mortensol Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Men nå er det jo ett spill vi snakker om, og ikke på ekte. Det var det jeg også mente Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Frostbite 2 blir bedre optimalisert enn Frostbite i BC. Det vil kanskje kreve mere, men i mindre skala enn f.eks Crysis når det kom. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Vanligvis har man jo klassene; Assault Medic Engineer Sniper Kunne vært en klasse som het Pilot eller noe i den duren som kun har basic våpen med seg, men som faktisk kan være piloter. Resten av klassene kunne for eksempel ikke vært pilot i et F22. Suger å spawne som pilot med håndvåpen, så står det 6 andre piloter å venter på flyet. Du har da to valg (foruten å vente): Suicide > ny class. Eller Angrip fienden > sikker død 2 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Må da være mulig å lage et køsystem i menyen der man velger klasse og sted man spawner slik at det ikke blir om og gjøre være raskest. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det var jo litt av sjarmen med bf2 å få tak i fly og heli Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hvor skal folk forhåndsbestille? Slik at man får den gratis expansion pakken som kommer litt etter release. Kanskje litt tidlig enda Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Sett opp egen server da vet dere. Kick alle som venter på heli/fly. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Må da være mulig å lage et køsystem i menyen der man velger klasse og sted man spawner slik at det ikke blir om og gjøre være raskest. Har det ene laget en god pilot så vil de andre som vil fly stå hele gamet i kø for å spawne Det vil etter all sannsynlighet føre til at alle piloter jumper fra server til server, og leaver med en gang de dør pga. lang kø. Litt av sjarmen syns jeg er å vente på at flyet skal spawne. Da kan man finne plasser der man har størst sjanse for å komme inn i flyet og slik. Fikk nesten alltid flyet når jeg stod å ventet! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Vanligvis har man jo klassene; Assault Medic Engineer Sniper Kunne vært en klasse som het Pilot eller noe i den duren som kun har basic våpen med seg, men som faktisk kan være piloter. Resten av klassene kunne for eksempel ikke vært pilot i et F22. Suger å spawne som pilot med håndvåpen, så står det 6 andre piloter å venter på flyet. Du har da to valg (foruten å vente): Suicide > ny class. Eller Angrip fienden > sikker død Eventuelt at det er maks 4 piloter (random tall) pr team, eller at man kan velge ny klasse ved spawn point uten at man tar selvmord. Mange muligheter. Jeg synes i hvert fall ikke det var noe sjarm med at halve laget stod på hangarskipet mens jeg nettopp hadde tatt et flagg alene og så fienden rulle inn med tanks og whatnot. 2 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Må da være mulig å lage et køsystem i menyen der man velger klasse og sted man spawner slik at det ikke blir om og gjøre være raskest. Litt av sjarmen syns jeg er å vente på at flyet skal spawne. Da kan man finne plasser der man har størst sjanse for å komme inn i flyet og slik. Fikk nesten alltid flyet når jeg stod å ventet! At folk heller står og venter i lang tid, i steden for å hjelpe laget, er jævlig kjedelig for oss som spiller for å vinne Kunne vært et køsystem der de beste flygerne (statistisk) hadde en fordel i køanordningen, og/eller at et visst antall spillere kunne spawne på hangarskipet, til de andre hadde fått fly, eller plass i helikopter. Forøvrig burde det være et par ekstra av de transporthelikopterne som tar 6 stykk. Endret 24. mai 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Så de som er gode piloter skal ALLTID få fly? