oOF Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jævlige Origin-tøv... 5 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg som hadde eksamen idag å skulle kose meg med back to karkand! 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Faen men jeg blir irritert. Hvor mange hjerneceller må det til for å forstå at hvis absolutt alle skal spawne på hangarskipet, så er det ingen som kommmer frem i tide til å beskytte flaggene på stranda? Herregud de hadde jo 4 tanks og 4 LAVer hele runden. ( i Tillegg til at våre piloter syntes å suge hestekuk mer enn å fly) 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Frustration detected 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Når jeg var den eneste blå(grønne da) prikken på land de første 30 sekundene av runden, ja, frustration very fucking much detected. Herregud, vi starter jo med Abramser og LAVer på land, men var det noen som tok dem? neida, la russerene overta dem og voldta oss i trynet når vi først klarer å karre oss i land. F*ing n00bs. Endret 13. desember 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tenk at de leverte Wake i en DLC... 3 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ehhhh er i offline (origin) mode men kom akkurat inn på en tysk server 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Yeah, endelig skutt min første pilot med assault-rifla. Hovret over stranda på Oman. 1 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 origin_EA Origin Update: We’re still investigating the issues involving accessing Origin. We’re working as quickly as possible and appreciate your patience. jeje .. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ble drept fire ganger av samme fyren i en runde, og 2 sekunder etter at jeg ble drept så ble han fyren kniva, alle fire gangene. Og siden det var så åpent der så kunne han kisen på laget mitt fint se at han prøvde å drepe meg. Så istedet for å knive, kunne han bare ha skutt han fort som faen alle fire gangene, og jeg ville ikke ha daua fire ganger. Men det er viktigere å få dog tags, selvfølgelig. Dette skjer faen meg hver gang jeg spiller. Kun stats og dritt som gjelder for de fleste, virker det som. Føles mer som om jeg spiller Modern Warfare enn Battlefield. 2 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Origin kan brenne... 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Razor1911, please save us with a new crack! 2 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ehhhh er i offline (origin) mode men kom akkurat inn på en tysk server Hvordan kommer du i offline da? Logge inn først? Virker iallefall ikke her. 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Trenger ikke å logge på origin, bare start et spill fra Battlelog, så prøver den å logge på origin, når den ikke kan autentisere setter den origin in offline-modus, og alt virker som det skal.. 1 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ehhhh er i offline (origin) mode men kom akkurat inn på en tysk server Hvordan kommer du i offline da? Logge inn først? Virker iallefall ikke her. Ja, får beskjed at jeg er i offline mode. Logget meg inn på Battlelog og bare trykket på en server. Spiller nå 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Løpe med M40 uten scope, late som om det er WW2 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det er jo bare tøv med dette browser pisset og Origin, Hver forbanna gang jeg skal spille Battlefield 3 skjer det no galt, enten blir jeg kicka utallige ganger for noe feil med punkbuster, eller så kommer jeg meg aldri inn i en bane, OG DETTE ER ER ANDRE GANGEN PÅ 1 FUCKINGS MÅDNED AT ORIGIN IKKE LAR MEG LOGGE IN PÅ GRUNN AV PASSORD FUUUCK I HELVETE§§§!!! SAAAAAATAN! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Skjer ikke her iallefall Kjekk for dere, kjipt for meg 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg kom inn på en server, fikk spille i 5 min, og så klikket spillet. Nå får jeg samme feil som alle andre. HURRA FOR FUCKING EA OG ORIGIN. HEIL. 1 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Nope funker ikke sier forsatt at jeg må oppdatere battlelog plugin. Heldigvis har jeg tilgode å se Origin ikke virke. nvm ser ut som at Origin disconnected en eller annen gang og nå vil den ikke logge på Endret 13. desember 2011 av bigggan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå