LithitiumS Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Om noen ønsker å være med i en platoon bestående av forummembers, send en pm til meg! Vi heter "(Wut?) Baconburgers" Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Om noen ønsker å være med i en platoon bestående av forummembers, send en pm til meg! Vi heter "(Wut?) Baconburgers" Det er allerede en med navnet "HW.no", men den er desverre full. Bare plass til 100 stk Men flott at du kan opprette en alternativ platoon slik at alle her inne får seg ei gruppe (har ikke fattet helt poenget med de platoonsa enda men :!: ) Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Meningen er vel bare å kunne være med dem som man snakker med? Og man kan se hvem som er online osv osv Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Er det mulig da? 6 suicides på 2 runder. Hoppe over en liten stein; suicide. Gå ut av helikopter; suicide. Gå ut av jeep; suicide. Gjøre ingenting; suicide. Bugglefield 3 2 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Heh, er lett å få suicide om du får ett heli eller en jeep over deg. Ingenting og liten stein er litt værre å forklare. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Jau. Overkjørt av stillestående kjøretøy er konge. Edit: Det irriterer noe sinnsykt at ikke DICE faktisk fikser ting de sier de har fikset. Slik som suicide når man hopper over steiner. Travelt å sitte på henda og trolle Twitter, sikkert. Endret 23. desember 2011 av StorPeder Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 YaY, alle assignments done, untat den til hagla, der mangler jeg 27 min til på Sharqi Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jau. Overkjørt av stillestående kjøretøy er konge. Edit: Det irriterer noe sinnsykt at ikke DICE faktisk fikser ting de sier de har fikset. Slik som suicide når man hopper over steiner. Travelt å sitte på henda og trolle Twitter, sikkert. Med tanke på at destruction 2.0 skaper enorme mengder issues og ting som må fikses på så syns jeg de har gjort en god jobb. Å jeg tror jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger jeg har død av å hoppe over en stein. Så her deler jeg ikke dine synspunkter. Det eneste som plager meg er alle gjerdene som er "uhoppelig" samt at man fortsatt får litt DC, selv om jeg ihvertfall har funnet ut at nextgentel modemet er en kilde til problem. Det samme er modemene fra Telenor virker det som. Slet med det samme når jeg spilte valve spill over steam, byttet modem og alt fungerte knirkefritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Konklusjon: Jackhammer = awesome http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/12067339/1/250417256/ Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Fant nettop en ny allround sniper, M40A5 med M145(3.4x). Så å si null bullet drop og får en følelse av at kulen går fortere også, sniping ble plutselig små morro igjen. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jau. Overkjørt av stillestående kjøretøy er konge. Edit: Det irriterer noe sinnsykt at ikke DICE faktisk fikser ting de sier de har fikset. Slik som suicide når man hopper over steiner. Travelt å sitte på henda og trolle Twitter, sikkert. Med tanke på at destruction 2.0 skaper enorme mengder issues og ting som må fikses på så syns jeg de har gjort en god jobb. Å jeg tror jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger jeg har død av å hoppe over en stein. Så her deler jeg ikke dine synspunkter. Ja, jo. Men det er jo ikke slik at de har bygget en helt ny grafikkmotor siden sist. Det er jo bare litt flikking på motoren fra BC2. Og når det er så mye bugs, du er tydligvis heldig, er det rart de slipper spillet før det er ferdig testet. Bare det at du faktisk KAN telle å ha dødd da du hoppet over en stein er ikke holdbart. Jeg må telle på 4-5 hender, tror jeg. Ellers så kan jeg si meg enig med at NGT sine Inteno- modem ikke er de beste; ikke for spill, ikke for noe. Jeg har spilt fra både NGT og GET. Ikke noen merkbar forskjell i BF3. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Med tanke på at destruction 2.0 skaper enorme mengder issues og ting som må fikses på så syns jeg de har gjort en god jobb. Destruction 3.0, Destruction 2.0 er i BF:BC2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Han her var "morsom" og få på motstanderlaget gitt... http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/IIIblutIII/stats/360819361/pc/ Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Noen andre som er lei folk som hopper ut av biler i fart og skyter deg med en eneste gang? Uansett om du står å skyter på personen.. Skulle vært delay på hvor fort du kunne skyte etter å ha hoppet ut. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg er lei piloter som plutselig hopper ut av helikopteret uten noen form for forvarsel. Så dør du eller får panikk. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 spesielt over havet, så du må svømme inn til land! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Han her var "morsom" og få på motstanderlaget gitt... http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/IIIblutIII/stats/360819361/pc/ Han der stakkaren kan ikke ha mye tid til andre ting enn spilling. 462 tima Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg er lei piloter som plutselig hopper ut av helikopteret uten noen form for forvarsel. Så dør du eller får panikk. Eller bytter sete til pilotsetet og flyr videre... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 spesielt over havet, så du må svømme inn til land! Ja irriterende, spesielt når jeg er så dårlig til å svømme Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) spesielt over havet, så du må svømme inn til land! Ja irriterende, spesielt når jeg er så dårlig til å svømme Det var leit å høre, har hørt at Dice skal adde en svømmekurs feature. Endret 23. desember 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå