Korka Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 DAMN! Folk i tråden her er jo helt blest. Bare fordi man synes at de har forandret litt på dem så sier dere at han skal spille BF2 og at han klager? 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Forandring fryder. Hadde vært kjedelig visst det hadde vært en eksakt copy Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg savner flere servere med både b2k og vanilla maps i rotasjon. Sånn som det er nå er det enten eller, de få serverne som har begge deler er stort sett tomme eller kjører rush Endret 21. desember 2011 av trollhatt Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Forandring fryder. Hadde vært kjedelig visst det hadde vært en eksakt copy Det vet du vel ikke før du hadde prøvd det. Ble selv mektig imponert over hvor gøy det var å spille maps fra Halo: Combat Evolved i Halo Reach. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 MK3A1 med 12g frag var ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 er back to karkand bretta bra eller? gleder meg til jeg får nettet tilbake der jeg bor så jeg får kommet inn i det igjen Nja, de føles trange og det er for mye hardware på for små flater etter min mening. Det at husene ødelegges endrer ganske mye i forhold til originalene. Jeg syns B2K-mappa er greie nok, ikke mer unntatt Oman som er like rævva som originalen. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Imo er B2K mapsa gode. Med hardware er de like stupid som i BF2 men inf only og TDM er de fun. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 aaarg.... vært uten nett nå i 1 mnd og nextgentel fikser det ikke før 2januar heller! DAMN YOU LIGHTNING! Godt å høre det er flere som ikke får gama i jula! Jeg er hjemme på juleferie, drøye 3 uker uten spilling.. kjenner det rykker litt i fragge-armen i tide og utide Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 aaarg.... vært uten nett nå i 1 mnd og nextgentel fikser det ikke før 2januar heller! DAMN YOU LIGHTNING! Godt å høre det er flere som ikke får gama i jula! Jeg er hjemme på juleferie, drøye 3 uker uten spilling.. kjenner det rykker litt i fragge-armen i tide og utide Derfor tar man med pc-en når man reiser Plukket ut delene fra pc-en og tok det med i håndbagasjen jeg Sitter på gardermoen nå Problem løst ! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Henta Thrustmaster T-Flight Stick X på posten i dag! Men har problemer "roll" left/right i fly er invertert! Noen som har vært borti dette? Hva med å remappe keys ? Jeg har en lignende joystick, og med remap fix til throttle så virker den utmerket Det er så mye bedre å fly med joystick! Vet det går ann å remappe keys, men joystick "AXIS" kan vel ikke remappes? Uansett så "roller" helikoptre riktig, mens fly "roller" feil vei. Så må være noe annet enn mapping av høyre/venstre akse? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 aaarg.... vært uten nett nå i 1 mnd og nextgentel fikser det ikke før 2januar heller! DAMN YOU LIGHTNING! Godt å høre det er flere som ikke får gama i jula! Jeg er hjemme på juleferie, drøye 3 uker uten spilling.. kjenner det rykker litt i fragge-armen i tide og utide 3 uker er jo ingenting!! prøv deg på 2 måneder! Da snakker vi abstinenser da, fyttirakkern.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Kan bekrefte at 2 mnd uten nett er helt forjævelig ja Bare 7 dager denne jula, så det får vel gå. Prøve å finne meg en mixed server som rulerer både maps ikl. exp. maps og game modes over nyttår. Da hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 vel jeg kan glede meg over å bygge en ny pc i de kommende ukene. slippe det gamle vraket fra 2006 xD Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Laster det ned nå i skrivende stund. Høres sikkert helt for jævlig ut men; er det noen våpen som er overlegne i starten som jeg burde bruke? EDIT: Den laster ned noe så jævlig tregt, går på 1,3kb/s her i lia. Noen innspill for å fiske dette? Endret 21. desember 2011 av zclick Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Flytte til mere tilrettelagte forhold? 1,3kb/s seriøst? Endret 21. desember 2011 av Mala Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Ingen av våpnene er noe spesielt op.. Alt går på tilpasning med fordeler og ulemper. Du merker fort hva som passer din spillestil Endret 21. desember 2011 av Solsviken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jackhammer var litt .... Underwhelming. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 aaarg.... vært uten nett nå i 1 mnd og nextgentel fikser det ikke før 2januar heller! DAMN YOU LIGHTNING! Godt å høre det er flere som ikke får gama i jula! Jeg er hjemme på juleferie, drøye 3 uker uten spilling.. kjenner det rykker litt i fragge-armen i tide og utide Derfor tar man med pc-en når man reiser Plukket ut delene fra pc-en og tok det med i håndbagasjen jeg Sitter på gardermoen nå Problem løst ! Jeg skulle vurdert det om gamlingene hadde hatt brukbart nett. Sitter på sånn mobilt bredbånd, ser ikke for meg at det er veldig ping-vennlig i BF3. Spilte Rift på det i den tiden, men litt ping i MMO kan ikke sammenlignes med ping i FPS Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Morsomt å spille rush. Ingen gidder og desarmere m-comen, og om vi er attackers så løper folk bort så fort m-comen er arma. Det er faen meg ingen som gidder å hjelpe meg å beskytte de så bomben sprenger de velger heller å løpe bort og la meg ligge igjen alene. Skjer faen meg hver eneste gang. Og i HVER forbanna runde så står han som tar tanksen LANGT unna målene, og hjelper jo faen meg ikke til i det hele tatt. Hver jævla gang. Og om jeg spotter noen som er i nærheten av oss, så løper folk UNNA dem i stedet for å hjelpe meg å drepe de. Håpløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå