pxK Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: global K/D too high Det var nå første gang det. Hvorfor har noen servere helt på tryne regler..? Endret 26. desember 2011 av pxK Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jaja, veldig bra score har den her fyren iallefall. http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/X17UD3/stats/356706226/ 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: global K/D too high Det var nå første gang det. Hvorfor har noen servere helt på tryne regler..? Folk må få lov til å ha de reglene de vil. De har betalt for serverleie, og har full rett til å ha de reglene de vil. Er det et problem, så finner du en annen lignende server. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 På en annen side så kan en som er god i fly, eventuelt helikopter eie så og si hele runden. Det blir kjedelig. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: global K/D too high Det var nå første gang det. Hvorfor har noen servere helt på tryne regler..? Folk må få lov til å ha de reglene de vil. De har betalt for serverleie, og har full rett til å ha de reglene de vil. Er det et problem, så finner du en annen lignende server. Klart det, men så var det ikke jeg som hadde høyest K/D engang. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 På en annen side så kan en som er god i fly, eventuelt helikopter eie så og si hele runden. Det blir kjedelig. Nei, han blir skutt ned av stationary AA, eller andre helikopter/fly. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 På en annen side så kan en som er god i fly, eventuelt helikopter eie så og si hele runden. Det blir kjedelig. Nei, han blir skutt ned av stationary AA, eller andre helikopter/fly. Tenker på BF2, f. eks wake island. Der kunne et fly eie hele spillet. Disse AA sakene som stod fast på bakken var elendige. Nå kan dem uten joystick også sanke poeng... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Klart det, men så var det ikke jeg som hadde høyest K/D engang. Når det står "Global K/D" så tenkjer eg at dei kanskje har ein server-app som henter total KD frå Battlelog-profilen din, og prøver det mot ein maksverdi - så om ikkje du hadde høgast KD akkurat der, så var du tydelegvis over det som var terskelen deira. Endret 26. desember 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hadde en digg runde HER altså.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Det finnes en del syke dog-tags på BF3, men aner ikke hvordan folk får de Om du går inn på dogtag oversikten på battlelog, står det jo hva som er krav. Men noen dogtags er preorder only, drpepper only, b2k trailer only osv, disse er verre å få tak i gjerne. Er det noen spesiell du tenkte på? Siden dere er inne på dog tags. Har koder til 4 pr pepper tags. Fristen er 31. denne måneden. Se om jeg ikke legger de ut snart, en nå. Endret 26. desember 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg vil så gjerne ha en (A) LithitiumS Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Du får ta denne da kvitteringen. d6kabnbage01 Må bytte på landet du er i til usa. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 hvor "enabler" jeg den? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Noen andre har vel tatt den nå. http://www.drpepper.com/promotions/ea/ Lage konto og greier. Jeg vet ikke da Prøv. Endret 26. desember 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 jaja, takk uansett Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hadde faen meg helt vill runde ved hilltop nå i tank, drepe vel 16 stk på sparket og det kom rpg hele tiden og javelin, jeg hoppa ut av tanken og å fikse uten å bli drept og ellers hadde jeg vel 3 stk på laget mitt som stop der pal og fiksa, så ingenting pga eksplosjonene og for å toppe det hele kom en jet og styrta i meg på slutten, men vi fikk den basen! 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hehehe artig å ta ut US fly på Wake Island og resten av Karkand når de har kommet seg 10 - 20 meter over båtdekket, for det første dreper jeg piloten og for det andre styrter flyet ned på dekket og eksploderer. Ender med 3 - 4 kills. Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Noen andre har vel tatt den nå. http://www.drpepper.com/promotions/ea/ Lage konto og greier. Jeg vet ikke da Prøv. Om du har flere du ikke ønsker å bruke, tar jeg gjerne imot Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Hei, drepe en med motar nå, han var også motar det sto bare rudde killed blablabla, og jeg fikk ikke kill med motar, why not? :S Edit: Ny rekord, 9 kills med en granat Endret 27. desember 2011 av Rudde93 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: global K/D too high Det var nå første gang det. Hvorfor har noen servere helt på tryne regler..? Ganske enig. Jeg blir stadig kicked pga tåplig regler. Verste er at de opplyser ikke. Vi skal liksom kunne "lukte" de. Virker som om det ikke fins "no rules" servere lenger. Jævlig idiotisk. Kunn 1 regel fins i BF, og den bør alle vite. No baserape. Endret 27. desember 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå