Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Trenger litt poeng nå, ønsker noen våpen litt lenger opp i klassene. Hva gjør dere når dere skal sanke poeng?

Hva bør jeg spille, og hvor? Jeg kan forresten ikke fly, hverken jet eller heli

Sanker da poeng uansett når jeg spiller? Eller det vil si så lenge jeg ikke luker ugress og klatrer i trær.

Skal du ha høy SPM derimot, så går du Metro Conquest Large.

Skjønte du virkelig ikke poenget? haha

Jeg svarte jo på spørsmålet ditt, så jeg forstod jeg poenget.

Det var bare et hint til at formuleringen din var dårlig :)

Støtter forsåvidt Grand Bazaar, eneste jeg har å utsette på den banen er alle som sitter i spawn med mortar og spammer spawn points.

Lenke til kommentar

De våpna og tilbehøra man får i Physical Warfare pakka får man også unlocka underveis, så er ikke så big deal! :whistle:

Det som irriterer meg, som jeg har kontakta EA om, er at jeg kjøpte Limited Edition til X360, hvor man får med BtK mapsa gratis. Men så sugde spillet på konsoll, så jeg kjøpte meg en ny PC hvor jeg fikk med Battlefield 3, standard edition.. Så nå må jeg betale for BtK mapsa på nytt. Sendte mail osv til EA for snart 3 døgn siden. Ikke fått noe svar. WEAK!!

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Helvetes DICE som tvinger meg til å sitte å spille SQDM for å få våpen! Var møkklei å grinde CO-OP og nå må jeg sitte å pine meg selv i timesvis igjen ;(

Dessverre er jeg slik anlagt at jeg ikke klarer å nyte spillet når jeg vet det er noe jeg ikke har unlocket :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...