sn0dig Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er vel prosentandelen av kulene du har skutt som har truffet noen. Noe annet ville jo vært ulogisk. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvert enkelt skudd. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Haha, sjekk denne matchen, a. 100/40 og 44k i end-score Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Flere som har problemer med at Bf3 plutselig får en CTD? Jeg har opplevd det en ti ganger, ca. Og jeg har spilt i 15 timer. Jeg har fått det kanskje 2 ganger på snart 100 spilte timer. Et raskt google søk sier at ati kort har en del problemer (har selv hd 6870), spesielt factory overklokkede kort. Man kan også prøve å slå av overklokking i driveren/catalyst, kan hende den står på selvom man ikke har overklokket. Det begynte faktisk etter at jeg fikk Back to Karkand.. Kan det ha noe med at jeg recorder endel med Playclaw? At skjermkortet sier stopp eller? Mer enn hva jeg skrev kan jeg ikke hjelpe deg med desverre Jeg skjønte ikke hva CTD betydde med det første, så googlet "battlefield 3 ctd", og en av de første resultatene beskrev det jeg skrev over her med ati kort, tenkte å nevne det bare, siden jeg så du hadde et ati kort utifra signaturen Så du kan jo prøve å se om OC står på i driverene, hos meg så må du ihvertfall inn på amd vision (høyreklikk på skrivebordet, så er det det øverste valget) -> Performance -> graphics overdrive. Men tror den står av som default. Evt får du ty til google eller spørre i den HW relaterte tråden til bf3 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Haha, sjekk denne matchen, a. 100/40 og 44k i end-score aek......zzznork 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Qikz5K2B01o&feature=g-u 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Qikz5K2B01o&feature=g-u Bringer fram gode minner 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har dere ikke BF2 albumet eller? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) På Gulf of Oman spiller radioene på taket den andre sangen fra BF2. EDIT: Og på Wake Island spiller radioene 1942-temaet. Endret 15. desember 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Finnes det noe sted man kan sjekke egenskapene til de forskjellige våpnene i BF3? Husker i BF2 kunne du bruke wikisiden til bf2s.com http://wiki.bf2s.com/weapons og få dyp info om samtlige våpen. Search and you shall find Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg har litt downsides når det kommer til Gulf of Oman. Jeg elsket den banen i BF2, men nå kan den gå meg på nervene når jeg er MEC. Hvis jeg spawner på MEC Deployment(noe jeg ikke gjør lenger) blir jeg skutt hvis jeg prøver å ta en jet eller en heli. Dette kommer av snipere som sitter i et byggefelt lenger borte. Da blir jeg fort irritert og prøver å komme meg opp dit selv for å fjerne dem. Det er der problemet oppstår. Bokstavelig talt, no shit, minst 40% av mine death som MEC på Oman kommer av suicide og "bad luck". 50% på spawn i hovedbasen. Her er situasjonene fordi jeg ikke kan styre: 1. Jeg klarer ikke å treffe med fallskjermen og treffer bygningsveggen og dermed dør. 2. Jeg hopper ut av heli/fly og får greia på meg i luftta. 3. Jeg kommer meg ut i live uten å bruke fallskjerm ved å hoppe ut nært bakken, men da får jeg et heli i hode. 4. Jeg blir skutt igjennom vinduet når jeg går inn i fly/heli, eller jeg blir skutt med en gang jeg spawner.(Ikke suicide/badluck) 5. Jeg hopper fra en høyde der fallskjermen ikke rekker å ta imot fallet skikkelig. Når jeg først kommer dit går det igrunn okey, siden de er så snille å putter en dings der slik at de kan spawne der på nytt. Det er bare å sitte ved dingsen. Noen ganger, hvis man er heldig slutter de å klatre opp dit på en stund. Istede begynner de å skrive kick Zonked i chatten, i wanna know where you live blabla. Når jeg er MEC går jeg 100% til spawnkilling war og klarer ikke å konse på noe annet. Jeg tror Gulf of Oman trenger en skikkelig patch, det samme gjelder meg når det kommer til heli og fly. I BF2 var kanskje spawnkilling på hangaren et problem, men der hadde man en nesten immortal AA som gjorde at spawnkillers var en spøk. Man kunne i det minste forsvare seg. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er jeg den eneste som synes at det er utrolig kjipt at statsene til alle våpnene innenfor de ulike kits er det samme? Jeg merker litt forskjell in game, men det at statsene er det samme liker jeg ikke. Blir jo nesten som å unlocke det samme våpnet gang etter gang Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg respawnet inni en vegg. Bra saker. Lenke til kommentar
