evenandreas Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Merker at mange har fått Bf3 i gave i år... 3 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Har mer enn 10 kills med Assaultgeværet, men har ikke fått noe sikte? Iron Sighten er jo bare noe herk. Du har ikke sett dårlig iron sight før du har prøvd famas. Pleier ikke å ha noe i mot iron sight, men famasen er ille. Se for deg å sikte igjennom et sugerør. 6 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Har mer enn 10 kills med Assaultgeværet, men har ikke fått noe sikte? Iron Sighten er jo bare noe herk. Du har ikke sett dårlig iron sight før du har prøvd famas. Pleier ikke å ha noe i mot iron sight, men famasen er ille. Se for deg å sikte igjennom et sugerør. This. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Har mer enn 10 kills med Assaultgeværet, men har ikke fått noe sikte? Iron Sighten er jo bare noe herk. Du har ikke sett dårlig iron sight før du har prøvd famas. Pleier ikke å ha noe i mot iron sight, men famasen er ille. Se for deg å sikte igjennom et sugerør. Det er true shit. Main reason jeg aldri har equippa soldaten min med famas noen sinne - førsteinntrykket er alt. Dårligere oppfinnelse enn det siktet der skal du faen meg lete lenger etter Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hvor lang tid tar det før en får første sikte? føler det tar evigheter.. Er det ikke 10 kills? :!: haha, det har jeg mer enn. Er i level 14, men ser fortsatt ingenting til sikter... Hvor velger man siktene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Famas var rimelig elendig ja. Gud jeg orket ikke skaffe 10 kills engang med den for å få første skikkelige siktemiddel. AK Irons er helt greie, var mye mer effektiv med dem enn med noen siktemiddel før jeg unlocket US holo til dem. Men igjen, alt kommer ann på person. (utenom Famas Irons, de var bare idiotiske *grøss* Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 acog i hus på m4. Nå ble ting plutselig mye lettere. Et våpen man liker er alfa omega Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hvor lang tid tar det før en får første sikte? føler det tar evigheter.. Er det ikke 10 kills? :!: haha, det har jeg mer enn. Er i level 14, men ser fortsatt ingenting til sikter... Hvor velger man siktene? Gå på loadout, velg accessories Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Rått med dei gamle Bf2 kartene! kjekt å spille igjenn Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Hvor lang tid tar det før en får første sikte? føler det tar evigheter.. Er det ikke 10 kills? :!: haha, det har jeg mer enn. Er i level 14, men ser fortsatt ingenting til sikter... Hvor velger man siktene? Gå på loadout, velg accessories ... og loadout ligger hvor ? Edit. Fant det Fant nettopp også ut at at man kan hurtigknive med F. Gratulerer til meg! Endret 25. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Oppe nesten i toppen av spawnscreenen, der har du 3 faner, husker ikke helt navnene på de, men den første velger du spawnpoint på, den andre er squad menyen, den tredje er loadout, heelt til høyre. Så får du opp de forskjellige kittene, også velger du den kitten du vil ha og trykker loadout på den. Skjønner du det ikke nå, så gir jeg opp. 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fant nettopp også ut at at man kan hurtigknive med F. Gratulerer til meg! OBS, dette er ikke cod, saa quickstab er kun brukbart bakfra. Forfra trengs to stikk Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fant nettopp også ut at at man kan hurtigknive med F. Gratulerer til meg! OBS, dette er ikke cod, saa quickstab er kun brukbart bakfra. Forfra trengs to stikk hehe, ja merket det. Men uansett er det en nyttig funksjon- Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Utrolig irriterende hvis man ikke er nok bak og skal knive, så risser man bare ett lite harrypotter arr i panna på offeret, så blir man fylt med bly for man må jo tørke av den jævla kniven og desinfisere før man kan stikke på nytt... Lenke til kommentar
Woland Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Er det andre som ikkje får til å joine server nå? Internett funker heilt fint, men på BF3 får eg "server connection timed out". Kom til og med inn på ein server, så disca eg. Har prøvd på multigamer.no og TV2 servers. Edit: Kom inn nå etter mange forsøk, nvm. Endret 25. desember 2011 av TheOddbear Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 For alle som fikk Battlefield 3 i julegave: Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Enig i at siktet på FAMAS er helt forferdelig. Du trenger faktisk 50 kills for å unlock Reflex RDS. Normalt tar det ikke lang tid å få 50 kills, men med min spillemåte ødelegger det siktet for meg og gjør det veldig vanskelig å spille som jeg gjør. Jeg er lettere frustrert her jeg sitter. Misunner dere som kan spille i julen. Jeg er på besøk hos familie, sitter her å gribler i fingrene etter å spille Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Opplever ein del kræsj til skrivebord, har ikkje hatt det problemet før :S Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Opplever ein del kræsj til skrivebord, har ikkje hatt det problemet før :S Da har du hatt flaks. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Opplever ein del kræsj til skrivebord, har ikkje hatt det problemet før :S Da har du hatt flaks. hehe då har flaksen snudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå