evenandreas Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 sitron ;] Var på byen i går. Orker ikke tanken på alkohol nå Lyst på litt selvbrygget mjød da? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) hehe, fristende edit: Hver gang jeg ser avataren din får jeg lyst til å sette på en episode av Bourdain. Rart det der.. :!: Endret 17. desember 2011 av Hille 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Zo5-XpQ5Jkk Unrivaled destruction? Greit nok at man følte at BC2 ble dumpet av DICE kjapt, men har de glemt sitt eget spill? BF3s destruction er tragisk iforhold til BC2. Endret 17. desember 2011 av StorPeder Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 hehe, fristende edit: Hver gang jeg ser avataren din får jeg lyst til å sette på en episode av Bourdain. Rart det der.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 sitron ;] Var på byen i går. Orker ikke tanken på alkohol nå Lyst på litt selvbrygget mjød da? Er den ferdig? Så Veldig grumsete ut nemlig den batchen jeg og en kompis prøvde ble klar som F! men under prosessen lignet den veldig på det du har atm da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor er squad deathmatch så mye mindre morsomt på BF3 enn på BC2? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ser en server som heter "legal boosting" bullshit eller? Haaper det er bullshit Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Drit i den og hold deg unna for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Neppe fra DICE. Ikke hvis de skal fortsette med sine fikse ideer om blue tint, crap chopper, bare pipelyder hele tiden uansett hva du gjør osv... Oja, og ingen commander, 3D spotting....... De tar ut mer enn de tar inn... Det slo meg at Karkand ikke er det samme uten å høre en tullete Commander som spotter i gytt og pine. Det føles som om Dice nerfer BF litt ja for å tekkes de på konsoll .Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor de kuttet ut Ingame VOIP i BF3. VOIP er jo helt meningsløst når alle sitter på TS, Vt eller mumble uansett, promille som faktisk bruker det. Commander er en ting jeg hadde sett mening i, det er likevel ikke noe for public imo. Og i Clanmatches o.l er det uansett overordnet planlegging. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 I want commander! I demand the return of the Commander..! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Om man spiller en tilfeldig public-kamp hadde det selvsagt vært en fordel med voip med squaden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Om man spiller en tilfeldig public-kamp hadde det selvsagt vært en fordel med voip med squaden. Man kan jo bruke CS som et eksempel, tror jeg kan telle på en hånd der det faktisk har blitt brukt på vettig vis. Endte med at man rett og slett måtte slå det av grunnet evig skriking fra shitkids. Jeg er likevel enig i formålet, det er veldig lite teamplay på public games. Greit det er soflam og spotting, det likevel ikke så mye direkte samhandling. Dette kunne nok VOIP hjulpet på i teorien. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Da jeg starta orgin så så jeg at spillet måtte installeres på nytt? why? har allerede installert det! har ikke vært på orgin på lenge da! Er det sånn sikkerhets greie at den avinstallere seg selv? Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Da jeg starta orgin så så jeg at spillet måtte installeres på nytt? why? har allerede installert det! har ikke vært på orgin på lenge da! Er det sånn sikkerhets greie at den avinstallere seg selv? vist det er lenge siden du har vært inne på origion så er det nok den nye patchen. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Prøver og installere da jeg trykker på "installer" så står den bare der i noen minutter så står det igjen "klar til installeres" Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg hadde sikkert type 400 timer spilt i BF2 og brukte aldri ingame-VOIP. Var ikke ofte jeg hørte noen som brukte det heller. Idag er det 2011 og det finnes enda flere måter å snakke med venner over inet mens man gamer enn det gjorde da BF2 kom ut. Mumble eller Skype er alt man trenger. Det er viktigere at utviklerne fokuserer på å fikse det som faktisk betyr noe (gief battlerecorder) 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Og fiks B2K bugsene. Ikke bare jeg som opplever problemer med de kartene -_- Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ser en server som heter "legal boosting" bullshit eller? Haaper det er bullshit Det nærmeste du kommer legal boosting er CQ metro 64. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor står det at hele squaden min ikke er i en squad på SDM? Ikke går det an å joine squad heller, men hvis jeg bytter lag, da er jeg plutselig med i en squad. Men dersom gamet er fullt, så går jo ikke det heller. Bug? Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ny revive bug ute og går? Ble reviva 2 ganger på Operation Firestorm, og ene gangen løp jeg rundt med ny revovler og maskingevær, mens gang nr 2 hadde jeg og skiftet klasse fra Assualt til Support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå