Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"How do you kill that which has no life?"

 

 

Jeg trenger ikke forsvare meg for dere, men jeg vil påstå jeg har et liv. Jeg er snart halveis på en masterutdannelse på universitetet, jobber ved siden av studiene, har dame på 5. året og er DJ på studentpuben.

Haha, jeg sporer ihvertfall litt dårlig samvittighet ;)

Lenke til kommentar

arg, kjøpte karkand cdnøkkel på cdkeyhouse, men dem må inn å godkjenne kjøpet(!)... ville spille karkand nå...

 

Da skulle du bare kjøpt på Origin. ;)

Ja, tenkte ikke over det. Betalte 130,- for russisk cd key for selve spillet, og det har fungert smertefritt. Tenke jeg skulle kjøpe der igjen... jaja

Lenke til kommentar

Får man bare 10 poeng for spot assist med SOFLAM?

Isåfall er det ikke rart ingen gidder å plassere ut den... :thumbdown:

Du får 50 poeng assist om noen tar ut målet som er markert. Ellers kan du gå fra SOFLAM, den funker uten at du må titte i den hele tiden.

 

Er en bug ute å går. Får ikke de 50 poengene når målet blir ødelagt. Bare når det blir skadet.

 

Overraska hvor mange servere som var fulle når jeg var inn nu.

Lenke til kommentar

Merkelig at alle har så problemer med Origin hadde problemer den første dagen og den 13 da DLC (og da hadde jeg Eksamen dagen etter så det gjorde ikke meg noe) kom men ellers har da Origin funket bra nok til ikke å være til noe hinder.

Jeg er så jævla forbanna at jeg ikke klarer å tenke. Har aldri vært borti noe så rotete, unødvendig, tullete og amatørmessig i hele midt liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...