Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om noen ønsker å være med i en platoon bestående av forummembers, send en pm til meg!

 

Vi heter "(Wut?) Baconburgers" :new_woot:

Det er allerede en med navnet "HW.no", men den er desverre full. Bare plass til 100 stk :whistle: Men flott at du kan opprette en alternativ platoon slik at alle her inne får seg ei gruppe (har ikke fattet helt poenget med de platoonsa enda men :!: )

Lenke til kommentar

Jau. Overkjørt av stillestående kjøretøy er konge.

 

Edit:

Det irriterer noe sinnsykt at ikke DICE faktisk fikser ting de sier de har fikset. Slik som suicide når man hopper over steiner. Travelt å sitte på henda og trolle Twitter, sikkert.

Med tanke på at destruction 2.0 skaper enorme mengder issues og ting som må fikses på så syns jeg de har gjort en god jobb. Å jeg tror jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger jeg har død av å hoppe over en stein. Så her deler jeg ikke dine synspunkter. Det eneste som plager meg er alle gjerdene som er "uhoppelig" samt at man fortsatt får litt DC, selv om jeg ihvertfall har funnet ut at nextgentel modemet er en kilde til problem. Det samme er modemene fra Telenor virker det som. Slet med det samme når jeg spilte valve spill over steam, byttet modem og alt fungerte knirkefritt.

Lenke til kommentar

Jau. Overkjørt av stillestående kjøretøy er konge.

 

Edit:

Det irriterer noe sinnsykt at ikke DICE faktisk fikser ting de sier de har fikset. Slik som suicide når man hopper over steiner. Travelt å sitte på henda og trolle Twitter, sikkert.

Med tanke på at destruction 2.0 skaper enorme mengder issues og ting som må fikses på så syns jeg de har gjort en god jobb. Å jeg tror jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger jeg har død av å hoppe over en stein. Så her deler jeg ikke dine synspunkter.

 

Ja, jo.

Men det er jo ikke slik at de har bygget en helt ny grafikkmotor siden sist. Det er jo bare litt flikking på motoren fra BC2. Og når det er så mye bugs, du er tydligvis heldig, er det rart de slipper spillet før det er ferdig testet.

Bare det at du faktisk KAN telle å ha dødd da du hoppet over en stein er ikke holdbart. Jeg må telle på 4-5 hender, tror jeg.

 

Ellers så kan jeg si meg enig med at NGT sine Inteno- modem ikke er de beste; ikke for spill, ikke for noe. Jeg har spilt fra både NGT og GET. Ikke noen merkbar forskjell i BF3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...