Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jets og helikopter er i spillet for en grunn.

Ja, og det er ikkje for at dei skal vere automatiske awesome-buttons så snart du stig inn i dei. Med så mykje å klage på som du har, så er det kanskje verken javelins, soflam eller helikoptra det er noko i veien med.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Heilt greitt at spelet ikkje er designa for å vere den personlege leikeplassen til attack chopper pilots.

Hvis du har litt innsikt og riktige "perks" + en kompis på skypen elsn, så skal det ikke mye til for å klare å holde heliet oppe en kamp ;)

Ser ikke helt hvordan man skal dodge en javelin da :( + jeg har ikke mic saa skype blir litt vanskelig.

Du kan vel brukt ECM for å blokkere laser lock i 5 sec. Virker ikke etter lock.

Lenke til kommentar

Noen andre som merker at når man snur seg fort så kan d plutselig poppe opp en fiende utav det blå? Altså ikke snakk om at man blir overrasket av en fiende eller en som spawner, men der det ikke er noen så er det noen der plutselig som om det er en delay på at fienden blir vist? Dette kan skje midt på skjermen og der fienden bare er en meter unna...

Jeg har på medium settings med 120ish fps. Lurer på om det kan ordne seg ved å sette det på high istedenfor.

Anyways Back to Karkand er awesome :)

Er en Back to Karkand bug visstnok. Opplever det hele tiden selv. Skjer uansett innstilling.

Lenke til kommentar

Ja, og det er ikkje for at dei skal vere automatiske awesome-buttons så snart du stig inn i dei. Med så mykje å klage på som du har, så er det kanskje verken javelins, soflam eller helikoptra det er noko i veien med.

Har ikke sagt at de skal vere awesome buttons, sier at javelin+soflam som 1 shotter jet og heli og kan ikke unngaa det med flares er OP i forhold til andre ting folk whiner om.

Heilt greitt at spelet ikkje er designa for å vere den personlege leikeplassen til attack chopper pilots.

Hvis du har litt innsikt og riktige "perks" + en kompis på skypen elsn, så skal det ikke mye til for å klare å holde heliet oppe en kamp ;)

Ser ikke helt hvordan man skal dodge en javelin da :( + jeg har ikke mic saa skype blir litt vanskelig.

Du kan vel brukt ECM for å blokkere laser lock i 5 sec. Virker ikke etter lock.

Har ikke den enda :p Men naa gidder jeg ikke diskutere dette lengre, ingenting blir aa forandres uansett..

Lenke til kommentar

Gud som jeg hater å være i team med folk som ikke klarer å ta flagg...

Var en runde på 64 player Gulf of Oman, og der herska russerne alt..

De fleste på US venta på helikopter ol. :thumbdown:

Det er hverken underholdning eller seriøst gaming når dette skjer..

Blir bare jævlig irritert på de møkkafolka som ikke skjønner en dritt..

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor de ikke capper, får jo sykt mye poeng for å springe rundt å cappe alt man kommer over.

Spilte en runde i helga der en påsto at siden han hadde brukt helikopteret helt fra starten av runden så var det bare han som skulle få bruke den. Han campet det, og om noen andre var nærmere det en han og holdt på å løpe mot det så skjøt han det med rpg. Snakk om idiot.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor de ikke capper, får jo sykt mye poeng for å springe rundt å cappe alt man kommer over.

Spilte en runde i helga der en påsto at siden han hadde brukt helikopteret helt fra starten av runden så var det bare han som skulle få bruke den. Han campet det, og om noen andre var nærmere det en han og holdt på å løpe mot det så skjøt han det med rpg. Snakk om idiot.

Really? Er glad jeg ikke har mott paa saanne folk enda :p

Lenke til kommentar

Noen andre som merker at når man snur seg fort så kan d plutselig poppe opp en fiende utav det blå? Altså ikke snakk om at man blir overrasket av en fiende eller en som spawner, men der det ikke er noen så er det noen der plutselig som om det er en delay på at fienden blir vist? Dette kan skje midt på skjermen og der fienden bare er en meter unna...

Jeg har på medium settings med 120ish fps. Lurer på om det kan ordne seg ved å sette det på high istedenfor.

Anyways Back to Karkand er awesome :)

Er en Back to Karkand bug visstnok. Opplever det hele tiden selv. Skjer uansett innstilling.

Ok takk for svar! :) Håper de fikser det etterhvert, er jævla irriterende.

Lenke til kommentar

Ja da var man ikke mye alene om å bruke MAV som heis lengre. Ganske utbredt på karkand nå. Forsåvidt greit det, elementet med fiender over deg også. :!:

MAV heis bør ikke bli fjernet. Morsomt å se alle de dårlige 'sniperne' som tror de er udødelige bare de er høyt oppe.

Ingenting som er kjekkere enn å drepe de.

Lenke til kommentar

Nope, har sett flere som har vært oppe på de høyeste bygningene på Strike At Karkand. Bygninger det ikke finnes noen vei opp til og siden brettet er uten air vehicles må de ha kommet seg opp med MAV. Jeg vet ikke selv, men jeg tipper at hvis en setter maven inne i et hjørne på en vegg, så kan man hoppe oppå og holde inne W mot veggen mens maven går oppover slik at man ikke faller av.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...