frds Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 BF3 har sluttet å virke... fuck that shit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er jeg den eneste som synes at det er utrolig kjipt at statsene til alle våpnene innenfor de ulike kits er det samme? Jeg merker litt forskjell in game, men det at statsene er det samme liker jeg ikke. Blir jo nesten som å unlocke det samme våpnet gang etter gang Ikke vett jeg, men at "statsene"(hva enn du legger i det) er like er jo for balanse, vist ikke ville jo alle sprunget rundt med det samme våpenet, som f.eks. Scar-H og G36C i starten. Våpene er jo vidt forskjellige i bruk uansett. Eksempel, spill noen runder med G36C og så bytt over til A-91, ikke kom å si meg at det føles ut som akkurat det samme våpenet. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er jeg den eneste som synes at det er utrolig kjipt at statsene til alle våpnene innenfor de ulike kits er det samme? Jeg merker litt forskjell in game, men det at statsene er det samme liker jeg ikke. Blir jo nesten som å unlocke det samme våpnet gang etter gang Ikke vett jeg, men at "statsene"(hva enn du legger i det) er like er jo for balanse, vist ikke ville jo alle sprunget rundt med det samme våpenet, som f.eks. Scar-H og G36C i starten. Våpene er jo vidt forskjellige i bruk uansett. Eksempel, spill noen runder med G36C og så bytt over til A-91, ikke kom å si meg at det føles ut som akkurat det samme våpenet. Jeg mener ikke at et våpen skal ha overlegne stats enn et annet, men at et våpen kan ha mere skade men mye mindre accuracy, og et annet mye mindre skade men høy rate of fire. Var jo slik i bad company 2. Der kunne man også sjekke statsene in game, mens på bf3 måtte jeg finne et regneark noen andre hadde laget, har ikke linket atm. Ja, jeg merker jo at det er forskjell, men synes det fremdeles er rart at statsene er det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Forstår absolutt ikke hva du mener, det er forskjell på fire rate, kuler(ergo dmg), accuray(som vist på bilder tidligere i tråden) og range. Edit: at de har gått bort fra den konvensjonelle COD-måten med å vise stats på, er like greit. (3 linjer med en bar som viser hvor god accuary, dmg og fire rate et våpen har). Aldri før har vi vist mer om statsene på et våpen, dens svakheter og forskjeller i forhold til konkurrentene. Edit2: Endret 15. desember 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 De offisielle stats'ene for våpnene i Bad Company 2 var feil og missvisende. Stemte ikke overens i praksis. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 En gøy ting er at du kan sniper folk ut heli og jet som burde ja rimelig kraftige vinduer... Mens du kan ikke snipe folk gjennom vanlige vinduer i hus osv... Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Forstår absolutt ikke hva du mener, det er forskjell på fire rate, kuler(ergo dmg), accuray(som vist på bilder tidligere i tråden) og range. Edit: at de har gått bort fra den konvensjonelle COD-måten med å vise stats på, er like greit. (3 linjer med en bar som viser hvor god accuary, dmg og fire rate et våpen har). Aldri før har vi vist mer om statsene på et våpen, dens svakheter og forskjeller i forhold til konkurrentene. Ok, de er forkjellige, men statsene viser fremdeles at de er det samme. Har et eksempel på 2 medic våpen, M416 og AEK. Hadde en link til et regneark som vier damage over range, og de var det samme... Er vel statsene som er misvisende da lol.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå