Boris Yeltsin Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Problemer? Jeg har aldri hatt noen problemer med BF3, uten om drittet som skjedde under alpha og beta Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Er det noen som har en oversikt over noen gode norske servere? Har bf.no, multigamer og tv2 sine på listen, men de er jo relativt ofte tom :| Hva med en liste over gode servere dere spiller mye på? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Spiller mye på en server som heter eternalcq eller noe i den duren. 32 spillere, B2K cq rotasjon, godt nivå på spillerne og som regel jevne lag. EDIT: http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/66d14fbd-ae14-4021-b202-9f9dbaf49ea4/Eternal-Conquest-2-24-7-CQ-B2K-Norwegian-server/ Endret 25. desember 2011 av Sencured Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Helt fantastisk. Har kjøpt Karkand-pakken, og skal til å spille. Legger inn det mappet på filter og får opp en føkkings server som har null spillere. Prøvde også Wake Island, en stor skuffelse. Kan ikke måle seg med den gamle wake... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Prøv å søkje etter Battlefield.no eller Webhallen, så skal du finne i kvart fall to fulle 64-mannsservere som køyrer B2K-rotasjon. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Dette er vel noe for battlefield 3 folket 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Teac skrev (På 25.12.2011 den 18.49): Helt fantastisk. Har kjøpt Karkand-pakken, og skal til å spille. Legger inn det mappet på filter og får opp en føkkings server som har null spillere. Prøvde også Wake Island, en stor skuffelse. Kan ikke måle seg med den gamle wake... Vel, det er nok du som gjør feilen om du ikke finner mer enn en server, for det er sannelig mange servere med b2k. Gamle wake ble laget til 1942. Tro hvorfor gameplayet ikke er likt det du opplevde som tenåring(?). Hele den nye DLC'en er laget for et gameplay ulikt det vi har i Bf3, de orginale mapsa er optimalisert for bf3, og det merkes. Gleder meg til folk går lei b2k og kommer tilbake til de orginale. Fighten om D på Caspian border <3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 faen så vildt bra jeg skulle spille idag a, alle rundene mine WTF is going on? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Rudde93 skrev (På 25.12.2011 den 21.53): faen så vildt bra jeg skulle spille idag a, alle rundene mine WTF is going on? Satt med samme følelsen da jeg spilte for en uke siden ca. Har nesten ikke spilt siden uke to etter BF3 lanseringen og enda ble jeg best player som lonewolf, skøyt ned fly og helis med tank skjedde flere ganger osv. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hvor er det man får mest progress på assigenmentsene? føler dem står stille.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Er strengt tatt berre å gå aktivt inn for å gjere det dei går ut på, som ofte er ting ein ikkje ville prøvd så hardt på til vanleg (t.d. kills i DPV). Du kan sjekke dei nøyaktige krava under Stats på Battlelog. Endret 25. desember 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hyrlen skrev (På 25.12.2011 den 21.39): Teac skrev (På 25.12.2011 den 18.49): Helt fantastisk. Har kjøpt Karkand-pakken, og skal til å spille. Legger inn det mappet på filter og får opp en føkkings server som har null spillere. Prøvde også Wake Island, en stor skuffelse. Kan ikke måle seg med den gamle wake... Vel, det er nok du som gjør feilen om du ikke finner mer enn en server, for det er sannelig mange servere med b2k. Gamle wake ble laget til 1942. Tro hvorfor gameplayet ikke er likt det du opplevde som tenåring(?). Hele den nye DLC'en er laget for et gameplay ulikt det vi har i Bf3, de orginale mapsa er optimalisert for bf3, og det merkes. Gleder meg til folk går lei b2k og kommer tilbake til de orginale. Fighten om D på Caspian border <3 Never så mye dårlige maps BF3 kom med er jeg glad B2K kom så fort. Op Firestorm og til dels Caspian er de eneste mapsa som har potensial. Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Et tips jeg har hørt er at å ødelegge AT-mines med repair tool teller som å ødelegge enemy vehicles. Det vil gjøre assignmenten "It goes boom!" lettere enn om du prøver å ta ut en tank! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Zimmerh skrev (På 25.12.2011 den 22.11): Hyrlen skrev (På 25.12.2011 den 21.39): Teac skrev (På 25.12.2011 den 18.49): Helt fantastisk. Har kjøpt Karkand-pakken, og skal til å spille. Legger inn det mappet på filter og får opp en føkkings server som har null spillere. Prøvde også Wake Island, en stor skuffelse. Kan ikke måle seg med den gamle wake... Vel, det er nok du som gjør feilen om du ikke finner mer enn en server, for det er sannelig mange servere med b2k. Gamle wake ble laget til 1942. Tro hvorfor gameplayet ikke er likt det du opplevde som tenåring(?). Hele den nye DLC'en er laget for et gameplay ulikt det vi har i Bf3, de orginale mapsa er optimalisert for bf3, og det merkes. Gleder meg til folk går lei b2k og kommer tilbake til de orginale. Fighten om D på Caspian border <3 Never så mye dårlige maps BF3 kom med er jeg glad B2K kom så fort. Op Firestorm og til dels Caspian er de eneste mapsa som har potensial. Ser du liker Firestorm og Caspian, vel det tyder vel kanskje på at du liker klassiske BF-maps, og da kan jeg skjønne ankepunktet. Jeg liker blandingen, da er kharg, noshahr og seine mine favoritter. Store åpne maps med snipernisser på hvert et fjell og fly er ikke mine stil. Jeg liker litt mer intime maps der squad-tactics kan bli bedre utnyttet og man ikke nødvendigvis trenger et kjøretøy for å dominere. Caspian er vel det som kombinerer de to verdene best, seine crossing er likevel min favoritt, da den bestandig leverer flott action. Endret 25. desember 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Atald skrev (På 25.12.2011 den 22.53): Sion? Jeg mener selvfølgelig Seine Crossing Endret 25. desember 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 HiHat skrev (På 25.12.2011 den 22.19): Et tips jeg har hørt er at å ødelegge AT-mines med repair tool teller som å ødelegge enemy vehicles. Tror ikke det fungerer. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fikk ødelagt og drept med repair tool idag nå er det vel motar som blir stress Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få kills med motar? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Det er nesten ubeskrivelig digg å få 5 kills med Claymore på en runde. Som angripende lag i rush Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Rudde93 skrev (På 25.12.2011 den 23.26): Fikk ødelagt og drept med repair tool idag nå er det vel motar som blir stress Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få kills med motar? For å få dei to mortar killsa, så kan du til dømes sette deg bak frontlinene på korridorkart som Karkand og skyte laus litt på måfå - folk i IFV-ane her ein tendens til å stå i ro, og då er dei lette mål. Viss ikkje kan du stå på bakkenivå på Oman og treffe folk på hustakene (da særleg Hotel-cap pointet) med Mortar. Dei ligg garantert i ro. Endret 26. desember 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå