Coffey Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Andre som opplever at både din egen spiller og motstanderen blir drept når dere skyter hverandre? Mange ganger. Er ganske så irriterende. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Opptil flere ganger. Helt greit for min del. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 PP-19 og MG36 = SWEEEEEEET Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvorfor har medaljene på BF3 så jævlig pussy krav? Husker dere BF2? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) 17 knife kills IAR... brutalt vanskelig hvis man ikke jukset på en knife & pistol only server. Men de reduserte jo på kravene der og etterhvert. Til min store skuffelse. Endret 15. desember 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvorfor har medaljene på BF3 så jævlig pussy krav? Husker dere BF2? Det var en like god følelse hver gang en medalje poppa opp på skjermen. Jeg ble ganske glad. Nå i BF3 er det slik: Ah, enda en medalje.. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Synes det er ganske digg jeg, tar fortsatt ganske mange timer å få alle medaljene... Men sant nok, ikke noe i nærheten av BF2, men synes det tok litt vel lang tid der Bare å titte på han her: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/DR0PBASS/awards/250841281/pc/ - So cool! Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Synes det er ganske digg jeg, tar fortsatt ganske mange timer å få alle medaljene... Men sant nok, ikke noe i nærheten av BF2, men synes det tok litt vel lang tid der Bare å titte på han her: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/DR0PBASS/awards/250841281/pc/ - So cool! Er det din soldier? veldig bra Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvorfor har medaljene på BF3 så jævlig pussy krav? Husker dere BF2? Jeg husker at i hele min bf2 karriere, nådde jeg Captain - 2 sølv streker? Og det er vel rank 15? I bf3 er jeg jo nesten det tre-firedobbelte. Lukter Bad Company takter over det - Desverre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Rank smank, er det noe å henge seg opp i da? 2 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Synes det er ganske digg jeg, tar fortsatt ganske mange timer å få alle medaljene... Men sant nok, ikke noe i nærheten av BF2, men synes det tok litt vel lang tid der Bare å titte på han her: http://battlelog.bat...s/250841281/pc/ - So cool! Er det din soldier? veldig bra haha, nei, ikke helt ass, jeg er litt bedre This is me: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Skumlien/stats/235424068/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Rank smank, er det noe å henge seg opp i da? Får ikke samme mestringsfølelse når det er instant gratfication. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er den verdt bryet? Super sent svar - førsteinntrykk - nei. Treg, mye sidespredning. Kanskje verdt det om du er en sucker for britisk hardware. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Liker britiske ting, men det er jo ikkje akkurat eit rollespel. Og SQDM har eg aldri prøvd før. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Da har jeg endelig fått meg masse fete klipp så da kan jeg begynne å sette sammen en liten snurt 6 kills med en granat i Normal Mode Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Rank smank, er det noe å henge seg opp i da? Får ikke samme mestringsfølelse når det er instant gratfication. Får du mestringsfølelse av det? Spiller man lenge nok, nesten uavhengig av hvor elendig man er så ranker man jo opp. Headshots e.l, og generelt godt squad og teamplay burde være det man søker mestringsfølelse i. Ikke i noe jeg mener er kun kosmetisk, og ingen andre enn deg og din egen e-penis egentlig bryr seg nevneverdig om. Men folk er forskjellig, og jeg skjønner at man kanskje vil slite mer for det. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Liker britiske ting, men det er jo ikkje akkurat eit rollespel. Og SQDM har eg aldri prøvd før. Til nå synes jeg Enfielden oppfører seg særdeles gjennomsnittlig. Angående SQDM: For at SQDM skal være underholdende er det MANGE ting som må klaffe: -Du må ha (åpenbart) et godt squad -Du burde ha VOIP -Du må finne en server der alle kan joine likt, og komme i samme squad (vanskelig) -Du må finne en server der ikke motsander stikker når dere begynner å dra i fra på score. Dog, om alt dette stemmer så er SQDM faktisk noe av det artigste jeg har spilt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Trur ikkje eg tek spelet seriøst nok til å sikre at alle dei føresetnadene er til stades. Har uansett nettopp oppdaga at M16A3 er det ultimate Assault-våpen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Rank smank, er det noe å henge seg opp i da? Får ikke samme mestringsfølelse når det er instant gratfication. Får du mestringsfølelse av det? Spiller man lenge nok, nesten uavhengig av hvor elendig man er så ranker man jo opp. Headshots e.l, og generelt godt squad og teamplay burde være det man søker mestringsfølelse i. Ikke i noe jeg mener er kun kosmetisk, og ingen andre enn deg og din egen e-penis egentlig bryr seg nevneverdig om. Men folk er forskjellig, og jeg skjønner at man kanskje vil slite mer for det. Mente primært medals ettersom det var det diskusjonen startet på, men jo, selv med fokus PTFO og teamplay, så er det fint å få "belønning for strevet", men ikke om det bare kommer for ingenting. Det er mennesklig natur... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Rank smank, er det noe å henge seg opp i da? Får ikke samme mestringsfølelse når det er instant gratfication. Får du mestringsfølelse av det? Spiller man lenge nok, nesten uavhengig av hvor elendig man er så ranker man jo opp. Headshots e.l, og generelt godt squad og teamplay burde være det man søker mestringsfølelse i. Ikke i noe jeg mener er kun kosmetisk, og ingen andre enn deg og din egen e-penis egentlig bryr seg nevneverdig om. Men folk er forskjellig, og jeg skjønner at man kanskje vil slite mer for det. Mente primært medals ettersom det var det diskusjonen startet på, men jo, selv med fokus PTFO og teamplay, så er det fint å få "belønning for strevet", men ikke om det bare kommer for ingenting. Det er mennesklig natur... Om en endring av et tall er belønning for strevet så. Jeg ser ikke, det blir som å gå fra tittelen vaskedame til såpekonsulent, samme jobben, samme lønna, bare et kosmetisk skille. Blabla, jeg skjønner hva du mener, men mener bare at det er flisespikkeri og jål når spillet er så strålende som det er. Å det er vel kanskje også derfor en slik diskusjon oppstår, det er lite annet å sette fingeren på (om man ser bort ifra kreftcella Origins). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå