Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er back to karkand bretta bra eller? gleder meg til jeg får nettet tilbake der jeg bor så jeg får kommet inn i det igjen :(

Nja, de føles trange og det er for mye hardware på for små flater etter min mening. Det at husene ødelegges endrer ganske mye i forhold til originalene. Jeg syns B2K-mappa er greie nok, ikke mer unntatt Oman som er like rævva som originalen.

Lenke til kommentar

aaarg.... vært uten nett nå i 1 mnd og nextgentel fikser det ikke før 2januar heller! DAMN YOU LIGHTNING!

Godt å høre det er flere som ikke får gama i jula! Jeg er hjemme på juleferie, drøye 3 uker uten spilling.. kjenner det rykker litt i fragge-armen i tide og utide :p

Lenke til kommentar

aaarg.... vært uten nett nå i 1 mnd og nextgentel fikser det ikke før 2januar heller! DAMN YOU LIGHTNING!

Godt å høre det er flere som ikke får gama i jula! Jeg er hjemme på juleferie, drøye 3 uker uten spilling.. kjenner det rykker litt i fragge-armen i tide og utide :p

Derfor tar man med pc-en når man reiser :) Plukket ut delene fra pc-en og tok det med i håndbagasjen jeg :) Sitter på gardermoen nå :) Problem løst !

Lenke til kommentar

Henta Thrustmaster T-Flight Stick X på posten i dag! Men har problemer "roll" left/right i fly er invertert! Noen som har vært borti dette?

Hva med å remappe keys ? :)

Jeg har en lignende joystick, og med remap fix til throttle så virker den utmerket :)

Det er så mye bedre å fly med joystick!

Vet det går ann å remappe keys, men joystick "AXIS" kan vel ikke remappes? Uansett så "roller" helikoptre riktig, mens fly "roller" feil vei. Så må være noe annet enn mapping av høyre/venstre akse?

Lenke til kommentar

3 uker er jo ingenting!! :p prøv deg på 2 måneder! Da snakker vi abstinenser da, fyttirakkern..

Lenke til kommentar

Laster det ned nå i skrivende stund. Høres sikkert helt for jævlig ut men; er det noen våpen som er overlegne i starten som jeg burde bruke? :ph34r:

EDIT: Den laster ned noe så jævlig tregt, går på 1,3kb/s her i lia. Noen innspill for å fiske dette?

Endret av zclick
Lenke til kommentar

Derfor tar man med pc-en når man reiser :) Plukket ut delene fra pc-en og tok det med i håndbagasjen jeg :) Sitter på gardermoen nå :) Problem løst !

Jeg skulle vurdert det om gamlingene hadde hatt brukbart nett. Sitter på sånn mobilt bredbånd, ser ikke for meg at det er veldig ping-vennlig i BF3. Spilte Rift på det i den tiden, men litt ping i MMO kan ikke sammenlignes med ping i FPS :p

Lenke til kommentar

Morsomt å spille rush. Ingen gidder og desarmere m-comen, og om vi er attackers så løper folk bort så fort m-comen er arma. Det er faen meg ingen som gidder å hjelpe meg å beskytte de så bomben sprenger de velger heller å løpe bort og la meg ligge igjen alene. Skjer faen meg hver eneste gang.

Og i HVER forbanna runde så står han som tar tanksen LANGT unna målene, og hjelper jo faen meg ikke til i det hele tatt. Hver jævla gang. Og om jeg spotter noen som er i nærheten av oss, så løper folk UNNA dem i stedet for å hjelpe meg å drepe de.

Håpløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...