Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Morsomt å spille rush. Ingen gidder og desarmere m-comen, og om vi er attackers så løper folk bort så fort m-comen er arma. Det er faen meg ingen som gidder å hjelpe meg å beskytte de så bomben sprenger de velger heller å løpe bort og la meg ligge igjen alene. Skjer faen meg hver eneste gang.

Og i HVER forbanna runde så står han som tar tanksen LANGT unna målene, og hjelper jo faen meg ikke til i det hele tatt. Hver jævla gang. Og om jeg spotter noen som er i nærheten av oss, så løper folk UNNA dem i stedet for å hjelpe meg å drepe de.

Håpløst.

Men du og kompisen din er da så overlegent gode, at det er da vel ikke noe problem? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men du og kompisen din er da så overlegent gode, at det er da vel ikke noe problem? :)

Ja, men hva hjelper det når vi ikke har spilt rush sammen? Og uansett hvor fantastisk god jeg er, så er det faktisk vansklig å skulle gjøre alt selv. Tro det eller ei.

Avhengig av hvor langt bort de springer da selvfølgelig, men det er som regel lurere å ligge bittelitt borte fra mcom enn rett oppå der defenders spammer granater før de går inn uansett.

Tjah, de løper så langt unna at de ikke får skutt folkene som kommer og skal desarmere bomben, noe som gjør at jeg som regel må drepe 5-6 stykker selv. Og når de kommer fra forskjellige kanter så blir det fort vansklig.

Battlefield er langt morsomere om folk prøver å spille som et lag og hjelpe hverandre.

Lenke til kommentar

fikk plutselig skikkelig lav og ustabil fps nå. Var nede i 5 fps. Pleier å ligge stabilt på 30-35, kan det skyldes server?

Det kan skyldes mye. Kanskje du sjekker fps med fraps og har dultet borti F9 knappen? Last ned ny skjermkortdriver. Ikke den rette tråden, men jeg anbefaler ny hardware. 35 fps er heller ikke enkelt.

Lenke til kommentar

Oi oi oi så digg. Jeg visste at jeg kom til å bli rank 45 dersom jeg skulle få en god runde, og det gjorde jeg. Poengene tikket inn, og da runden var over og awards skulle telles opp, gikk jeg opp i rank akkurat i det jeg mottok poengene for MVP 1 ribbon. Like a baws.

Canister shell for tanks er forresten helt sykt. Ble angrepet av et helikopter, og da det hadde sveipet over en gang skøt jeg det bakfra med denne gigantiske hagla. Tok ut både pilot og gunner, og rakk å skrive noe morsomt i chatten i god tid før tanksen brant opp. Det kan umulig være meningen at det skal være så enkelt? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Faen! Nå hadde jeg nettopp en jævlig bra runde, og hadde akkurat begynt å få overtaket over det andre laget, og så kræsjer hele dritten. Helvete!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...