Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Ahh, men fikk fremdeles ingen progresjon i assignment. Og hva er vitsen med å kontrollere den? Den er jo fremdeles stillt inn på det samme området

 

Du må styre den og følge etter jet/heli/tank/whatever til du får laser designation bonus elns. Nei, den ikke stilt inn på det samme området.

 

Ellers:

Var innpå en SQDM server og lå godt i ledelsen, vipps, datt ut av spillet. Kom inn igjen, selvfølgelig en annen squad som lå dårlig ann, og fant ut at -alle- datt ut av serveren på likt..

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da klarte jeg å skyte ned to helikopter på en runde, med tanks på Operation Firestorm.

 

1 - Kjørte med tanksen fra US spawn, og så et helikopter borte med krana. Tok bare et skudd for moro skyld, så gikk det et par sekunder. Så at helikopteret droppet flares, så trodde muligens det var en rakett som hadde truffet. Bang sa det, og helikopteret styrtet. Trodde nesten ikke mine øyne da jeg så triple kill og vehicle destroyed rett etterpå. Avstand ca 300 meter.

 

2 - Helikopter som hovra over en base mens jeg skulle ta flagget rett over meg. Var vel kanskje helt standard å kunne ta et helikopter som står i ro 50 meter fra deg. Men uansett, det å ta to helikoptre på én runde er litt spesielt, vil jeg tro. :p

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om dette er rett å spørre om men,,

 

For en tid tilbake spilte løste jeg inn BF3-valderingskoden min på Origin og spilte det en uke, før jeg fjernet det frem til nå.

 

Hva gjør jeg om jeg får beskjed i Orgin at koden ikke er gyldig, når spillet ikke er listet opp i spillbiblioteket mitt?

 

Edit: Etter et par re-logginger kom spillet opp :)

 

 

 

Endret av HalogenpæreUtenLys
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om dette er rett å spørre om men,,

 

For en tid tilbake spilte løste jeg inn BF3-valderingskoden min på Origin og spilte det en uke, før jeg fjernet det frem til nå.

 

Hva gjør jeg om jeg får beskjed i Orgin at koden ikke er gyldig, når spillet ikke er listet opp i spillbiblioteket mitt?

 

Sjekk først at det er rett konto. Om du faktisk har løst den inn på rett konto kontakter du EA og gir dem en kopi av kvitteringen og muligens koden du brukte.

Lenke til kommentar

 

Aldri før har vi vist mer om statsene på et våpen, dens svakheter og forskjeller i forhold til konkurrentene.

 

Edit2: post-71235-0-60406000-1323936677_thumb.png

 

Da kan du umulig ha spilt mange FPS.

 

Rainbow Six: Raven-Shield er min favoritt når det gjelder våpen og stats.

 

Tom-Clancys-Rainbow-Six-3-Raven-Shield%20201251,2.jpg

 

Ok, de er forkjellige, men statsene viser fremdeles at de er det samme. Har et eksempel på 2 medic våpen, M416 og AEK.

Hadde en link til et regneark som vier damage over range, og de var det samme... Er vel statsene som er misvisende da

Forskjellige ammunisjon.

 

Ikke bare forskjellig ammunisjon. Hadde du hatt litt peiling så ville du jo visst at AEK har et såkalt "null rekyl system". AEK har så og si ikke rekyl.

Samme med AN-94.

 

Den første han skyter med er ikke en 971 riktignok. Det er en 973.

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Trenger litt poeng nå, ønsker noen våpen litt lenger opp i klassene. Hva gjør dere når dere skal sanke poeng?

 

Hva bør jeg spille, og hvor? Jeg kan forresten ikke fly, hverken jet eller heli

Sanker da poeng uansett når jeg spiller? Eller det vil si så lenge jeg ikke luker ugress og klatrer i trær.

 

Skal du ha høy SPM derimot, så går du Metro Conquest Large.

Lenke til kommentar

Trenger litt poeng nå, ønsker noen våpen litt lenger opp i klassene. Hva gjør dere når dere skal sanke poeng?

 

Hva bør jeg spille, og hvor? Jeg kan forresten ikke fly, hverken jet eller heli

Sanker da poeng uansett når jeg spiller? Eller det vil si så lenge jeg ikke luker ugress og klatrer i trær.

 

Skal du ha høy SPM derimot, så går du Metro Conquest Large.

 

Skjønte du virkelig ikke poenget? haha

Endret av E.Zegna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...