bruno99 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 "Battlefield 3 will be seen as a true sequel to Battlefield 2." *Gni seg i hendene* Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Forventningene bygges sterkt av all småinfoen som kommer i ny og ne. Blir mer og mer overbevist, men får også enda større grunn til å tvile. Potensialet som ligger i Battlefield 3 er så stort at jeg blir våt i buksa når jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Håper at det ikke blir så mye falte områder som i bf2. Litt mer bebygget map, og flere spillere så er det perfekt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Mange små kontroll points hadde hvert artig. F.eks på Conquest 128spiller baner så har man små kontroll points man kan ta over. Disse stedene kan inneholde helikopter og andre ting som spawner om man beskytter området en liten tid. Dette vil jeg si vil endre gameplayet og gir det en større strategisk følelse. Skaffe seg helikopter eller tanks som gir laget du spiller for en fordel. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Mange små kontroll points hadde hvert artig. F.eks på Conquest 128spiller baner så har man små kontroll points man kan ta over. Disse stedene kan inneholde helikopter og andre ting som spawner om man beskytter området en liten tid. Dette vil jeg si vil endre gameplayet og gir det en større strategisk følelse. Skaffe seg helikopter eller tanks som gir laget du spiller for en fordel. Egentlig akkurat som i BF2... Du tar over en base også popper opp noen biler og evt helikoptere.. Kommer jo an på hvordan banen ser ut. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 På Wake Island kunne det kanskje ikke ha vært noen særlig. Det er ikke akkurat store øya. Det kan jo ikke være control points over hele dritten. Og en annen ting, om vi forresten i det hele tatt får Wake Island håper jeg vi kan kontrollere de gigantiske hangarskipene sånn som i BF1942. Hadde vært gøy. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Mange små kontroll points hadde hvert artig. F.eks på Conquest 128spiller baner så har man små kontroll points man kan ta over. Disse stedene kan inneholde helikopter og andre ting som spawner om man beskytter området en liten tid. Dette vil jeg si vil endre gameplayet og gir det en større strategisk følelse. Skaffe seg helikopter eller tanks som gir laget du spiller for en fordel. Tja, er vel ganske usannsynlig for at det blir 128spillere i BF3. Eller har det kommet noe info rundt dette i det siste? Hadde jo vært helt rått med så mange spillere samtidig, men blir nok maks 64 Moro det også da Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Når det er opp til 256 spillere i MAG på PS3 burde det være fullt mulig med 128 i BF3 på PC. Det bør de klare å få til Endret 2. november 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Mer enn nok med 64 synes nå jeg. Kvalitet > kvantitet Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 ^Ditto Sjøkamper som i '42 hadde også vært konge. Men det høyere spillet prises, dess høyere kan det falle Lenke til kommentar
Timeblast Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kom ikke her å si at bf2 heliene var realistiske: her er apachen i bc2 Kjenner faktisk han cors0 som flyr i den BF2 videon. Han er helt ekstrem til å fly heli. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ja vel? Mange flinke piloter der ute... Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Å fly helikopter i BF2 var ikke så vanskelig. Det var som regel lett å holde kontroll på helikopteret (selv om det fortsatt var en del nubs som presterte å kjøre hele dritten ut i vannet med én gang de tok av) mens sidekicket ditt brukte gunnern og pulveriserte folk på bakken. Endret 2. november 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Etter noen timer trening med heli i BF2 er det enkelt. Å sikte klarte jeg aldri veldig godt, da alle dustene seff måtte bevege seg, men styringa var grei. Fly klarte jeg derimot aldri.. kom alltid en ellerannen dust bak meg og senket meg.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvor lang tid tror dere det vil ta før vi får se en trailer? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 De sa i et intervju at det vil komme nyheter om BF3 i nær fremtid. Gjetter vi får se noe innen jul. Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 BF3 ønskeliste: - 64 spillere - Fly - Commander Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg kan nesten garantere 64 spillere. Om det ikke blir 64 dropper jeg hele spillet. Bare EN ting det betyr. Konsollifisering. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg kan nesten garantere 64 spillere. Om det ikke blir 64 dropper jeg hele spillet. Bare EN ting det betyr. Konsollifisering. Uuææuæææ grøssninger* 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Patrick Soderlund: Battlefield 3 will be seen as a true sequel to Battlefield 2. But considering the success of Bad Company, we haven't buried that at all. It's something we're looking at what to do with. Jeg lurer på hva han mener med dette. Endret 6. november 2010 av Coffey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå