hugRmunR Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Spilte med en kompis i flere timer i dag. Merker at det er litt bugs ja. Folk som plutselig forsvinner osv. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 haha ny melding nå. The Origin network could not be reached. Please check your network connection and try again. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Litt morsomt å se alle slite som F med bf3! Siden eneste problemene jeg har hatt er litt lagg på serverne ved launch, lyd bug(dog kun på laptopen, som jeg egentlig ikke gamer på), ikke alltid at den tilkobler seg servere for første gang, men fungerer alltid andre gang, samt kanskje 5-10 disconnects/random exit gjennom mine snart 100 timer i bf3 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 https://twitter.com/#!/ethaniel/status/146671743493349377/photo/1 Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Skjer ikke her iallefall Kjekk for dere, kjipt for meg Famous last words... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Problem: Origin vil ikke logge inn, plug-in har dratt seg baklengs ut fuglekassa i Crome. Løsning: Start Origin.exe som administrator fra mappen det er installert i. Skriv inn epost og pass, og du BURDE få logga på nå. Kan ta litt tid. IE klarer å starte spillet om dere har samme problemer med Crome. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er faen meg glad at de ikke hadde release på Fredag/helg. Tenk å sitte i helgen klar for å spille bare for å oppleve dette!! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Skjer ikke her iallefall Kjekk for dere, kjipt for meg Famous last words... w00t? Blir jeg banna? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Funker ikke i det hele tatt. Offline mode, ser noen tyske servere, men kommer ikke inn på noen. Meh, back to skyrim Lenke til kommentar
dizzybob Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Fikk akkurat loget inn nå Edit: kom inn på en server jeg egentlig ikke skulle spille på og gikk ut av spillet og joinet en annen server og da dukka samme problemet opp Endret 13. desember 2011 av dizzybob Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Blir ikkje noe karkand, så nå blir det back to sofa'n Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Faens dritt. Origin er noe søppel. Får jo ikke engang spilt SP. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Merkelig nok har jeg spilt litt av og på i hele dag etter jeg kom hjem rundt 1330, og det har fungert knirkefritt hele veien. Prøver igjen nå, og ser ut som det går helt fint nå også. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Merkelig nok har jeg spilt litt av og på i hele dag etter jeg kom hjem rundt 1330, og det har fungert knirkefritt hele veien. Prøver igjen nå, og ser ut som det går helt fint nå også. Broren min spiller, men det er fordi han har hatt fri i dag og spillt midt på dagen. Dermed har han vært inlogget. Jeg derimot som har vært på jobb og ikkje kunne teste før i 9 tia, sitter med julenizzesjegget i postkassa akkurat nå. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Vært innlogga i hele dag jeg også, men så plutslig ble jeg logga ut og kommer som de fleste andre ikke inn igjen. Møkka origin, faen trenger vi den til for og kunne spille egentlig.. Møkka folk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 håper dette er dødstøtet for at BF3 og battlog blir frigjort fra jerngrepet til satans origins. 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Faens dritt. Origin er noe søppel. Får jo ikke engang spilt SP. Bare tast inn passordet noen ganger så kommer du i offline. Der kan du spille SP: Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 håper dette er dødstøtet for at BF3 og battlog blir frigjort fra jerngrepet til satans origins. satans lucia? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvorfor har AS-VAL lavere skade enn de andre riflene? Er jo 9x39 for pokker! Skal gi skade. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 håper dette er dødstøtet for at BF3 og battlog blir frigjort fra jerngrepet til satans origins. satans lucia? Har ikke peiling på hva du prater om, men helt sikkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå