Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

BF3's enspillerhistorie blir jo noe helt nytt, siden BF2 ikke hadde noen enspiller. Så på en måte blir "Oppfølger" litt feil ord, men på en annen måte riktig ord, pga navnene BF2 til BF3, og mulighet for fly og 64p maps, sist sett i BF2.

Ja, BC-serien var nok mye for å teste ut hvordan de klarte seg på enspillerdel, og nå som de (forhåpentligvis) har perfeksjonert det, så gir de oss nå altså pose og stein. :w00t:

Tja, ser ikke noe i veien for at det kan skade navnet "oppfølger" til tross for at de slenger inn en skikkelig enkeltspillerkampanje i tillegg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagger ikke dette veldig? Husker jeg prøvde for et par år tilbake, og da smalt FPSen i bunnen av å øke til 128 bots. (type: 1/4 av ytelsen som vanlig) Da BF2 ikke var optimalisert for det.

 

Kanskje det funker bedre med noe high-end maskinvare i disse dager.... hmm :w00t:

 

 

Lenke til kommentar

Eg har ikke noe "merkbar" lagg med 150, tror FPSen ligger på 60~~ Den dropper alltid helt i starten når eg må se på alle bots som spawner, men etter hvert som de blir splittet opp og fordeles utover banen øker FPSen igjen. Recording går eg ikke over 35~~ Men det holder til en Youtube film hvertfall :)

 

Eg har ett 5870.

Lenke til kommentar

Artig å ligge som commander lengst bak i bf2 og se en stakkar springe over hele banen til bakerste flagg, nærmest deg, for så å gå på en liten claymore du har lagt ut bare til ham. :)

 

Ikke så artig å være on the receiving end.... :O

 

 

 

 

Edit: Skrivefeil......

 

 

 

Endret av insolvent
Lenke til kommentar

En skikkelig CoC kan skape orden i kaoset :)

A real what? :D

 

I BF2 syntes jeg 32 var mer enn nok - 64 ble til tider ustrukturert og kaotisk.

I BFBC2 holder det til tider med 16, mest pga. helv**** hakking hos meg med flere spillere når det smeller - og det gjør det som regel der jeg er ;)

Lenke til kommentar

Syns 12v12 - 16v16 var perfekt skalert for BF2 mapsene. Mer enn det ble for mye for min smake. 64 spillere gjorde at det stod 5-6 folk å ventet på at neste fly og helikopter skulle spawne. Hvorfor er det nødvendig da å ha så mange spillere når man har 20ish spillere på begge lag til sammen som bare står å venter? Er unødvendig bruk av plass.

Lenke til kommentar

En skikkelig CoC kan skape orden i kaoset :)

A real what? :D

 

I BF2 syntes jeg 32 var mer enn nok - 64 ble til tider ustrukturert og kaotisk.

I BFBC2 holder det til tider med 16, mest pga. helv**** hakking hos meg med flere spillere når det smeller - og det gjør det som regel der jeg er ;)

CoC = Chain of Command.

 

Ja, om folk var modne nok til å holde seg til den. Det er de fleste folk dessverre ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...