thyes Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ny revive bug ute og går? Ble reviva 2 ganger på Operation Firestorm, og ene gangen løp jeg rundt med ny revovler og maskingevær, mens gang nr 2 hadde jeg og skiftet klasse fra Assualt til Support. Evt så var det en support dude som plukka opp kittet ditt og reviva deg, da bytter dere kits vet du Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Nope, noen har plukket opp kittet ditt mens du er død. Regner med at du spolte som assault/medic begge ganger. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Hehe, da lærte jeg det ^^ hakke opplevd det før B2K kom så tenkte kanskje det var noe som lurte seg med der. var Assault begge ganger ja Endret 17. desember 2011 av Hr Kotelett Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det hender at jeg også bytter kit med en assault, reviver vedkommede, finner et nytt kit og bytter igjen slik at han som var assault i utgangspunktet kan få tilbake sitt eget våpen igjen, og jeg mitt. Det er noe dritt når man gjør alt dette, og han andre bare løper rett forbi... Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Man må jo være så allsidig at man kan spille med alle kit. 1 Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Blir så lei - spillet har låst seg 6-7 ganger i dag. Det har ikke vært et problem tidligere. Gledelig overrasket da jeg får fullføre en runde. Edit: spiller på PC. Endret 17. desember 2011 av Thor_F Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 sitron ;] Var på byen i går. Orker ikke tanken på alkohol nå Lyst på litt selvbrygget mjød da? Er den ferdig? Så Veldig grumsete ut nemlig den batchen jeg og en kompis prøvde ble klar som F! men under prosessen lignet den veldig på det du har atm da Første del av silings prosessen det der.. Ble mye bedre etterhvert. Men nå er det drukket opp... . f Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Blir så lei - spillet har låst seg 6-7 ganger i dag. Det har ikke vært et problem tidligere. Gledelig overrasket da jeg får fullføre en runde. Edit: spiller på PC. Samma med meg også. Har snart 100 timer spillt og først idag har dette skjedd. Frøys hver gang jeg satt meg i et fly. Skjedde 5-6 ganger etterhverandre >_< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Så jævlig lei jeg er av beskjeden "You have been disconnected from EA Online" nå. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Rart det der. Jeg har spilt 50 timer ++ og kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har fått den feilmeldingen. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg også, faktisk er BF3 det Dice spillet jeg har hatt minst problemer med. Bank i bordet Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Faen, jeg jinxa meg selv nå ja.. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Kjempe fornøyd med bf3, har aldri hatt noen problemer.. Har spilt siden beta.. * bank i bordet * Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Kjempe fornøyd med bf3, har aldri hatt noen problemer.. Har spilt siden beta.. * bank i bordet * Heldig du er. Har alt fra grafikkbuggs og buggs der jeg sitter fast til problemer med å joine andre, både vanlig og via party. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 En ting som plager meg er at nå den siste tiden har jeg vært nødt til å deaktivere brannmur for å komme inn på servere. Dette gjelder både AVG og Win. Har ikke vært nødt til det tidligere... Unntak er så vidt som jeg ser lagt til i listen på AVG brannmur. Er det flere som har dette "problemet" ? Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 EA sine servere suger. Amen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 En ting som plager meg er at nå den siste tiden har jeg vært nødt til å deaktivere brannmur for å komme inn på servere. Dette gjelder både AVG og Win. Har ikke vært nødt til det tidligere... Unntak er så vidt som jeg ser lagt til i listen på AVG brannmur. Er det flere som har dette "problemet" ? Webskjold o.l bruker være problemet med AVG og Avast. Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 For dere som sliter med disconnected from EA og sliter med å joine servere så prøv å sett Origin til Offline. Funka hos meg, samt flere andre:) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Får konstant meldingen: Game running in the background, needs to be closed. Har vitterligen ingen andre spill kjørende.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Får konstant meldingen: Game running in the background, needs to be closed. Har vitterligen ingen andre spill kjørende.. Trykk på Ctrl+Shift+Esc og velg BF3.exe i Prosesser, og deretter Avslutt Prosess. Så kan du prøve på nytt. Er ikke alltid BF3 skrur seg helt av virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå