Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen regler må det være ja. Ingen baserape, ingen stjeling av vehicles i uncap base og ingen spawncamping. Mer trenger man egentlig ikke.

Servere som setter begrensinger på hvilke våpen du får bruke mot hva (spesiellt aktuellt BC2, CG mot inf. C4 mot MCOM stations o.s.v )er røv og bør unngås.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen regler må det være ja. Ingen baserape, ingen stjeling av vehicles i uncap base og ingen spawncamping. Mer trenger man egentlig ikke.

Servere som setter begrensinger på hvilke våpen du får bruke mot hva (spesiellt aktuellt BC2, CG mot inf. C4 mot MCOM stations o.s.v )er røv og bør unngås.

Enig med deg. De tre simple reglene der gjør spillet mye kjekkere for alle parter :)

Lenke til kommentar

Jeg er for knivdueller, men i ett spill der kniven bare er fremme i ett mikrosekund når man trykker på knappen er det vanskelig å vite når det blir knivkamp.

I f.eks. CS var det mye lettere ;)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg personlig synes det er bedre at man kunn har én knapp man knvier med, istedet for at man må først skifte våpen, så knive motstanderen.

Noe som kan bli litt tungvindt om man løper rundt et hjørne, så står det en fyr der. :D

Om noen ser meg alene i BF3 på en eller annen plass, så forventer jeg at dere skyter tilbake! :tease:

Lenke til kommentar

Blir så glad av å se Modern Warfare 3 trailern at jeg nesten må poste her, bare fordi jeg vet at BF3 kommer til å være så totalt overlegent at det ikke er måte på :D

Da foreslår jeg at du legger fanboismen igjen i den posten, så slipper du å trekke ned BF3- communityet når spillet er kommet ut. Det blir nok av de uansett.

Takk for meg.

Way to ta ting seriøst ;) Takk for deg ja

Lenke til kommentar

Meh, du har en "politi-holdning". Arrestere folk på den minste lille ting. Og å si at jeg "trekker ned BF-communitiet." comon....

Å være "fanboi" på den delen av forumet som faktisk er laget for BF3 er ikke akkurat å være fanboi. Er ikke et veldig fanboi preg over det jeg skrev heller. Fanboi-wars preges mer av en utløser iform av et åpent forum der den ene parten presenteres som bedre enn den andre slik at den "dårlige" parten skal forsvare sin side. Husk at det er forskjell på å poste det her, som er et BF forum, og i tråder der de som liker/støtter MW3 holder til. Hadde jeg skrevet dette rent i MW3 tråden hadde jeg derimot..

On a side note: Jeg gleder meg ikke over andres (De som liker MW serien) sin skade. Jeg gleder meg over det som ser ut til å være fallet fra tronen for CoD/MW serien. Fordi jeg syns det er fortjent.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...