MrLee Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Haha, satt nettopp i CITV-station, mens en tilfeldig fyr kjørte tanksen. Hver eneste gang jeg fikk merka et mål, ble han livredd og fyrte av smoke. BF3 - eneste stedet i NATO hvor nevrotikere og over-nervøse personer får lov til å kommandere pansrede, tungt armerte kjøretøy til 6.21 millioner dollar! Tja, den er urovekkende lik lock on lyden. Og om man ikke har CITV station unlocket selv, så vet man jo ikke at det er en person i den stasjonen... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hadde sikkert gjort det same sjølv. Omsider unlocka PP-19 (utruleg mykje vanskelegare å få arma MCOMs når alle plutseleg vil gjere det) - på veg mot MK3A1. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Skal flashlight liksom være nerfet? Jeg synets forsatt den blender mer enn solen mitt på lyse dagen jeg. Og skal G53 komme med 12x scope? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Tja, den er urovekkende lik lock on lyden. Og om man ikke har CITV station unlocket selv, så vet man jo ikke at det er en person i den stasjonen... Prøvde å forklare minst tre ganger til fyren at det ikke var lock on, men han fortsatte slik hele tiden. Han skjønte sikkert ikke engelsk. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 BF4 som kommer neste år derimot... Jaha? Har du lest itavisen nå? Jeg setter ofte opp SOFLAM nå som jeg vet hva den gjør.... Men det er omtrent ingen som benytter seg av spottingen stort sett. Litt skuffende. Ser det er en annen som nevnte det, men si ALLTID ifra at du har satt opp Soflam, virker ikke som de fleste har Javelin med seg om de ikke vet at det er en Soflam ute. Ett lite obs, si gjerne også hvor den er Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Skal flashlight liksom være nerfet? Jeg synets forsatt den blender mer enn solen mitt på lyse dagen jeg. Og skal G53 komme med 12x scope? Alle de assignment våpnene har kommet med 12x scope som default hos meg. Morsom bug. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Headshot med F/A-18 etter 30 sek. av første flytur i BF3! 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 BF4 som kommer neste år derimot... Jaha? Har du lest itavisen nå? Vanlig logikk som sier meg det, se på CoD serien. Klart EA vil ha en bit av giutnymappackshvertårfor60$ kaka. Og ja det er bekreftet av EA at de har allerede startet på "produksjon" av BF4. As in lage ny SP og noen random maps. Herp. Vent å se. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 De har sagt BF ikke vil bli en "annual title", men vi får se... Skulle i hvert fall tro å få se BC3 til neste år. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Får vi aldri se noe som kan måle seg med BF1942 og BF2 igjen? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Neppe fra DICE. Ikke hvis de skal fortsette med sine fikse ideer om blue tint, crap chopper, bare pipelyder hele tiden uansett hva du gjør osv... Oja, og ingen commander, 3D spotting....... De tar ut mer enn de tar inn... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 skulle bare holdt dere til bf2 ja Lenke til kommentar
frds Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er enda trist for at BF2 "døde" ut Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Jeg kjøpte nettopp back to karkand, men når jeg skal åpne et map i multiplayer, får jeg meldingen get the expansion. Må gå an å laste ned det jeg har kjøpt, og hvorfor skjer ikke det automatisk?? Endret 17. desember 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg kjøpte nettopp back to karkand, men når jeg skal åpne et map i multiplayer, får jeg meldingen get the expansion. Må gå an å laste ned det jeg har kjøpt, og hvorfor skjer ikke det automatisk?? Logg ut og inn av battlelog Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Jeg kjøpte nettopp back to karkand, men når jeg skal åpne et map i multiplayer, får jeg meldingen get the expansion. Må gå an å laste ned det jeg har kjøpt, og hvorfor skjer ikke det automatisk?? Logg ut og inn av battlelog Gjorde akkurat det, og det nyttet ikke. Får fortsatt get expansion når jeg forsøker å joine server... Endret 17. desember 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 OOps! Der funket det.... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Blir nok annenhvert år med Medal of Honor og BF. Da kan de lure seg unna omg annual cod crap. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hmmm. Bunnyjumping ? Håper det bare var en animasjonsglipp (det var lag/hitreg- problemer involvert samtidig). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Blir nok annenhvert år med Medal of Honor og BF. Da kan de lure seg unna omg annual cod crap. Om du tel Bad Company og dilldall-releases som Heroes og Play4Free, så har jo basically Battlefield vore ein årleg greie dei siste åra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå