LithitiumS Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg vet ikke hva du heter på i battlelog Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1379804 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Tusen takk, du skal få litt psykisk sengekos i natt Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Wow, spilte på Metro nettopp. En fyr med godt over 200 kills og 0 deaths, runden var langt fra over. Han var Heavy gunner. Jeg fikk ingen kills og 7 deaths før jeg stakk ut, samme fyr alle 7 gangene. Han brukte bare 1 skudd eller noe til å ta meg, fikk hvertfall ikke komme i cover. Alle deathsa var konstant headshot. Sykt pro, har ikke sett maken Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Cheater? bullet proof hack? Aimbot? Slik er vel ikke mulig uten hax, eller elendige medspillere. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Regner med at det var det han skulle frem til. Innleget hans har et snev av ironi. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Prøvde bf3 på xbox hos en kompis i går, og er spillerne (eller flertallet ihvertfall) virkelig så mye dårligere der i motfor pc, eller var jeg bare uheldig? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Regner med at det var det han skulle frem til. Innleget hans har et snev av ironi. Joda, men jeg kan ikke garantere at han cheatet. Tror nok kanskje han hadde en nametag hack, men ettersom jeg har hørt er det umulig med noe aimbot på punkbuster over lenger tid.. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hvordan får man flere enn eb granat som assault? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Du får en til ved å bruke grenade specen. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Så man kan maks ha 2? Det var ikke mye.. Ingen annen måte å få flere på? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Fra forrige Battlefield-game, men gjelder fortsatt Endret 28. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
devious Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Ahhh... endelig klarte jeg headshot med M98B på over 1000 meter :)Endte på 1263 meter Romjulsglede hehehe Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Yeah! Endelig over 700 i SPM Someone higher? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Fra forrige Battlefield-game, men gjelder fortsatt Har man spilt metro 64 spillere så har man opplevd random grenades. Men jeg må innrømme at det er tilfredstillende å få 4x kills med en granat når folk står i toppen av rulletrappa og spammer med M320 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Fra forrige Battlefield-game, men gjelder fortsatt Har man spilt metro 64 spillere så har man opplevd random grenades. Men jeg må innrømme at det er tilfredstillende å få 4x kills med en granat når folk står i toppen av rulletrappa og spammer med M320 Jeg var på en server igår der vanlige M67 granater ikke var lov xD KUN vanlige skytevåpen! xD Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Wow, spilte på Metro nettopp. En fyr med godt over 200 kills og 0 deaths, runden var langt fra over. Han var Heavy gunner. Jeg fikk ingen kills og 7 deaths før jeg stakk ut, samme fyr alle 7 gangene. Han brukte bare 1 skudd eller noe til å ta meg, fikk hvertfall ikke komme i cover. Alle deathsa var konstant headshot. Sykt pro, har ikke sett maken Spillte på en metro server igår jeg også, hvor mange instakilla alle sammen, men de på serveren sa at det var en server bug, og at jeg også insta drepte de selv om jeg ikke opplevde det. Alle på serveren ble pissed og kallte hverandre cheatere. xD Endret 28. desember 2011 av Papirkurven Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Yeah! Endelig over 700 i SPM Someone higher? 6 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Regner med at det var det han skulle frem til. Innleget hans har et snev av ironi. Joda, men jeg kan ikke garantere at han cheatet. Tror nok kanskje han hadde en nametag hack, men ettersom jeg har hørt er det umulig med noe aimbot på punkbuster over lenger tid.. Det er folk som har cheata i 60+ timer uten å bil bannet, så ingenting er umulig. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Kjenner jeg får vondt inni meg når jeg ser og blir drept av colonel 10+++ som bruker rpg\smaw som primary Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå