Skjelvgråt Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 BF3 er bare masse bloom, blå filter, lens flare, fargeløst. Spillet er ikke så pent 3 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det skal være litt mørkt og drastiskt når det er krig! Er jo ikke på noe piknik tur.. Også burde det tordne hver gang noen capper et flagg. Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har GTX 560 Ti fra MSI med Twin Frozr II, ikke overclocket. Kjører BF3 med alt på ulra med unntak av anti alias, eller alt på high. Av annet hardware har jeg i7 2600k, h70, vertex 3, spinpoint f3 /har installert på hdd ikke sdd. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 BF3 er bare masse bloom, blå filter, lens flare, fargeløst. Spillet er ikke så pent Enig, Synes at BC2 så penere ut fargemessig. Selv om det skal være krig trenger ikke alt se så grått og trist ut. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Gress får ikke automatisk en gråtone fordi det bryter ut krig. Fargen i spill hjelper med å skape stemning. Det ser kanskje bedre ut med masse farger, men det skaper helt feil stemning ift hva spillet faktisk går ut på. 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Gress får ikke automatisk en gråtone fordi det bryter ut krig. Fargen i spill hjelper med å skape stemning. Det ser kanskje bedre ut med masse farger, men det skaper helt feil stemning ift hva spillet faktisk går ut på. Caspian border fungerer dårlig for deg altså? Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor har folk så jævla problemer med å skjønne at man skal ta ut fiendens kjøretøy -.- ? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er du fargeblind? Nei, synet mitt er utmerket. Ta deg en tur ut i hagen til sommeren, så får du deg en overraskelse. Nei, men nå er ikke en krigsone en botanisk hage heller som blir stelt med rikitge ting og blir vannet, dette er en krigsone. Gress får ikke automatisk en gråtone fordi det bryter ut krig. Ehh, kruttreser, aske, gassbrannereksplosjoner. kjører frem og tilbake med tanks, brennende flears treffer bakken. Jo vil tro det. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Caspian border fungerer dårlig for deg altså? Absolutt ikke. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Du burker ett kipp fra en film som eksempelsforsklag for fasit? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 BF3 er litt for blått på noen maps, men det ødelegger ingenting. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Naa er jeg lei av folk som ikke bruker javelin naar jeg setter opp SOFLAM -.- Lenke til kommentar
thyes Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Personlig synes jeg spillet ser helt fantastisk ut. Gjør meg ingenting om enkelte maps er litt fargeløse, synes det skal være litt grimey stemning i et spill som dette. 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har ennå til gode å høre rapporter fra krigssoner der fargene plutselig ble så dystre og grå. 4 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har ennå til gode å høre rapporter fra krigssoner der fargene plutselig ble så dystre og grå. hehe :!: "Sir. There seems to be a problem" "What, private?" "The, the, the world has turned blue and grey" "Private, Welcome to war" 5 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har ennå til gode å høre rapporter fra krigssoner der fargene plutselig ble så dystre og grå. Ja, men det er som regel ikke noen ordentlig krigstemning i ekte krig Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har GTX 560 Ti fra MSI med Twin Frozr II, ikke overclocket. Kjører BF3 med alt på ulra med unntak av anti alias, eller alt på high. Av annet hardware har jeg i7 2600k, h70, vertex 3, spinpoint f3 /har installert på hdd ikke sdd. Og poenget ditt er.....? Vi venter i spenning. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) endelig fikk jeg unlocka PP-19 på engineer klassen , 10 mcom greiene var helt forferdelig å gjennomføre. litt mer bekymra for hvordan jeg skal klare å kjøre over 5 stykker i DVP boggyene Men det blir vel gøy det å Endret 17. desember 2011 av slipten Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 endelig fikk jeg unlocka PP-19 på engineer klassen , 10 mcom greiene var helt forferdelig å gjennomføre. litt mer bekymra for hvordan jeg skal klare å kjøre over 5 stykker i DVP boggyene Men det blir vel gøy det å Å kjøre over 5 stykker med buggyene er lett. Bare spill på Wake, er masse folk som står stille for å få lockon med stingers osv. du kan kjøre over! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå