Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da voldsomt så mange cheatere det skulle være ute å gå i dag da. Siden release har jeg sett 1, kanskje 2 cheatere. I dag har jeg sett 4. Klarer ikke å se for meg at det skal være så gøy å sitte i basen og drepe alle uten å gjøre noe som helst. Det som er gøy er når du klarer å drepe noen på rettferdige vilkår.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/11901468/1/183862483/

Endret av mas222
Lenke til kommentar

Jeg regner med du rapporterte ham? Forresten; og dette er IKKE for at jeg skal benytte meg av det (spiller uansett på ps3), hvordan klarer de jukse på denne måten? Jeg skjønner at man kan booste hverandre, men dette er jo noe helt annet.

Han har sikkert laget seg en lag switch som gjør at det lagger som F for alle utenom han selv.

 

Hadde forresten en morro runde i dag, 3 tanks, 3 C4 og et trykk på knappen KABOOM!!! Føltes litt deilig :thumbup:

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Jeg regner med du rapporterte ham? Forresten; og dette er IKKE for at jeg skal benytte meg av det (spiller uansett på ps3), hvordan klarer de jukse på denne måten? Jeg skjønner at man kan booste hverandre, men dette er jo noe helt annet.

 

Èn (mulig flere) benytter seg av det at hit detection er client side. Noe sånt som at hacken legger inn info når du løsner skudd at det traff akkurat der på fienden, og så sendes infoen fra client til server. ish.

Lenke til kommentar

Er så teit at man ikke kan velge M27 IAR når man spiller på russisk side, får liksom ikke samme feelingen med RPK-74M. Synes M27 er et av de bedre våpnene som jeg har prøvd så langt.

 

Du får etterhvert unlocked IAR for russerne også.

 

Alle klassene har unlock av "motsatt" lag sine våpen på slutten av unlocks.

Lenke til kommentar

Er så teit at man ikke kan velge M27 IAR når man spiller på russisk side, får liksom ikke samme feelingen med RPK-74M. Synes M27 er et av de bedre våpnene som jeg har prøvd så langt.

Hadde det vært opp til meg haddde hvert lag hatt sine unlocks og forskjellige våpen. Hadde gitt litt særpreg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er så teit at man ikke kan velge M27 IAR når man spiller på russisk side, får liksom ikke samme feelingen med RPK-74M. Synes M27 er et av de bedre våpnene som jeg har prøvd så langt.

 

Du får etterhvert unlocked IAR for russerne også.

 

Alle klassene har unlock av "motsatt" lag sine våpen på slutten av unlocks.

Så det nå, mangler visst bare 40000 poeng før den blir unlocka. Merker stor forskjell når jeg må spille med RPK-en istedenfor M27-en. Bruker å ligge på rundt 2 i K/D ratio med M27 mens med RPK er jeg nede oppe på 1 visst jeg er heldig :ermm:

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...