Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Flere som ikke få b2k i origin? Står at jeg har det i battlelog, men er ikke i origin. Har restartet mange ganger og sjekka for updates.

 

Samme med meg. Leste litt rundt og fant ut at jeg måtte logge ut ( sign out ) på både Battlelog og Origin, får så å logge inn igjen. Det funket for meg :)

Takk, det fungerte :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk prøvd noen av de nye. Kommer midt inn i en kamp. Bare ruiner og aner ikke hvor jeg er :p Tar ikke lang tid før jeg ble skutt fra en vinkel. Blir nok mye bedre når jeg spiller med folk jeg kjenner, samt få spilt litt på banene :)

Hei, ser de skriver på battlelog at F-35 er ett stealth fly, som det jo er i virkeligheten. Men er det slik at det er vanskligere og locke on eller spotte av den grunn?

Kan ikke si jeg har merket det. Er jo en equipment som gjør det.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Én ting som irreterer meg med BF3 er at jeg ikke kan starte private match hvor jeg og kompiser kan spille sammen. Hvorfor er ikke det mulig, og vil muligheten komme? Hadde vært kult å fly jager alene en gang også :p

 

Det kommer vel aldri til ranked servere tror jeg? Tenk: boosting.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er F-35 litt... tregere? Den går i mye større svinger enn andre fly, og føler mye tregere. Irriterer meg også at hvis man tar av ved å holde inne W, begynner motoren å peke ned... I BF2 måtte man jo holde nede S, det skjer jo i BF3 også men også hvis man holder inne W ved take-off, er litt irriterende. Og kan man bruke assignments våpen i de andre bf3 mapsene utenom b2k også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Én ting som irreterer meg med BF3 er at jeg ikke kan starte private match hvor jeg og kompiser kan spille sammen. Hvorfor er ikke det mulig, og vil muligheten komme? Hadde vært kult å fly jager alene en gang også :p

 

Det kommer vel aldri til ranked servere tror jeg? Tenk: boosting.

Neinei, tenkte slik som på CoD 4 :p Bare spille for morroskyld/klankamper.

 

PS: Jeg har PS3

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er F-35 litt... tregere? Den går i mye større svinger enn andre fly, og føler mye tregere. Irriterer meg også at hvis man tar av ved å holde inne W, begynner motoren å peke ned... I BF2 måtte man jo holde nede S, det skjer jo i BF3 også men også hvis man holder inne W ved take-off, er litt irriterende. Og kan man bruke assignments våpen i de andre bf3 mapsene utenom b2k også?

Ja, det er fult mulig å bruke assignments våpen på vanlig maps!

Grunnen til at F-35 er tregere er at den veier mye mer en de andre flyene...

 

Noen som vett hvor disse dog-tagsene kommer ifra?

dogtags.png

 

Står helt nederst i listen over dog-tags.

 

Lurte på det samme selv igår. Bruker ihvert One Man Army sjæl, den var fet :p

Tror du får de når du laster ned de nye maps...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...