sn0dig Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Ahh, men fikk fremdeles ingen progresjon i assignment. Og hva er vitsen med å kontrollere den? Den er jo fremdeles stillt inn på det samme området Du må styre den og følge etter jet/heli/tank/whatever til du får laser designation bonus elns. Nei, den ikke stilt inn på det samme området. Ellers: Var innpå en SQDM server og lå godt i ledelsen, vipps, datt ut av spillet. Kom inn igjen, selvfølgelig en annen squad som lå dårlig ann, og fant ut at -alle- datt ut av serveren på likt.. Endret 15. desember 2011 av sn0dig Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=mmWj2p0J7UY Endret 15. desember 2011 av Daxen 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Da klarte jeg å skyte ned to helikopter på en runde, med tanks på Operation Firestorm. 1 - Kjørte med tanksen fra US spawn, og så et helikopter borte med krana. Tok bare et skudd for moro skyld, så gikk det et par sekunder. Så at helikopteret droppet flares, så trodde muligens det var en rakett som hadde truffet. Bang sa det, og helikopteret styrtet. Trodde nesten ikke mine øyne da jeg så triple kill og vehicle destroyed rett etterpå. Avstand ca 300 meter. 2 - Helikopter som hovra over en base mens jeg skulle ta flagget rett over meg. Var vel kanskje helt standard å kunne ta et helikopter som står i ro 50 meter fra deg. Men uansett, det å ta to helikoptre på én runde er litt spesielt, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg tok også et random morroskudd en gang med tanksen. Endte med at jeg traff vårt eget helikopter, og jeg fikk et par teamkills. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tar jo årevis å drepe med torch da :S Neida, det er jo nesten rene flammekasteren! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Vet ikke helt om dette er rett å spørre om men,, For en tid tilbake spilte løste jeg inn BF3-valderingskoden min på Origin og spilte det en uke, før jeg fjernet det frem til nå. Hva gjør jeg om jeg får beskjed i Orgin at koden ikke er gyldig, når spillet ikke er listet opp i spillbiblioteket mitt? Edit: Etter et par re-logginger kom spillet opp Endret 15. desember 2011 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Vet ikke helt om dette er rett å spørre om men,, For en tid tilbake spilte løste jeg inn BF3-valderingskoden min på Origin og spilte det en uke, før jeg fjernet det frem til nå. Hva gjør jeg om jeg får beskjed i Orgin at koden ikke er gyldig, når spillet ikke er listet opp i spillbiblioteket mitt? Sjekk først at det er rett konto. Om du faktisk har løst den inn på rett konto kontakter du EA og gir dem en kopi av kvitteringen og muligens koden du brukte. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Du går på http://help.ea.com/ og spørr om de kan hjelpe deg Har ikke fått svar på mine spørsmål på noen dager nå, så de har nok å gjøre tror jeg.. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Synes det ikker er vanskelig å ta ut helikopter med tanks jeg Har tatt ut noen med RPG/SMAW Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tok ett helikopet og ett fly på en runde med tanks Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Hater folk som ikke skjønner hva CQ går utpå. Kan de ikke holde seg til DM om de kun skal tenke på egen stats... We need to get flags, not frags, man. Endret 15. desember 2011 av Coffey 1 Lenke til kommentar
frds Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hater folk som ikke skjønner hva CQ går utpå. Kan de ikke holde seg til DM om de kun skal tenke på egen stats... We need to get flags, not frags, man. Word :!: Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva synest folk om F35? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Aldri før har vi vist mer om statsene på et våpen, dens svakheter og forskjeller i forhold til konkurrentene. Edit2: Da kan du umulig ha spilt mange FPS. Rainbow Six: Raven-Shield er min favoritt når det gjelder våpen og stats. Ok, de er forkjellige, men statsene viser fremdeles at de er det samme. Har et eksempel på 2 medic våpen, M416 og AEK. Hadde en link til et regneark som vier damage over range, og de var det samme... Er vel statsene som er misvisende da Forskjellige ammunisjon. Ikke bare forskjellig ammunisjon. Hadde du hatt litt peiling så ville du jo visst at AEK har et såkalt "null rekyl system". AEK har så og si ikke rekyl. Samme med AN-94. Den første han skyter med er ikke en 971 riktignok. Det er en 973. Endret 15. desember 2011 av Northern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kan de ikke holde seg til DM om de kun skal tenke på egen stats... Men i DM har du ingen "hodeløse-kyllinger" som stiller seg rundt et dumt flagg! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Trenger litt poeng nå, ønsker noen våpen litt lenger opp i klassene. Hva gjør dere når dere skal sanke poeng? Hva bør jeg spille, og hvor? Jeg kan forresten ikke fly, hverken jet eller heli Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Trenger litt poeng nå, ønsker noen våpen litt lenger opp i klassene. Hva gjør dere når dere skal sanke poeng? Hva bør jeg spille, og hvor? Jeg kan forresten ikke fly, hverken jet eller heli Sanker da poeng uansett når jeg spiller? Eller det vil si så lenge jeg ikke luker ugress og klatrer i trær. Skal du ha høy SPM derimot, så går du Metro Conquest Large. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tja, føler at Grand Bazaar er det beste for "farming", lettere å komme til enn Metro. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Trenger litt poeng nå, ønsker noen våpen litt lenger opp i klassene. Hva gjør dere når dere skal sanke poeng? Hva bør jeg spille, og hvor? Jeg kan forresten ikke fly, hverken jet eller heli Sanker da poeng uansett når jeg spiller? Eller det vil si så lenge jeg ikke luker ugress og klatrer i trær. Skal du ha høy SPM derimot, så går du Metro Conquest Large. Skjønte du virkelig ikke poenget? haha Endret 15. desember 2011 av E.Zegna Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Beste måten å gå opp i level/rank på er å spille.... ...og passe på å ha det morsomt samtidig. Drit i poeng, de kommer av seg selv uansett. Å tvinge seg selv til å spille på en bestemt måte man ikke nødvendigvis liker er sløsing med moro. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå