chairgame Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Savner virkelig chat i co-op, når andremann ikke skjønner at han skal sette seg inn i bilen, eller bruke heat-missiler som heli-gunner. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Savner virkelig chat i co-op, når andremann ikke skjønner at han skal sette seg inn i bilen, eller bruke heat-missiler som heli-gunner. Derfor man spiller co-op med folk man kjenner over Skype eller noe sånt Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Vet ikke om den er blitt lagt ut før.. media] [/media] 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Morsomt å spille rush. Ingen gidder og desarmere m-comen, og om vi er attackers så løper folk bort så fort m-comen er arma. Det er faen meg ingen som gidder å hjelpe meg å beskytte de så bomben sprenger de velger heller å løpe bort og la meg ligge igjen alene. Skjer faen meg hver eneste gang. Og i HVER forbanna runde så står han som tar tanksen LANGT unna målene, og hjelper jo faen meg ikke til i det hele tatt. Hver jævla gang. Og om jeg spotter noen som er i nærheten av oss, så løper folk UNNA dem i stedet for å hjelpe meg å drepe de. Håpløst. Men du og kompisen din er da så overlegent gode, at det er da vel ikke noe problem? 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Avhengig av hvor langt bort de springer da selvfølgelig, men det er som regel lurere å ligge bittelitt borte fra mcom enn rett oppå der defenders spammer granater før de går inn uansett. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ubalansert dritt. Huff, og elendige spillere... Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Men du og kompisen din er da så overlegent gode, at det er da vel ikke noe problem? Ja, men hva hjelper det når vi ikke har spilt rush sammen? Og uansett hvor fantastisk god jeg er, så er det faktisk vansklig å skulle gjøre alt selv. Tro det eller ei. Avhengig av hvor langt bort de springer da selvfølgelig, men det er som regel lurere å ligge bittelitt borte fra mcom enn rett oppå der defenders spammer granater før de går inn uansett. Tjah, de løper så langt unna at de ikke får skutt folkene som kommer og skal desarmere bomben, noe som gjør at jeg som regel må drepe 5-6 stykker selv. Og når de kommer fra forskjellige kanter så blir det fort vansklig. Battlefield er langt morsomere om folk prøver å spille som et lag og hjelpe hverandre. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 fikk plutselig skikkelig lav og ustabil fps nå. Var nede i 5 fps. Pleier å ligge stabilt på 30-35, kan det skyldes server? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 fikk plutselig skikkelig lav og ustabil fps nå. Var nede i 5 fps. Pleier å ligge stabilt på 30-35, kan det skyldes server? Det kan skyldes mye. Kanskje du sjekker fps med fraps og har dultet borti F9 knappen? Last ned ny skjermkortdriver. Ikke den rette tråden, men jeg anbefaler ny hardware. 35 fps er heller ikke enkelt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvorfor blir jeg til stadighet stående å blinke på Loading level... i all evighet, når jeg skal logge inn på en server? Var vitterligen "First in queue".. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Skjer ofte, men for meg er det nok å bare tab-e inn i spelet for at loadinga magisk skal verte ferdig. Om eg ventar på at Battlelog skal seie "Ready to play" så går dagen. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nå er jeg så forbanna lei "Game disconnected: your connection to the server timed out." Får jo aldri fullført en runde lenger. Prøvd flere "fixer" med UPnP og diverse, men neeeida Ingen måter å bli kvitt dette pisset på? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noen som vet hvorfor ikke lasersiktet er sentrert? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Oi oi oi så digg. Jeg visste at jeg kom til å bli rank 45 dersom jeg skulle få en god runde, og det gjorde jeg. Poengene tikket inn, og da runden var over og awards skulle telles opp, gikk jeg opp i rank akkurat i det jeg mottok poengene for MVP 1 ribbon. Like a baws. Canister shell for tanks er forresten helt sykt. Ble angrepet av et helikopter, og da det hadde sveipet over en gang skøt jeg det bakfra med denne gigantiske hagla. Tok ut både pilot og gunner, og rakk å skrive noe morsomt i chatten i god tid før tanksen brant opp. Det kan umulig være meningen at det skal være så enkelt? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) edit. legger det i hardware tråden heller... Endret 21. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noen som vet hvorfor ikke lasersiktet er sentrert? Fordi det ikke er meningen at du skal bruke den visuelle effekten. Det gir deg mindre spredning. Det er ikke dermed sagt at kulene går dit stråla peker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Faen! Nå hadde jeg nettopp en jævlig bra runde, og hadde akkurat begynt å få overtaket over det andre laget, og så kræsjer hele dritten. Helvete! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 RPG spill som tar deg til nye høyder med fantastisk gameplay og grafikk. Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen her som vet om en bra metro only server? 64 mannn, uten explosives? helst mange ticks Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 RPG spill som tar deg til nye høyder med fantastisk gameplay og grafikk. RPG ja Billig var det ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå