Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: global K/D too high

 

Det var nå første gang det. :hmm:

 

Hvorfor har noen servere helt på tryne regler..?

 

Folk må få lov til å ha de reglene de vil. De har betalt for serverleie, og har full rett til å ha de reglene de vil. Er det et problem, så finner du en annen lignende server. :)

Lenke til kommentar

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: global K/D too high

 

Det var nå første gang det. :hmm:

 

Hvorfor har noen servere helt på tryne regler..?

 

Folk må få lov til å ha de reglene de vil. De har betalt for serverleie, og har full rett til å ha de reglene de vil. Er det et problem, så finner du en annen lignende server. :)

Klart det, men så var det ikke jeg som hadde høyest K/D engang.

Lenke til kommentar

På en annen side så kan en som er god i fly, eventuelt helikopter eie så og si hele runden. Det blir kjedelig.

 

Nei, han blir skutt ned av stationary AA, eller andre helikopter/fly.

Tenker på BF2, f. eks wake island. Der kunne et fly eie hele spillet. Disse AA sakene som stod fast på bakken var elendige. Nå kan dem uten joystick også sanke poeng...

Lenke til kommentar

Klart det, men så var det ikke jeg som hadde høyest K/D engang.

 

Når det står "Global K/D" så tenkjer eg at dei kanskje har ein server-app som henter total KD frå Battlelog-profilen din, og prøver det mot ein maksverdi - så om ikkje du hadde høgast KD akkurat der, så var du tydelegvis over det som var terskelen deira.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Det finnes en del syke dog-tags på BF3, men aner ikke hvordan folk får de :(

 

Om du går inn på dogtag oversikten på battlelog, står det jo hva som er krav.

 

Men noen dogtags er preorder only, drpepper only, b2k trailer only osv, disse er verre å få tak i gjerne.

 

Er det noen spesiell du tenkte på?

 

Siden dere er inne på dog tags. Har koder til 4 pr pepper tags. Fristen er 31. denne måneden. Se om jeg ikke legger de ut snart, en nå.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Hadde faen meg helt vill runde ved hilltop nå i tank, drepe vel 16 stk på sparket og det kom rpg hele tiden og javelin, jeg hoppa ut av tanken og å fikse uten å bli drept og ellers hadde jeg vel 3 stk på laget mitt som stop der pal og fiksa, så ingenting pga eksplosjonene og for å toppe det hele kom en jet og styrta i meg på slutten, men vi fikk den basen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: global K/D too high

 

Det var nå første gang det. :hmm:

 

Hvorfor har noen servere helt på tryne regler..?

 

 

Ganske enig. Jeg blir stadig kicked pga tåplig regler. Verste er at de opplyser ikke. Vi skal liksom kunne "lukte" de.

 

Virker som om det ikke fins "no rules" servere lenger. Jævlig idiotisk.

 

Kunn 1 regel fins i BF, og den bør alle vite. No baserape.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...