The_Tom Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Gi meg BF2 i bedre grafikk. så er faen meg jeg stor fornøyd med BF3. Så lenge de ikke hinter mot BFBC2 sitt unlocking system (+gameplayer) og CoD sitt gameplay. 3 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hello! Jeg har aldri spilt andre BFs enn BF: BC2, og siden jeg syntes alt annet enn HC er døvt...var dette noe man hadde/har på BF2 og evt videreført på BF3? Du har rett og slett ikke spilt et spill fra Battlefield serien :!: 4 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har det forresten dukket opp noen E3 2011 tråder her på forumet? Siden jeg har så sykt dårlig internett får jeg ikke sett live-streamen i år, og må belage meg på live-tekst og bilder. Håper dere poster alt dere finner om BF3 her. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Etter å ha avslutta en runde i COD MW 2, så ber æ til gud om at DICE fjerner tube eller modifiserer den. D.... så irriterende det e å bli drept av en granat som sprenger 4 meter i fra dæ, og det av folk som ikke eier aim. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har det forresten dukket opp noen E3 2011 tråder her på forumet? Siden jeg har så sykt dårlig internett får jeg ikke sett live-streamen i år, og må belage meg på live-tekst og bilder. Håper dere poster alt dere finner om BF3 her. Alt BF3 fra E3 kommer opp her ja Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Etter å ha avslutta en runde i COD MW 2, så ber æ til gud om at DICE fjerner tube eller modifiserer den. D.... så irriterende det e å bli drept av en granat som sprenger 4 meter i fra dæ, og det av folk som ikke eier aim. 40mm er bedre balansert i BC2. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hello! Jeg har aldri spilt andre BFs enn BF: BC2, og siden jeg syntes alt annet enn HC er døvt...var dette noe man hadde/har på BF2 og evt videreført på BF3? Du har rett og slett ikke spilt et spill fra Battlefield serien :!: Enig, for Badcompany vil jeg ikke regne som i battlefield serien. Battlefield Serien er 64 player med alt av hardware i krig (fly, båt, tanks, heli, infantery, jeep, og ja you name it.) Bad company ble litt i en egen klasse (under BF2 vell og merke) og kanskje litt for mye infantery til tider som minnet om CoD. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hello! Jeg har aldri spilt andre BFs enn BF: BC2, og siden jeg syntes alt annet enn HC er døvt...var dette noe man hadde/har på BF2 og evt videreført på BF3? Du har rett og slett ikke spilt et spill fra Battlefield serien :!: Enig, for Badcompany vil jeg ikke regne som i battlefield serien. Battlefield Serien er 64 player med alt av hardware i krig (fly, båt, tanks, heli, infantery, jeep, og ja you name it.) Bad company ble litt i en egen klasse (under BF2 vell og merke) og kanskje litt for mye infantery til tider som minnet om CoD. Det er nok delvis riktig, men å sammenligne det med CoD er litt drøyt syns jeg. Du har 32 spillere, massevis av kjøretøy i alle slags former, flere typer helikoptere og båter osv. Du har store maps(i forhold til CoD) og du har et helt annet gameplay enn CoD. BC2 er lagt mer opp til teamplay enn CoD. Tror vi heller kan kalle BC1 og 2 for en spinoff av Battlefield. Det er nok det DICE tenker også, derav navnet Battlefield "Bad Company". Tror du er enig i det, måtte bare pirke litt EDIT: Når jeg tenker meg om, du sa igrunn det samme selv, jeg bare likte ikke CoD sammenligningen Endret 21. mai 2011 av Hyd Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hello! Jeg har aldri spilt andre BFs enn BF: BC2, og siden jeg syntes alt annet enn HC er døvt...var dette noe man hadde/har på BF2 og evt videreført på BF3? Du har rett og slett ikke spilt et spill fra Battlefield serien :!: Enig, for Badcompany vil jeg ikke regne som i battlefield serien. Battlefield Serien er 64 player med alt av hardware i krig (fly, båt, tanks, heli, infantery, jeep, og ja you name it.) Bad company ble litt i en egen klasse (under BF2 vell og merke) og kanskje litt for mye infantery til tider som minnet om CoD. Men seriøst, i et intervjuet angående Battlefield 3 sa EA games selv at Bad Company er en egen serie. Endret 21. mai 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det er vel ingen nyhet at Bad-company serien var et lite sidesprang for Dice, som nok ønsket å satse skikkelig på konsoller, og teste det markedet ut. Bla. teste ut singenplayerkampanje. Det faktum at 1'ern ikke kom til PC engang er vel et sterkt tegn på dette. Selve navngivingen sier vel sitt også. (bad company ble ikke kalt for BF3 og BF4, nettopp fordi de aldri var ment som en oppfølger) Battlefield 3 er en direkte oppfølger av 2'ern, som var en oppfølger av vietnam/1942. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg ser på BF serien som bestående i all hovedsak av 2 spill: Bf1942, BF2 og nå kommende BF3. BfV er et sidesprang fra 1942, og 2142 er sidesprang fra BF2 - IMO 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Ja, jeg ser også på Vietnam som en "utvida expansion" til '42, og det samme med BF2 og 2142. Og BC er bare ett sidesprang ut på konsollmarkedet på samme måte som Battlefield 2: Modern Combat heller ikke har noe som helst med BF2 å gjøre. De tabbet seg bare ut ved å bruke BF2 navnet p.g.a. markedsføringshensyn. Endret 21. mai 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Husket eg testet demoen til MC på 360'i sin tid...det ble bare med demoen for å si det sånn Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Battlefield 3 er en direkte oppfølger av 2'ern, som var en oppfølger av vietnam/1942. Det er jo dette jeg håper på. Du håper på. BF2/Vietnam/1942 veteranene håper på. Dice kan jo ikke skuffe oss. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 BF3's enspillerhistorie blir jo noe helt nytt, siden BF2 ikke hadde noen enspiller. Så på en måte blir "Oppfølger" litt feil ord, men på en annen måte riktig ord, pga navnene BF2 til BF3, og mulighet for fly og 64p maps, sist sett i BF2. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 SPen tar de vel med siden de er så jævla gode på det, og de trenger litt ekstra krutt for å ta ut CoD. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Mens vi venter på BF3 kan denne videoen være verdt å titte på. I mine øyne den beste montagen jeg har sett. http://www.youtube.com/watch?v=uKzzD5Y9y6E 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Gode og gode, DICE har ikkje akkurat hostet opp så enormt mye enspiller materiale tidligere Men altså, kan vere de gjør en skikkelig bra jobb denne gangen Så får vi både i pose og sekk! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Enspillerdel, schmenspillerdel. Er artig med en god singleplayer, men etter et par ukers tid er det kvaliteten på multiplayer delen som avgjør. Pose og sekk hadde jo selvfølgelig vært vidunderlig awsome, men skulle det bli til at singleplayerdelen ikke er all verden vil jeg ikke bry meg nevneverdig. Levetiden til spillet ligger jo i multiplayer, utelukkende derfor jeg er interessert i spillet også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Helt enig! Eg brukte vel nesten 2 år før eg orket meg igjennom enspilleren i Bad Company. I BC2...vel eg ofret vel litt over 1 times spilling:p Online ftw, som de sier på fagspråket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå