Ol'H Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Wake Island er helt vanvittig, hvis US klarer å ta alle basene, og det ikke er noen i squadet ditt igjen levende så kan man ikke spawne. Må si at det er bra jobbet av Dice... Ergo de har invadert wake island. 4 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Wake Island er helt vanvittig, hvis US klarer å ta alle basene, og det ikke er noen i squadet ditt igjen levende så kan man ikke spawne. Må si at det er bra jobbet av Dice... Eh, er jo sånn kartet har vært siden starten. Dessuten synes jeg det er slikt ALLE kart burde vært for begge lag, at dere kan bli total tatt over. Hadde skapt mer spenning. Ville også fjernet "baserape" maset. Endret 14. desember 2011 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tja, jeg satt litt sånn småskuffet tilbake fra de nygamle kartene. De føles mye mindre nå som man ser så mye lengre og fargene i Karkand syns jeg var helt feil! Wake of Gulf of Oman har jeg aldri likt noe spesielt og Sharqi var litt sånn mehhh i mine øyne. Får håpe jeg venner meg til dem etter hvert. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dessuten synes jeg det er slikt ALLE kart burde vært for begge lag, at dere kan bli total tatt over. Hadde skapt mer spenning. Ville også fjernet "baserape" maset. Enig, hadde gjort det mye mer spennende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ærlig talt, hvis dere er så opptatt av at alt skal være helt likt som i BF2, hvorfor ikke bare spille BF2? 7 Lenke til kommentar
frds Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ærlig talt, hvis dere er så opptatt av at alt skal være helt likt som i BF2, hvorfor ikke bare spille BF2? Indeed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeeeeezzz, rett før jeg tørker meg i ræva med BF3-manualen. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Saa nettopp en dogtag med "Friday fun fun fun"... Er skuffet over EA naa. Det er den garantert FETESTE dogtagen i hele spillet. Om dere ikke skjønner det er det jo "for fun", det er jo en gigantisk meme i nyere tid (såmangt du er med på å kalle en youtubevideo for en meme ) Du må også legge til at dogtagen er hult ut slik at det blir en flaskeåpner, noe som løfter ideen to hakk lenger opp på AWESOMENESS-skalaen EDIT: Jeg har den ikke, hvordan i hel***e får man den? Fra en meme? Nei tror heller det er fra tidenes verste sang "Friday" Orignalt, så er det det - ja. Men i ettertid har det spredd seg til allmenheten, og det er få som ikke vet hvem Rebecka Black er - og som kan teksten på sangen hennes. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvordan går det mer accuracy'n deres? Min gikk værtfall nedover da jeg begynte å spille med LMG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har akkurat nå 23,7%. Tror jeg har en slags innebygd sperre mot å bare tømme magasinet fullstendig mot folk. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Flere som har problemer med at Bf3 plutselig får en CTD? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Flere som har problemer med at Bf3 plutselig får en CTD? Jeg har opplevd det en ti ganger, ca. Og jeg har spilt i 15 timer. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvordan går det mer accuracy'n deres? Min gikk værtfall nedover da jeg begynte å spille med LMG Spilt mest LMG, min ligger på 8,5%. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Flere som har problemer med at Bf3 plutselig får en CTD? Jeg har opplevd det en ti ganger, ca. Og jeg har spilt i 15 timer. Jeg har fått det kanskje 2 ganger på snart 100 spilte timer. Et raskt google søk sier at ati kort har en del problemer (har selv hd 6870), spesielt factory overklokkede kort. Man kan også prøve å slå av overklokking i driveren/catalyst, kan hende den står på selvom man ikke har overklokket. Endret 14. desember 2011 av dTd Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har akkurat nå 23,7%. Tror jeg har en slags innebygd sperre mot å bare tømme magasinet fullstendig mot folk. Har desverre en tendens til å spraye litt for mye ja. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hadde en runde på Wake Island tidligere i dag hvor vi satt to engineers fra samme squad og reparerte helikopteret mens det fløy. Tror en eller to andre fra squaden også var med. Når en ble drept, respawnet han på en av de andre. Holdt på sånn en stund, men fikk jo ikke gjort så mye ut av det. Morsomt å holde helikopteret i live var det i alle fall, og jeg fikk et par maintenance efficiency ribbons ut av det. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Flere som har problemer med at Bf3 plutselig får en CTD? Jeg har opplevd det en ti ganger, ca. Og jeg har spilt i 15 timer. Jeg har fått det kanskje 2 ganger på snart 100 spilte timer. Et raskt google søk sier at ati kort har en del problemer (har selv hd 6870), spesielt factory overklokkede kort. Man kan også prøve å slå av overklokking i driveren/catalyst, kan hende den står på selvom man ikke har overklokket. Det begynte faktisk etter at jeg fikk Back to Karkand.. Kan det ha noe med at jeg recorder endel med Playclaw? At skjermkortet sier stopp eller? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kjedelig at TV2 serverene skal være så pissdårlige. 20 i ping men lagger som i noe helvette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Synes det har lagget noe forferdelig over alt i dag. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvordan måles accuracyen? Er det etter hva du treffer på et helt magasin, eller er det liksom "one-shot"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå