Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henta Thrustmaster T-Flight Stick X på posten i dag! Men har problemer "roll" left/right i fly er invertert! Noen som har vært borti dette?

Du har ikke mulighet for å gå i options for å skru av "inverted"? Hvis du spiller på PC så kan du jo også endre knappekonfigurasjonen, regner jeg med. Spiller på PS3 selv, så vet ikke helt.

Nei, for det er kun valg om Normal eller Inverted "VERTICAL Flying".. Opp og ned med andre ord. Dessuten, når jeg "binder" keys fra joysticken, så står det bare X AXIS eller Y AXIS. Altså X er for både høyre og venstre, mens Y er for opp og ned. Så jeg kan ikke velge omvent på bindinga, og det går heller ikke ann å invertere "horizontal flying".. Skulle vært en offisiell brukerveiledning på dette fra DICE!

Fjern bindingen fra "roll" og legg denne inn manuelt. Dette ordnet hvertfall problemet for meg.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at jeg får timeouts hele tiden. Alt i spillet stopper (altså alt annet enn meg selv fryser) og så tar det ca. 4 sekunder også quitter gamet og gir meg melding om en connection timeout. Aldri hatt problemer med dette før inntil et par-tre dager siden, nå skjer det i hvert eneste game etter jeg har spilt ca. 20-30 min.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at jeg får timeouts hele tiden. Alt i spillet stopper (altså alt annet enn meg selv fryser) og så tar det ca. 4 sekunder også quitter gamet og gir meg melding om en connection timeout. Aldri hatt problemer med dette før inntil et par-tre dager siden, nå skjer det i hvert eneste game etter jeg har spilt ca. 20-30 min.

Tror det er din Nat som tuller med deg. Lønner seg å google, du finner nesten alltid noen med samme problem(og løsningen).''

Lykke til!

Lenke til kommentar

Nå mister man jo ikke lenger poengene man fikk i en runde man disconnecta fra da.

Ved "You were disconnected from EA Online (1)" mister man poengene. Eller, det gjorde jeg hvertfall sist det skjedde. Jeg gikk heller ikke inn på samme server igjen.

Er du sikker? Du får ikke poengene idet du disconnecter, men når runden på serveren er ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå mister man jo ikke lenger poengene man fikk i en runde man disconnecta fra da.

Ved "You were disconnected from EA Online (1)" mister man poengene. Eller, det gjorde jeg hvertfall sist det skjedde. Jeg gikk heller ikke inn på samme server igjen.

Er du sikker? Du får ikke poengene idet du disconnecter, men når runden på serveren er ferdig.

Jeg har opplevd begge deler, at jeg får poengene når runden er avsluttet og at jeg ikke får dem i hele tatt.

Lenke til kommentar

Henta Thrustmaster T-Flight Stick X på posten i dag! Men har problemer "roll" left/right i fly er invertert! Noen som har vært borti dette?

Hva med å remappe keys ? :)

Jeg har en lignende joystick, og med remap fix til throttle så virker den utmerket :)

Det er så mye bedre å fly med joystick!

Lenke til kommentar

er back to karkand bretta bra eller? gleder meg til jeg får nettet tilbake der jeg bor så jeg får kommet inn i det igjen :(

Helt ok, men synes de har forandret for mye på dem fra originalene.

Spill BF2 da, isteden for å klage på en kul forrandring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...