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Heller motsatt. De dårligste/de som har spilte det minst får førsterett.... Det er ikke noe god spillmorro for lagkamerater eller fiendelag at et par jævler som rocker i fly alltid skal få lov å kjøre fly (og blir igjen da ENDA bedre). God blanding av noobs og bedre er det som er morsomt, og det som er mest rettferdig. Er dere så blodseriøse at man ikke takler at en ikke har 100 % kontroll på helikopteret, eller ikke klarer å spille med noobs, så får man neimen klare seg med å spille clan-matcher. Det sier jo også seg selv at om noobs hadde lettere fått tak på fly, så hadde de blitt bedre, og hadde dermed økt "minimumkvaliteten" på spillerene. De vil også hjelpe med å holde på nybegynnere, slik at de ikke slutter å spille spillet. Selv spiller jeg ikke fly/heli så altfor ofte. Prøver så godt jeg kan, men er jo ikke alltid like vellykket. Noe som dog plager meg, er de som bestandig skal fly. (noobsa går det greit med, for de dør jo som regel rimelig kajpt uansett...) SÅ om jeg en gang i mellom får lyst å fly, så kan du banne på at noen Pro folk camper i helien langt oppe i skogen for å reparere etc.. Svært irriterende, og hjelper i hvertfall ikke om de skal få særbehandling! Endret 24. mai 2011 av Andrull 1 Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 UK får mulighet for:Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Kjedelig med limited editions som gir ingame fordeler, som den hagla man starter med ved UK sin LE, blir sikkert OP helt på starten... Samme var det med veterans på BC2 som startet med masse utstyr. Men ellers gleder jeg meg noe sinnsykt til BF3, blir awesome å fly skikkelig igjen Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 I dag kom jeg på den ene tingen jeg håper de tar med fra BC2 til BF3. Den herlige animasjonen man fikk opp når man unlocket nye våpen. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Blir så glad av å se Modern Warfare 3 trailern at jeg nesten må poste her, bare fordi jeg vet at BF3 kommer til å være så totalt overlegent at det ikke er måte på Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 UK får mulighet for:Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Kjedelig med limited editions som gir ingame fordeler, som den hagla man starter med ved UK sin LE, blir sikkert OP helt på starten... Samme var det med veterans på BC2 som startet med masse utstyr. Men ellers gleder jeg meg noe sinnsykt til BF3, blir awesome å fly skikkelig igjen Forskjellige land får visst ulike LE... Skulle bli annonsert snart. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Kjipe ting ved å vente på at fly eller helikopter spawner: 1. Du står og venter, holder "e" inne, så kommer en hyggelig fyr med bil og plukker deg opp.... Flyet spawner og en random fyr tar det. 2. Du blir drept av arty og ser flyet spawne over deg mens livet ebber ut. Kø- eller et annet system hadde vært bra, ja! Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Diverse quotes rundt ammo diskusjonen fra twitteren til Alan Kertz (Senior Gameplay designer). Further Body Armor clarification: There is no way in BF3 to either increase your health or lower the damage you take from bullets. Period. Before the forums goes all "omg magnum ammo" Armor Piercing comes at the expense of lowering damage. It's also unique to flechettes. And of course, to be crystal clear: There's no way to increase the damage you do either. I want BF3 to feel as balanced as humanly possible. Endret 24. mai 2011 av Daxen Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Spent på hvordan de har tenkt til å få AP ammunisjonen til å bli mindre kraftig uten at det fremstår komisk. Håper ikke man ender opp med en 12.7 som ikke dreper på ett skudd. Ser liksom så tåpelig ut. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Selv spiller jeg ikke fly/heli så altfor ofte. Prøver så godt jeg kan, men er jo ikke alltid like vellykket. Noe som dog plager meg, er de som bestandig skal fly. (noobsa går det greit med, for de dør jo som regel rimelig kajpt uansett...) SÅ om jeg en gang i mellom får lyst å fly, så kan du banne på at noen Pro folk camper i helien langt oppe i skogen for å reparere etc.. Svært irriterende, og hjelper i hvertfall ikke om de skal få særbehandling! Hehe, husker det var mange som ble sinte på meg, av de jeg delte helikopter med. Idiotene trodde at de, ved å spamme "get out" med (den geniale) commo-rosen, skulle få helikopteret alene. Nei, systemet burde vært fair for alle. For mange er det å fly selve meningen med spillet, og det syns jeg er greit nok. Og til tross for at jeg er dårlig til å fly selv, kan jeg skjønne at flyfolka syns det er irriterende at folk bruker en full 64 spillersserver til å trene, det fantes plenty av tomme, eller nesten tomme servere. Er litt vanskelig å si hvordan man skulle formet et køsystem, er nok lettere å begrense antall spawns på basene med flykjøretøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå