Beyma Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Flere som ikke få b2k i origin? Står at jeg har det i battlelog, men er ikke i origin. Har restartet mange ganger og sjekka for updates. Samme med meg. Leste litt rundt og fant ut at jeg måtte logge ut ( sign out ) på både Battlelog og Origin, får så å logge inn igjen. Det funket for meg Takk, det fungerte Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Var et gledelig gjennsyn med Strike at Karkand. Har gledet meg lenge til å få prøvd det Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei, ser de skriver på battlelog at F-35 er ett stealth fly, som det jo er i virkeligheten. Men er det slik at det er vanskligere og locke on eller spotte av den grunn? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Fikk prøvd noen av de nye. Kommer midt inn i en kamp. Bare ruiner og aner ikke hvor jeg er Tar ikke lang tid før jeg ble skutt fra en vinkel. Blir nok mye bedre når jeg spiller med folk jeg kjenner, samt få spilt litt på banene Hei, ser de skriver på battlelog at F-35 er ett stealth fly, som det jo er i virkeligheten. Men er det slik at det er vanskligere og locke on eller spotte av den grunn? Kan ikke si jeg har merket det. Er jo en equipment som gjør det. Endret 14. desember 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 F35 er tung og ubrukelig i dodge fights. Fact Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Én ting som irreterer meg med BF3 er at jeg ikke kan starte private match hvor jeg og kompiser kan spille sammen. Hvorfor er ikke det mulig, og vil muligheten komme? Hadde vært kult å fly jager alene en gang også Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Én ting som irreterer meg med BF3 er at jeg ikke kan starte private match hvor jeg og kompiser kan spille sammen. Hvorfor er ikke det mulig, og vil muligheten komme? Hadde vært kult å fly jager alene en gang også Det kommer vel aldri til ranked servere tror jeg? Tenk: boosting. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Burde være en form for singleplayer med dumme botter som løper rundt... + muligheten for å sette opp og hoste en egen server for deg og kompiser (ikke ranked, men LAN) Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er det bare meg eller er F-35 litt... tregere? Den går i mye større svinger enn andre fly, og føler mye tregere. Irriterer meg også at hvis man tar av ved å holde inne W, begynner motoren å peke ned... I BF2 måtte man jo holde nede S, det skjer jo i BF3 også men også hvis man holder inne W ved take-off, er litt irriterende. Og kan man bruke assignments våpen i de andre bf3 mapsene utenom b2k også? 1 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Én ting som irreterer meg med BF3 er at jeg ikke kan starte private match hvor jeg og kompiser kan spille sammen. Hvorfor er ikke det mulig, og vil muligheten komme? Hadde vært kult å fly jager alene en gang også Det kommer vel aldri til ranked servere tror jeg? Tenk: boosting. Neinei, tenkte slik som på CoD 4 Bare spille for morroskyld/klankamper. PS: Jeg har PS3 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Siste patchen gjorde spillet mer ubalansert. -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som vett hvor disse dog-tagsene kommer ifra? Står helt nederst i listen over dog-tags. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 One man army tror jeg du får i det du wiper en hel squad, men resten der lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som vett hvor disse dog-tagsene kommer ifra? Står helt nederst i listen over dog-tags. Lurte på det samme selv igår. Bruker ihvert One Man Army sjæl, den var fet Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Var et gledelig gjennsyn med Strike at Karkand. Har gledet meg lenge til å få prøvd det Enig! Det var favorittmapet mitt både i BF2 og BF Play4Free Men dæven, mye nytt å sette seg inn i. Det er jo så utallig mange hus en kan gjemme seg i at jeg blir helt gal. Heldigvis også mange flotte plasser en kan plante en fet claymore Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er jo ikke noe som er bedre enn dog-taget med delfinen. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Digger den dog-tagen fra filmen MINE :3 1 Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som vet om det finnes en app for stats? Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er det bare meg eller er F-35 litt... tregere? Den går i mye større svinger enn andre fly, og føler mye tregere. Irriterer meg også at hvis man tar av ved å holde inne W, begynner motoren å peke ned... I BF2 måtte man jo holde nede S, det skjer jo i BF3 også men også hvis man holder inne W ved take-off, er litt irriterende. Og kan man bruke assignments våpen i de andre bf3 mapsene utenom b2k også? Ja, det er fult mulig å bruke assignments våpen på vanlig maps! Grunnen til at F-35 er tregere er at den veier mye mer en de andre flyene... Noen som vett hvor disse dog-tagsene kommer ifra? Står helt nederst i listen over dog-tags. Lurte på det samme selv igår. Bruker ihvert One Man Army sjæl, den var fet Tror du får de når du laster ned de nye maps... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som vet om det finnes en app for stats? bf3 stats retriver på android. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå