Veritas_ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Var vel bare frags som ble nerfet litt. Slug tror jeg ble kraftigere. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Meh. Mav. Lar meg ikke imponere av sånt. 1 Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva er din rekord da? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 No one give a flying fuck. 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 U mav bro? Gjør det ganske enkelt ikke. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Skjønner ikke at de ikke har gjort noe med MAV ennå. Ikke det at jeg blir plaget av den spesietl ofte, men er jo en helt latterlig "glitch" som enkelt kan fikses. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Skjønner ikke at de ikke har gjort noe med MAV ennå. Ikke det at jeg blir plaget av den spesietl ofte, men er jo en helt latterlig "glitch" som enkelt kan fikses. Er neppe en glitch mtp. at det er en MAV dogtag. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 ååååå. Dette har vi vært igjennom før. Sammenlign mav kills i staten og mav kills på dogtagen. Stemmer ikke, veldig random hvis de gjør det hos deg da Teller spot assist du får med den. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Synes ikke det er en glitch. Er det virkelig så vanskelig å skyte den ned?? Får mange kills på Metro da de fleste er noobs og står i store klynger for å spamme RPG/M320/ammobox/osv. Da fortjener de en MAV flygende rett i klynga. Har skjeldent opplevd at fler enn bare meg bruker MAV på div. servere... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Skjønner heller ikke at MAV skal være en bug, de er jo nede på ett shotgun skudd, no fucking stress. Men nå tror jeg heller ikke at MAV intensjonelt var ment for Metro. Endret 14. desember 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 DICE skulle endra litt på Metro CQ large, da RU vinner 90% av gangene. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 L96 Var ett deilig gjensyn me den rifla Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 noen som har prøvd å plante c4 på friendly mav?` Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det var vel mulig under Beta, men utelatt i Retail. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Synes back to karkand DLC er genial jeg, er akkurat det BF3 manglet tidligere. - Strike at karkand er episk fett, akkurat som i gamle tider - F35 flyene er gode å fly, men de er blitt tunge å styre med ? - Sharqi Pen.. føles som det er blitt mindre, så 64 spillere blir litt for mye kaos etter min menning - Wake of Island og gulf også konge maps - Helikopter er lettere å bruke og skyte ned infantry, som er bra - Destruction er helt vilt bra. Første gang jeg joinet en karkand server som nesten var ferdig så visste jeg ikke hvilken map jeg var på, for alle bygningene var raset og så helt jevlig ut på positiv måte Nå håper jeg mashtuur og dragon valley kommer i en eventuel neste DLC 1 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Game disconnected: something went wrong. No shit................... 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 noen som har prøvd å plante c4 på friendly mav?` Er ikke mulig lenger Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Så disse Battlefield moments de snakket så mye om er ikke så viktig lenger? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Urk. JEg blir kvalm. Tror det er bra at SW:TOR kommer snart, så jeg i hovedsak kan gå over på det. For BF3 er for ødelagt for øyeblikket. Ikke noe galt med selve spillet. Men 99% av spillerene er jo helt høl i huet. /grumpy old man. Endret 14. desember 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå