Solsviken Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Kom seg litt når jeg gjorde følgende endring (Har ATI kort) CCC --> My built in displays --> Display Color : Color saturation: 125 Color Temp Control: 5500K Syns fargene ble noe bedre inne i Battlefield, men litt for "fargete" til bruk i windows. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Sånn som dette vil jeg ha det EDIT: Stort bilde, la i spoiler Det øverste er mer relaistisk da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Sånn som dette vil jeg ha det EDIT: Stort bilde, la i spoiler Det øverste er mer relaistisk da. Er gress grått? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Må si meg enig at spillet er litt grått å kjedelig visuelt. Color Editen likte iallefall jeg mye bedre Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Sånn som dette vil jeg ha det EDIT: Stort bilde, la i spoiler Det øverste er mer relaistisk da. Er gress grått? Er du fargeblind? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Real life Wake Island. Se så grønt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Andre som opplever at både din egen spiller og motstanderen blir drept når dere skyter hverandre? Sikkert mange, begge kulene er i lufta osv. Det skjer ofte meg. Dette opplevde eg svært sjeldent før siste oppdatering. I etterkant skjer det jevnlig, nesten like mye som i Killzone 2, back in the day Skaper mye god stemning i chatten da. Endret 17. desember 2011 av Mala Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Sånn som dette vil jeg ha det EDIT: Stort bilde, la i spoiler Kjempe fint, hva med å sende den til Dice? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er du fargeblind? Nei, synet mitt er utmerket. Ta deg en tur ut i hagen til sommeren, så får du deg en overraskelse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Den GUI`en der var jo helt overlegen den som er nå, for å si det mildt! Gief pl0x! Lenke til kommentar
Eirikop Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Noen som kan hjelpe meg? Har ekstrem lag og connection problemer på BF3 uansett om jeg har så lite som 20ms. Det funker av og til å spille uten å bruke skype samtidig, men får instant disconnect i 2min når jeg starter skypesamtale samtidig, deretter funker det i 20 sek før det skjer på nytt...får en oransje trekant oppe i hjørnet som viser disconnecten. Har prøvd veldig mye rart for å fikse det, oppdatere punkbuster, disable UPnp, åpne porter, origin i offlinemode.. ingenting fungerer. Dette begynnte etter Karkand pakka kom ut selv om det fungerte fint første dagen etter mappacken kom. Håper noen har forslag til løsninger for jeg finner absolutt ikke ut av det. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Real life Wake Island. Se så grønt! Sånn automatisk "look magic" shit fra kamera eller color "correction". Wake Island Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Følger dere denne guiden, så får dere dette resultatet: Endret 17. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er du fargeblind? Nei, synet mitt er utmerket. Ta deg en tur ut i hagen til sommeren, så får du deg en overraskelse. Nei, men nå er ikke en krigsone en botanisk hage heller som blir stelt med rikitge ting og blir vannet, dette er en krigsone. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Real life Wake Island. Se så grønt! Sånn automatisk "look magic" shit fra kamera eller color "correction". Wake Island Mmm... grønt. Og garantert enda grønnere når man står midt i det. Mmmmmmh. Grønt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Nei, men nå er ikke en krigsone en botanisk hage heller som blir stelt med rikitge ting og blir vannet, dette er en krigsone. Du vet at naturen kan ta vare på seg selv? Er ikke som om vi må gå rundt og vanne hele sulamitten. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Nå skjønner jeg plutselig hvorfor jeg spiller så rævva. Sto å peppret et helt magasin på en dude, mens han skøt et skudd og drepte meg. Trenger desperat litt bedre internett. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det skal være litt mørkt og drastiskt når det er krig! Er jo ikke på noe piknik tur.. 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er du fargeblind? Nei, synet mitt er utmerket. Ta deg en tur ut i hagen til sommeren, så får du deg en overraskelse. Nei, men nå er ikke en krigsone en botanisk hage heller som blir stelt med rikitge ting og blir vannet, dette er en krigsone. Gress får ikke automatisk en gråtone fordi det bryter ut krig. 4 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det skal være litt mørkt og drastiskt når det er krig! Er jo ikke på noe piknik tur.. Nettopp. Er en grunn til at Band of Brothers og Saving Private Ryan opererer med lavt saturerte bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå