Papirkurven Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jetflyene i BtK var jo helt latterlig dårlige. Altså styringen.. Ble veldig skuffet. Er jo knallbra de som er på Firestorm etc, hvorfor måtte de endre på styringen på de.. Har jo værdens største svingradius jo. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 F-35 er jo elsk. Kan jo stoppe i lufta, som kan være veldig handy innimellom Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jetflyene i BtK var jo helt latterlig dårlige. Altså styringen.. Ble veldig skuffet. Er jo knallbra de som er på Firestorm etc, hvorfor måtte de endre på styringen på de.. Har jo værdens største svingradius jo. Har hørt at det er langt bedre om du har joystick. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Spilte en del runder igår, fikk ikke helt den Wow feelingen jeg forventa, men bedra seg litt da jeg spilte karkand inf only på moOf serveren. Men mulig det ikke var nok kaos for meg. Var maks var 40 spillere til en hver tid, selv om serveren var full med kø og 64, tror det var litt bugs. Oman var for mye kjøretøy og da wake kom så stakk halve serveren. Ble litt metro før senga, metro er som øl. Cant stop till u Get enough. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 F-35 er jo elsk. Kan jo stoppe i lufta, som kan være veldig handy innimellom Agree, kan ikke være best i alt. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jetflyene i BtK var jo helt latterlig dårlige. Altså styringen.. Ble veldig skuffet. Er jo knallbra de som er på Firestorm etc, hvorfor måtte de endre på styringen på de.. Har jo værdens største svingradius jo. Har hørt at det er langt bedre om du har joystick. Good, for jeg har bestilt meg det. ^^ Liker også at de kan stoppes i lufta, for så at fienden kjører rett forbi meg, så er jeg bak de. ^^ Men uansett er det helt elendig svingradius på de, i forhold til de andre flyene i BF3. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Seriøst. Hvordan hoovrer jeg med F35? Datt i sjøen hver forbanna gang jeg prøvde.. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hadde blitt overlegent om det både kunne manuvreres like bra, samt stoppe i lufta! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Seriøst. Hvordan hoovrer jeg med F35? Datt i sjøen hver forbanna gang jeg prøvde.. Helt ved en tilfeldighet klarte jeg det, hold S inne til du omtrent stopper opp, så vinkles engine nozzlen nedover og du hoverer mer eller mindre. (fly høyt, ikke prøv det direkte fra carrier ) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hadde blitt overlegent om det både kunne manuvreres like bra, samt stoppe i lufta! Egentlig ikke. Er det fly i lufta eller AA i nærheten dør du jo ganske så fort når du står stille i lufta. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nja. å kunne mer eller mindre stoppe opp i lufta er en stor fordel i dogfights. har du en etter deg, sving litt sånn at han ikke får clear shot på deg med guns, brems som en helt slik at han flyr forbi, vips, du er bak ham... Gjøre selvsagt med litt intelligens slik at du ikke står 20 meter fra bakken eller bakke-AA når du gjør dette da. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 @MrLee Noted! Får prøve mer i dag. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Menneh, Hardware i egen tråd Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Fikk spilt litt i går, og hadde det meget morro. Både Wake og Karkand ser veldig likt ut i fra BF2. Men det er nå flere bygninger du kan gå inn i, spesielt på Karkand. Det som dog var irriterende rundt "Hotel"-flagget er at tanksene skyter bygningene i filler. Det blir derfor INGEN steder å gjemme seg lenger. Enkelte bygninger har litt for mye destruction. I fra lufta ser Wake veldig lik ut som på BF2, men basene er veldig ulike. Endret 14. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Det er også vesentlig mye mindre avstander mellom flaggene. Enkelte av dem er jo bare en liten sprint mellom. (Karkand og sharqi) Endret 14. desember 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Sant det. Mappet har krympet en del. Nå spiller jeg på konsoll, og var virkelig nok av action. Tanks på Karkand og Wake har veldig mye å si. Fikk juling en del ganger. Legger et håp i om at det er Infantry Only servere. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hadde blitt overlegent om det både kunne manuvreres like bra, samt stoppe i lufta! Egentlig ikke. Er det fly i lufta eller AA i nærheten dør du jo ganske så fort når du står stille i lufta. Tenkte i fly mot fly situasjoner, du kan stoppe opp, legge deg bak, og de har ikke sjans til å utmanuvrere deg på noen måte Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 FYI angående hovring av F35, man kan ta av ved å trykke S istedenfor W når man er på bakken Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ja. Står man stille å holder inne S, så går man oppover. For å falle i høyde, slipper man bare W og S. (Men har skjedd at jeg går nedover når jeg trykker på S, når jeg hovrer) Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ja. Står man stille å holder inne S, så går man oppover. For å falle i høyde, slipper man bare W og S. (Men har skjedd at jeg går nedover når jeg trykker på S, når jeg hovrer) Hender det skjer vis man kommer for høyt opp og ikke skaper nok løft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå