Thitorkin Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Syns 12v12 - 16v16 var perfekt skalert for BF2 mapsene. Mer enn det ble for mye for min smake. 64 spillere gjorde at det stod 5-6 folk å ventet på at neste fly og helikopter skulle spawne. Hvorfor er det nødvendig da å ha så mange spillere når man har 20ish spillere på begge lag til sammen som bare står å venter? Er unødvendig bruk av plass. Mapsene må jo selvsagt vere lagt opp til så mange spillere, flere kjøretøy for flere spillere. Det sier seg selv at 128p på 64p maps ikke fungerer. Selv synes eg store kamper med mange folk er det gøyeste Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Syns 12v12 - 16v16 var perfekt skalert for BF2 mapsene. Mer enn det ble for mye for min smake. 64 spillere gjorde at det stod 5-6 folk å ventet på at neste fly og helikopter skulle spawne. Hvorfor er det nødvendig da å ha så mange spillere når man har 20ish spillere på begge lag til sammen som bare står å venter? Er unødvendig bruk av plass. Mapsene må jo selvsagt vere lagt opp til så mange spillere, flere kjøretøy for flere spillere. Det sier seg selv at 128p på 64p maps ikke fungerer. Selv synes eg store kamper med mange folk er det gøyeste Jeg ser poenget ditt, og er enig i at kartene må være store nok og tilby nok kjøretøy til alle spillerne. Desverre fungerer det ikke like bra på kart der folk kan fly helikopter og fly. Det vil alltid stå mange i kø for å vente på dette, noe som både fremmer baserape og teamkilling. På kart som Karkand derimot er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 http://www.ea.com/uk/news/battlefield-3-limited-edition-physical-warfare-pack-available?utm_source=twitter&utm_medium=feed&utm_campaign=socialflow&utm_content=Twitter Sitat fra Demize99 (utvikler) via twitter Before the forums goes all "omg magnum ammo" Armor Piercing comes at the expense of lowering damage. It's also unique to flechettes. And no, there's still no Body Armor spec. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Skulle tro ammo som går igjennom panser skulle ha relativt høy damage...? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ren tipping i fra min side dette. Mulig panserbrytende ammunisjon har et hardere skall, mulig lengre og tynnere slik at det penetrerer mer enn det "sprenger" seg fram slik som vanlig ammunisjon gjør pga bløtere konstruksjon(bly osv)? Jeg er virkelig ikke noen ammunisjonsekspert, bare synser Altså vil du få et fint hull i kroppen istedenfor et stort hull pga vanlig ammunisjon har en tendens til og utvide seg når det treffer, og dermed lager større skade. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Dette har jo ingenting med virkeligheten å gjøre, er jo kun for å balansere. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Riktig det Hyd sier, AP ammo er mye hardere fordi det skal bryte gjennom metall og går derfor bare rett gjennom kroppen. Vanlig ammo er beregnet på "vanlig" bruk, og gjør derfor mer skade da det treffer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Riktig det Hyd sier, AP ammo er mye hardere fordi det skal bryte gjennom metall og går derfor bare rett gjennom kroppen. Vanlig ammo er beregnet på "vanlig" bruk, og gjør derfor mer skade da det treffer. Hehe, ja, gir mening det. UK får mulighet for:Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Problemet med helo og jet-camping kunne for eksempel blitt løst ved å trekke en spiller i poeng over tid dersom spilleren står mer enn 5 minutter (eller et annet tall) i løpet av en runde og venter på fly/heli. Dette kunne la seg løses ved å lage en passelig stor sone rundt fly/heli-spawnpoints og så registrere hvor lenge en spiller står her. Hadde effektivt satt en stopper for slik camping, og ville ført til en større grad av mobilitet blant spillerne. Husker godt hvor irriterende det var når halve laget stod å ventet på å få tak i fly og helikopter. Skjønt, dette var ikke et like stort problem på for eksempel Battlefield.no-serverene som enkelte andre public servere. Jeg håper og tror at Dice finner en god løsning på dette. For det var tidvis et litt for stort problem i Battlefield 2, (ikke at det var veldig mye bedre i 1942 eller Vietnam). Endret 23. mai 2011 av Snorre Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Vanligvis har man jo klassene; Assault Medic Engineer Sniper Kunne vært en klasse som het Pilot eller noe i den duren som kun har basic våpen med seg, men som faktisk kan være piloter. Resten av klassene kunne for eksempel ikke vært pilot i et F22. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hva skal man med armor-piercing rounds (eller hva man vil kalle det)? Er jo ikke akkurat sånn at man skyter på tanks med SMG 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Kanskje på annen transport Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Man kan jo f.eks skade helier med det? Og for snipere så ville vel banen kulen tar vært noe rettere siden kulen ofte er raskere og tynnere/lenge. EDIT: Body-armor. Endret 23. mai 2011 av Karmany1234 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 EDIT: Body-armor. And no, there's still no Body Armor spec. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvis kartene blir noe særlig større i BF3 enn hva som var tilfelle i BF2, blir 64 spillere for lite. Husker selv hvor gørr kjedelig enkelte kart var fordi det gikk evigheter før man møtte på motstandere. Sure, kart som Karkand passer nok fint med 64 spillere, men alt større enn det blir for stort iforhold til antall spillere. 96 maks spillere please! Gørr kjedelig? Plz. Løpe rundt i 10 minutter uten å se fiender er jo LIVET <3. btw. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Riktig det Hyd sier, AP ammo er mye hardere fordi det skal bryte gjennom metall og går derfor bare rett gjennom kroppen. Vanlig ammo er beregnet på "vanlig" bruk, og gjør derfor mer skade da det treffer. For å kverulere litt, så er vel forskjellen på dette irl "død" eller "veldig død". Blir teit å snakke om damage i den sammenhengen. Og ja; jeg vet at man kan overleve et "fint skuddsår" dersom man er heldig, men en 7.62mm dør du av dersom du blir truffet i overkroppen, armor piercing eller ikke. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Selvsagt gjør du det. Et luftgevær kan drepe om man er (u)heldig. Men nå er det jo ett spill vi snakker om, og ikke på ekte. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Utganssåret blir jo værre etter større kaliber, er som regel oppriving av kjøttet som dreper, ikke nødvendigvis der kula går inn. Endret 23. mai 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hvis vi skal spekulere i tidligere BF/BC sluppet spill, hvor mye mere krevende er det fornuftig å tro BF3 vil bli kontra BC2? Jeg regner med at Dice vil prøve å få det så lite grafikksulten som mulig, men utifra det vi vet om spillet nå, burdet det ikke være mulig å estimere hva dette blir å kreve? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Til det eg har set blir spillet veldig krevende Eg kan ikke si noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå