Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange små kontroll points hadde hvert artig. F.eks på Conquest 128spiller baner så har man små kontroll points man kan ta over. Disse stedene kan inneholde helikopter og andre ting som spawner om man beskytter området en liten tid. Dette vil jeg si vil endre gameplayet og gir det en større strategisk følelse. Skaffe seg helikopter eller tanks som gir laget du spiller for en fordel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mange små kontroll points hadde hvert artig. F.eks på Conquest 128spiller baner så har man små kontroll points man kan ta over. Disse stedene kan inneholde helikopter og andre ting som spawner om man beskytter området en liten tid. Dette vil jeg si vil endre gameplayet og gir det en større strategisk følelse. Skaffe seg helikopter eller tanks som gir laget du spiller for en fordel.

Egentlig akkurat som i BF2...

Du tar over en base også popper opp noen biler og evt helikoptere.. Kommer jo an på hvordan banen ser ut.

Lenke til kommentar

På Wake Island kunne det kanskje ikke ha vært noen særlig. Det er ikke akkurat store øya. Det kan jo ikke være control points over hele dritten. :p

Og en annen ting, om vi forresten i det hele tatt får Wake Island håper jeg vi kan kontrollere de gigantiske hangarskipene sånn som i BF1942. Hadde vært gøy. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, er vel ganske usannsynlig for at det blir 128spillere i BF3.

Eller har det kommet noe info rundt dette i det siste?

Hadde jo vært helt rått med så mange spillere samtidig, men blir nok maks 64 :p Moro det også da :w00t:

Lenke til kommentar

Å fly helikopter i BF2 var ikke så vanskelig. Det var som regel lett å holde kontroll på helikopteret (selv om det fortsatt var en del nubs som presterte å kjøre hele dritten ut i vannet med én gang de tok av) mens sidekicket ditt brukte gunnern og pulveriserte folk på bakken.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Patrick Soderlund: Battlefield 3 will be seen as a true sequel to Battlefield 2. But considering the success of Bad Company, we haven't buried that at all. It's something we're looking at what to do with.

Jeg lurer på hva han mener med dette.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...