig morsomt for min del. Brettet har for meg erstattet Karkand. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Metro medic boosting med M320 gir nok best score og k/d ratio. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Metro medic boosting med M320 gir nok best score og k/d ratio. Liksom, bare stå og spamme M320 på random spots og håpe på det beste? Liker på bruke M320 Smoke og prøve å flanke, faile rsomregel, men er så gøy når det går bra. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Alltid like morro å komme øverst på vinnerlaget og ikke er i top3 engang totalt. Lagsamarbeid Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Blitt helt hekta på metro rush. Har en fast server som bare kjører det mapet. No rpg/m320/mortar. Så spiller ikke så my B2K nei. Tror ikke det. Men du kan jo søke etter 1 ticket, eller 2000 12g frag, SMAW? SMAW kommer under RPG for min del. 12g er lov. Men knapt nok like plagsomt som conquest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå